رئیس سازمان اطلاعات سپاه در جلسه غیرعلنی مجلس از نظر حدود 4200 نفر خبر داد.

[ad_1]

رئیس هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز گفت: در جلسه امروز نظرات دستگاه های امنیتی و تشریح دستگاه مطرح شد.

به گزارش ایلنا، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان مجلس گفت: گفت و گوی بین نمایندگان و مسئولان ذیربط صورت گرفت.

وی افزود: دلیل برگزاری این جلسه این است که بودجه صرفا نسخه ای برای دولت نیست و بر زندگی مردم و شرایط فعلی همه دستگاه ها تأثیر می گذارد، بنابراین در ابتدای بررسی بودجه ما برگزار شد. یک جلسه پشت درهای بسته

موسوی افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان محترم دولت، روسای سازمان های برنامه و بودجه، روسای کل بانک مرکزی و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، نظرات کارشناسان این نهادها بیان شد.

وی افزود: در جلسه امروز رؤسای کمیسیون اقتصاد، برنامه، بودجه و نیرو درباره حذف ارز ترجیحی صحبت کردند و پس از آن 6 نماینده به صورت قرعه کشی صحبت کردند و نگرانی های خود را بیان کردند.

سخنگوی نهاد ریاست جمهوری افزود: در جلسه امروز دیدگاه های دستگاه های امنیتی نیز مطرح شد.

وی افزود: ما در این جلسه ساختمان رای گیری نداشتیم و هدف این بود که از طریق گفت وگو به دیدگاه هایمان نزدیک شود، باید با هم فکری کرد.

موسوی در خصوص نتیجه گفت: لزوم هماهنگی دولت و مجلس در خصوص بودجه و موضوع ارز ترجیحی و همچنین اهمیت در نظر گرفتن نظام حمایتی برای حذف ارز ترجیحی به عنوان محور اصلی این جلسه است. در خلاصه نهایی سخنران.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما