ممکن است هنوز وقت داشته باشید که هدایای تعطیلات را به صورت آنلاین خریداری کنید و در همان روز تحویل بگیرید

[ad_1]


مرد تحویل‌دهنده دوچرخه‌سواری جلوی مغازه‌ای در شهر نیویورک می‌رود.

مایکل ام. سانتیاگو / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مایکل ام. سانتیاگو / گتی ایماژ


مرد تحویل‌دهنده دوچرخه‌سواری جلوی مغازه‌ای در شهر نیویورک می‌رود.

مایکل ام. سانتیاگو / گتی ایماژ

با شلوغ ترین هفته پستی سال، زمان خرید هدایای تعطیلات به صورت آنلاین رو به اتمام است. یا آن؟

فروشگاه های بیشتری با شرکت های حمل و نقل مانند Uber، Dordash و Postmates سروکار دارند تا بتوانید هدیه تعطیلات خود را در عرض چند ساعت دریافت کنید. آنچه زمانی جام مقدس خرید آنلاین بود: آنها پس از تحویل همان روز می روند.

روز جمعه، DoorDash پس از ادغام با PetSmart در اوایل سال جاری، شراکت با JCPenney را اعلام کرد. اوبر با BuyBuy Baby و Roadie، Abercrombie & Fitch از UPS شریک شده است، در حالی که Instacart کالاهای ورزشی دیک را توزیع کرده است.

پراما بات، مدیر ارشد دیجیتال Ultra Beauty، می گوید: “این یک راه حل فوری برای نیاز است، در موقعیتی که زمان اهمیت دارد، احساس فوریت وجود دارد.”

این زنجیره خرده‌فروشی ماه گذشته با DoorDash شریک شد تا در شلوغ‌ترین فصل خرید سال، کیفیت تحویل را در همان روز آزمایش کند. در شش شهر، از جمله آتلانتا و هیوستون، خریداران می‌توانند 9.95 دلار بپردازند تا محصولات زیبایی Ulta را به درب منزل خود برسانند.

با این برچسب‌های قیمت اضافی، Ulta و بسیاری دیگر مخاطب خاصی از افرادی را هدف قرار می‌دهند که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند به فروشگاه بروند، اما همچنین به جای اینکه منتظر ارسال دو روزه معمولی هستند، تحویل خود را در همان روز تحویل دهند.

راه توزیع غذا باز شد

تحویل غذا در طول شیوع سال گذشته، زمانی که میلیون‌ها خریدار جدید به برنامه‌هایی برای تحویل خواربار و غذای بیرون‌بر روی آوردند که می‌توانستند ظرف چند ساعت یا چند دقیقه به خانه‌هایشان برسانند، منفجر شد.

Mausumi Bihari، استراتژیست خرده‌فروشی دیجیتال در Avionos Consultancy می‌گوید در حال حاضر، خریداران منتظر حمل و نقل فوق‌العاده سریع هستند.

او می گوید: “اگر می توانید غذا و مواد غذایی خود را سریع تهیه کنید، چرا کیت آرایشی که برای خواهرزاده خود سفارش داده اید یا توپ بسکتبالی که برای فرزندتان سفارش داده اید را نمی گیرید؟”

اکثر فروشگاه ها نمی توانند کارگران تحویل خانه خود را بخرند

تحویل در همان روز مستلزم نیروی کاری از پیک‌هایی است که مایلند از ماشین‌ها، دوچرخه‌ها و حتی پاهای خود استفاده کنند تا بسیاری از خریداران را به مکان‌های مختلف، چه بسکتبال و چه کیت‌های آرایش، جابجا کنند. به زبان ساده، گران و پیچیده است.

غول هایی مانند والمارت و البته آمازون این معما را با ناوگان رانندگان خود حل کرده اند. شرکت تحویل هدف، Shipt را خریداری می کند. اما برای اکثر خرده فروشان، شبکه تدارکات آخرین مایل خودشان غیرواقعی است.

کاران جیروترا، استاد عملیات و فناوری در دانشگاه کرنل، می‌گوید: «راه‌حل شما این است که با کسی شریک شوید که از قبل تحویل دارد و می‌تواند آن را ارزان‌تر از شما کند».

این دلار اضافی برای همه است: فروشگاه ها، درایورها، برنامه ها

برای مغازه ها، ستحویل روزانه راهی برای ادامه کسب درآمد در زمانی که افراد کمتری می‌توانند شخصاً به آنجا مراجعه کنند، ارائه می‌کند، همانطور که در طول یک بیماری همه گیر بود.

برای رانندگان، این یک گزینه تحویل اضافی فراتر از سواری یا غذای بیرون‌بر است، جایی که تقاضا کاهش می‌یابد و در زمان‌های مختلف جریان پیدا می‌کند.

برای اپلیکیشن‌ها، این یکی از راه‌های رشد و تلاش برای حل چالش اصلی آن‌ها است: شرکت‌هایی مانند Uber یا Instacart هنوز به سود ثابتی دست پیدا نکرده‌اند.

جیروترا می‌گوید: «تنها راه برای کسب سود این است که بخش بزرگی از همه چیز را که به خانه شما تحویل داده می‌شود، بردارند». “هرچه بیشتر تحویل دهید، هر تحویل ارزان‌تر خواهد بود… زیرا می‌توانید تحویل را بسته‌بندی کنید، می‌توانید چیزهای بیشتری را در همان مسیر قرار دهید.”

و این ترفندها همیشه در فصل طوفان خرید و حمل و نقل در لحظه آخر مهم هستند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما