الکترونیک برنده تندیس طلایی جایزه ملی نوآوری ایران شد

[ad_1]

تندیس طلایی برترین نوآوری ششمین جشنواره ملی ایران به معاونت کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران) رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه انتخاب الکترونیک، ششمین جشنواره ملی نوآوری عالی ایرانی با حضور سید احسان کندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و تنی چند از مسئولان و مسئولان برگزار شد. با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

در این مراسم که با حضور شرکت های فعال در بخش های مختلف نظام اقتصادی برگزار شد، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به دلیل موفقیت در اجرای چارچوب عملیاتی کارخانه هوشمند، تندیس زرین این نشان ملی را دریافت کرد. در خطوط تولید خود.

محمدرضا پهلوان زاده معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک نیز در این مراسم بر نقش این گروه صنعتی در شناخت چهره فنی صنعت و تعمیق تولید داخلی تاکید کرد.

وی افزود: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تنها کارخانه دارای نظارت کیفی و سیستم نظارت هوشمند بر اساس چارچوب بین المللی در ایران است.

معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با بیان اینکه تلاش برای افتخارآفرینی در این گروه صنعتی در اولویت است، افزود: انتخاب الکترونیک چهارمین نسل از محصولات مبتنی بر استانداردهای برند است.

پهلوان زاده افزود: توسعه سیستم مدیریت فناوری نوین در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، حرکت به سمت نوآوری و حل چالش های فنی را بسیار تسهیل کرده و نخبگان و متخصصان صنعتی و اقتصادی را به خود جذب کرده است و همچنین بزرگترین لوازم خانگی ایران است. شرکت به منظور تسهیل فرآیند وارد شده است. همراه با.

وی ادامه داد: به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه الکترونیک، کیفیت و سرمایه گذاری پایدار قصد دارد تا سال 1405 به الگوی مرجع نوآوری در صنعت لوازم خانگی جهانی تبدیل شود تا اعتبار بیشتری کسب کند.

پهلوان زاده یادآور شد: تلاش ما برای تحقق مشتری مداری برای محصولات با کیفیت برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، بر مرحله کنترل کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش تخصصی متمرکز است.

بر اساس این گزارش، چند شرکت مطرح ایرانی دیگر از جمله همراه اوال، ذوب آهن، فولاد مارمزگان، ملی صنایع مس، بیما دی، اسنپ و بانک پاسارگاد نیز موفق به کسب تندیس و گواهینامه جشنواره ملی شدند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما