افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا طی دو هفته آینده

[ad_1]

دبیر کمیته ملی علمی کرونا گفت: بر اساس گزارش نماینده سازمان غذا و دارو در کمیته ملی علمی کرونا، مصرف آزیترومایسین در بهمن ماه افزایش چشمگیری داشته و بیش از سه برابر شده است. ماه گذشته، این یک زنگ خطر جدی بود.”

دکتر آزیدرومایسین آنتی بیوتیک مناسبی است اما در مصرف زیاد باعث مقاومت میکروبی شده و عوارضی مانند عوارض قلبی عروقی و گوارشی را برای پزشک به همراه دارد.

وی گفت: در آخرین پروتکل معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، آزیترومایسین برای بیماران سرپایی و افراد با علائم خفیف یا بدون علامت و حتی برای بیماران بستری به جز در شرایط خاص، جایی برای آزیترومایسین در نظر گرفته نشده است که در آن پزشکان به درمان بیماران می پردازند، شرایط خاص ممکن است این دارو تجویز شود اما در درمان بیماران سرپایی آزیترومایسین تاثیری در بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کووید 19 ندارد.

وی گفت: در جلسه هفته گذشته گزارشی از وضعیت omkron در جهان و ایران ارائه شد و مشخص شد که بر اساس آمار وزارت بهداشت، تعداد بیماران کاهش یافته اما مرگ و میر ناشی از کرونا و omcron افزایش یافته است. که قابل درک است، زیرا یک یا دو هفته تاخیر در تعداد مبتلایان و فوت وجود دارد.

دکتر جماعتی افزود: پیش بینی می شود تا یکی دو هفته آینده میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور افزایش یابد و پس از آن به تدریج از اواسط اسفند تا پایان اسفند شاهد کاهش روزانه بیماران باشیم. مرگ و میر.” با کووید 19.” در کشور بمانید سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی به دلیل اینکه در مقایسه با ایران در Omekron گنجانده شده اند، شاهد کاهش بیماری و مرگ و میر بوده اند.

“برخی از سازمان های بین المللی به دلیل Omicron مرخصی را توصیه کرده اند، اما بر اساس شواهد علمی موجود، افراد مبتلا به Omicron که هیچ علامتی ندارند یا علائم خفیفی ندارند، باید ابتدا یک ماسک ایمن یا دو استاندارد 5 روز پس از اولین PCR استفاده کنند. آزمایشات، زیرا میزان ویروس در بدن آنها بسیار کم است، احتمال ابتلا به آن ها کمتر است، اما فقط در صورتی که فرد علائم شدید داشته باشد و تب یا ذات الریه ایجاد کند، به گفته پزشک اگر علائم ادامه پیدا کند، ممکن است افزایش یابد.

دکتر جماعتی یادآور شد: در جلسه امروز در خصوص داروهای ضد فیبروز مانند پارافنیدون و OV بحث و تبادل نظر شد و اینکه آیا بیماران مبتلا به تغییرات فیبروتیک در ریه مجاز به استفاده از این داروها هستند یا خیر. هنوز هیچ مدرکی مبنی بر استفاده از این دو دارو برای چنین بیمارانی وجود ندارد و کمیته علمی ایالتی کرونا با تجویز این دو دارو برای این بیماران موافقت نکرده است، به خصوص که این داروها وارداتی هستند و هزینه گزافی برای بیماران دارد. انجام دادن

به گزارش وبدا، وی در ادامه گفت: بررسی ها نشان می دهد که هنوز مشخص نیست این داروها چقدر در بهبود وضعیت بیماران مبتلا به پیرترین و بشقاب پرنده موثر هستند، بنابراین وضعیت فعلی این داروها برای بهبود وضعیت بیماران استفاده می شود. . کمیته علمی ملی برای کرونا وجود ندارد و تصمیم گرفته شده است که این داروها با تایید کمیته ملی اخلاق پژوهشی به عنوان کارآزمایی بالینی استفاده شوند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما