اسکوچیچ: ما کسی را به خاطر صحبت در مورد فضای مجازی و اینستاگرام مجازات و قضاوت نمی کنیم

[ad_1]

دراگون اسکوکیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل عراق گفت: این وضعیت قطعا ایده آل نیست اما اگر بازیکنانم بهترین عملکرد خود را داشته باشند می توانیم این بازی را با موفقیت به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می دانید بازی فردا بسیار مهم است زیرا می توانیم صعود خود را ثبت کنیم. من بازی عراق در جام عرب را تماشا کردم. می دانم که آنها تیم جوان و قدرتمندی هستند. وضعیت ایده آل نیست. به دلیل ویروس کرونا 4 بازیکن نداریم. مهدی طارمی هنوز به جمع ما نپیوسته است. با این حال بازیکنان ما آماده هستند. تیم ما خوب است. اگر با تمام توان در زمین بمانیم می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره غیبت چند بازیکنش در این دیدار، تغییرات در تیم ملی برای بازی فردا و برنامه هایش برای استفاده از بازیکنان جوان برای صعود به جام جهانی گفت: بازی فردا دغدغه اصلی من است. ” بعد از این بازی به بازی های دیگر فکر می کنیم و اینکه چطور می توانیم جلو برویم، قطعا تیم ما تغییر خواهد کرد، هر بازیکنی ویژگی های خودش را دارد، می توانیم وارد زمین شویم.

مهدی طارمی در اردوی قبل از دعوت از کنعانی ها با وجود سوابق و رفتار متفاوت صحبت کرد و چه شد که کنعانی ها به اردو دعوت شدند؟ گفت: منظورم این است که اصول اخلاقی برای من و من خیلی مهم است. اگر یک چیز در اولویت است، بحث اخلاقی است. ما باید مراقب باشیم چون نماینده کشورمان هستیم. من با این رفتار موافق نیستم و شاید این رفتار به نفع این بازیکن افتخارآمیز باشد اما در حال حاضر هیچ مدرک موثقی به دست ما نرسیده و موضوع در کمیته اخلاق باز شده است. من نمی خواهم به خاطر صحبت در مورد فضای مجازی و اینستاگرام و انتقام گرفتن از قبل، مجازات و قضاوت شوم. این موقعیت فرصتی بود تا مسئولیت خود را در قبال کشور و مردم بدانیم و مراقب رفتار و گفتار خود باشیم و دیگران نیز چنین نکنند.

سرمربی تیم ملی درباره مخالفت زنیت با حضور در اردوی تیم ملی گفت: این باشگاه نمی تواند این کار را انجام دهد. بازی ما در فیفا دی است و باشگاه هیچ حقی ندارد. باید به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد بازیکنانی که تست آنها مثبت بود و حالا منفی است توجه کنیم. بازیکنانی که نام بردید در دسترس ما نیستند. باید دید در بازی بعدی از آن استفاده خواهد شد یا خیر.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما