اقدام عجیب دانشگاه آزاد; فروش صدای استاد!

[ad_1]

تجارت نیوز نوشت: پس از آنکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان خود را مجبور به استفاده از IGAP کرد، اکنون به نظر می رسد که دانشجویان برای دسترسی به هر کدام از کتاب های درسی خود باید 10 هزار تومان بپردازند.

در اوایل شیوع ویروس کرونا، آموزش آنلاین در تمامی مقاطع تحصیلی اهمیت زیادی پیدا کرد که امروزه نیز برای همه دانش آموزان رایگان است.

10 هزار تومان قیمت یک پفک است!

چندی پیش رئیس واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اعلام کرد که تصمیم دارد به دانشجویی که قصد استفاده مجدد از مواد کلاس های تکمیل شده را دارد، مبلغ 10 هزار تومان بدهد.

وی همچنین در توضیح این اقدام گفت: 10 هزار تومان برای دانشجو عددی نیست و قیمت آن پفکی است، اما مجموع این هزینه ها برای دانشگاه به ارتقای کیفیت سیستم و ایجاد خدمات جدید در آموزش مجازی کمک می کند. سیستم. “

اگرچه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است که پرونده فعلا بسته می شود و دانشجویان می توانند کلاس های ضبط شده خود را به صورت رایگان مشاهده کنند، اما برخی از کاربران می گویند این دانشگاه همچنان شهریه دریافت می کند.

اقدام عجیب دانشگاه آزاد;  فروش صدای استاد

برخی از کاربران در توییتر به این اقدام دانشگاه آزاد واکنش نشان دادند: «سایت دانشگاه آزاد برای گوش دادن به کلاس های ضبط شده ۱۰ تومان از دانشجویان دریافت کرد. ترم بعد بعد از اعتراض!» «برمی گردم… شرمنده!»

” تعرفه دانشگاه آزاد از فردا 🤆वाज صدای استاد 5 تومن عکس استاد داشتن 5 تومن کامنت گذاشتن 10 2 تومن سلام و خسته نباشید اتومات 5 تومن استاد 5 تومن!”

دانشگاه آزاد به هر نحوی از دانشجویان هزینه دریافت می کند، دانشگاه برای دسترسی به فایل های هر درس 10 هزار تومان از دانشجویان طلب دارد.

“افزایش غیرواقعی و ناگهانی شهریه متغیر، دریافت شهریه برای تماشای مجدد فیلم قبل از موعد مقرر مجبور به دریافت شهریه می شود، 10 روز مانده به آزمون، آزمون های علوم پزشکی اعلام می شود و در نتیجه تعداد زیادی از دانشجویان انصراف می دهند، دانشگاه آزاد عزیز. “می خواهید پرداخت کنید؟”

“دانشگاه آزاد مقداری پول آورده است. در هر صورت امتحانات ما را می گیرد. برای تماشای فیلم های ضبط شده کلاسی که هزینه کردیم، باید دوباره هزینه کنیم.”

با این حال، دانشجویان دانشگاه آزاد همواره با چالش‌های مختلفی مواجه بوده‌اند، به‌عنوان مثال، مجبور کردن دانشگاه آزاد به نصب پیام‌رسان آی گپ و عدم ورود به کلاس قبل از پرداخت کامل شهریه؛ که تمام مشکلات دانشجویان این دانشگاه را به وجود آورده است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما