با بیشترین سرعت ممکن در گوشی جدید جی پلاس

[ad_1]

فناوری با سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است. هر لحظه در جهان شگفت انگیز است و همه چیزهای غیر ممکن به نقطه عینی و امکان نزدیک می شوند. این در حالی است که در حوزه گوشی های هوشمند، روند پیشرفت سرعت گرفته و برندهای مختلف در حال حاضر از محصولات مختلف خود رونمایی می کنند. رقابت و چالش های زیادی در بازار گوشی های هوشمند دیده می شود. در این رقابت دو طرفه، برند باید با تولیدکنندگان دیگر تعامل داشته باشد تا دائماً محصولات بهتر و به روزتری را به طرفداران خود ارائه دهد.

از زمان رونمایی از اولین مدل ها و ورود به بازار، گوشی های موبایل گیپل با تکیه بر طراحی مدرن و ویژگی های فنی مناسب، همواره سلایق بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. بازخورد طرفداران و سهم بازار این برند نیز تایید شده است.

همانطور که می دانید سرعت عملکرد یک عامل مهم برای یک گوشی هوشمند است و اگر عنصر زیبایی به این ویژگی اضافه شود، می توانید ترکیبی چشمگیر و کاربردی را مشاهده کنید که احساسات هر کاربری را به تصویر می کشد. سریع ترین و متمایزترین گوشی جیپلاس، مدل Z10، در ماه دسامبر رونمایی و عرضه شد. این نشان از بلوغ محصولات دیجیتالی این برند گوشی دارد و می توان آن را سرآمد جی پلاس در سبد محصولات خود دانست. Z10 با زیبایی خیره کننده، طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند، پکیج کاملی است که می تواند ذهن کاربر را از انتخابی چشمگیر راحت کند. از نقطه نظر سخت افزاری، اگر به Z10 نگاه کنید، می توانید چیزهای خوبی را ببینید که محصول GPlus را یک گام جلوتر در تکامل رسانده است.

Z10 با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه، دوربین چهارگانه، پردازنده 8 هسته ای و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نوید حضور گوشی های پرسرعت و قدرتمند در بازار ایران را می دهد که از نظر کیفیت بسیار جلوتر از همتایان خود هستند. ، زیبایی، سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب. رسیدگی خواهد شد.

نمایشگر Z10 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با فناوری سوراخ پانچ نامحدود استفاده می کند. دوربین چهارگانه Z10 شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (عمق سنج) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) است که به هوش مصنوعی نیز مجهز هستند. از دیگر ویژگی های مهم Z10 می توان به طراحی ارگونومیک بدنه آن اشاره کرد که با قرار دادن حسگر اثرانگشت بر روی دکمه پاور، حس بهتری به کاربر می دهد.

تلفن همراه Z10 با پشتیبانی از 24 ماه گارانتی مدیاپردازش، آسودگی خاطر را برای دریافت خدمات پس از فروش با کیفیت به کاربر القا می کند. هم اکنون می توانید این گوشی را از وب سایت GePlus، مراکز خرید موبایلی معتبر و فروشگاه های آنلاین دیجیتال تهیه کنید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما