امیرحسین پیروانی: ما طرف شکایت شده ایم.

[ad_1]

خبرورزشی: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سایپا و صنعت نفت یک طرفه نیستند و تنها روی نتیجه تمرکز نمی کنند.

امیرحسین پروانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان گفت: در هفته نهم به مصاف سایپا یکی از تیم های سازمان یافته فوتبال ایران در زمینه های اداری و فنی می رویم. باشگاه برنامه دارد و خوشحالم که فردا دوست و همکار خوبم ابراهیم صدیقی و کادر فنی اش را می بینم. صدیقی و تیم سایپا با باشگاه صنعت نفت چهره مشترکی دارند. این دو یک طرفه نیستند و فقط روی نتیجه تمرکز نمی کنند.

وی افزود: سایپا و صنعت نفت آینده فوتبال کشور را متصور هستند و به همین دلیل بازیکنان جوان را در خود جای می دهند. سایپا در این سال ها بسیار موفق بوده و تیمی متشکل از کمدین ها است. این تیم امسال تقریباً همین نتایج را کسب کرده است و از طرفی با توکل به خدا، تلاش بازیکنان و نظر کادر فنی، تمایل تیم ما رو به افزایش است.

مربی تیم صنعت نفت اضافه کرد: در کنار جوانان نیز به دنبال نتیجه گیری هستیم و امیدوارم تمرینات خوبی که هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و فاز دفاعی و هجومی سایپا روی آن کار کرده باشیم. موفق باشید. بهترین نتایج را بگیرید.”

یکی از پیروان آمار ضعیف خط حمله سایپا را اینگونه توصیف کرد: این تیم با برنامه است. فلس شاید فلسفه کادر فنی اش برای در دستور کار قرار دادن بازی خاموش باشد اما میزان دوندگی سایپا خیلی بالاست. از طرفی گل نخوردن آنها بسیار مهم است و در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارند. طبیعی است تیم هایی که چنین رویه ای را دنبال می کنند در فاز هجومی چندان موثر نیستند، البته سایپا بازیکنان بسیار خوبی دارد که یکی دو نفر از آنها در سال های اخیر در تیم های ملی با ما کار کرده اند و کیفیت بالایی دارند.

با بیان اینکه صنعت نفت در رتبه دوم جدول قرار دارد، شما در این فصل به کسب یا از دست دادن سهمیه نیز فکر می کنید: این جدول نیست و آیا می خواهیم ذهنیت خود را معطوف به کسب سهمیه کنیم یا باخت؟ تلاش می کنیم هر 5 هفته یک بار امتیاز لازم را بگیریم و الان برای دیدن پایان لیگ خیلی زود است. البته ما تمام تلاش خود را می کنیم زیرا مردم خوب آبادان و تیم محبوب صنعت نفت لایق بهترین ها هستند و وظیفه خود می دانیم که تمام تلاش خود را انجام دهیم و بهترین نتیجه را برای صنعت نفت بگیریم. پایان فصل.

سرمربی تیم فوتبال نفت سنت در تشریح انتقادات برخی باشگاه ها و مربیان لیگ برتری از برنامه ریزی مسابقات گفت: فوتبال ایران دیگر خوب نیست. فوتبال یک جریان اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دولتی است و حتی روابط بین کشورها را منعکس می کند. هدف فیفا لذت بردن از فوتبال است. فکر نمی کنم ما در ایران آنطور که باید از فوتبال لذت می بریم. مربیان و کادرفنی با مصاحبه های خود بخشی از جو را تکان می دهند. برخی از این مشکلات و گلایه ها به بازی روانی برمی گردد. لیگ ما تبدیل به لیگ شکایت شده است.

یکی از پیروان افزود: مربیانی که به نتیجه نرسیده اند و یا به اهدافی که باشگاه در نظر گرفته اند، می دوند و بازی های روانی انجام می دهند و مدام از برنامه ریزی بازی، استانداردهای زمین و داوری انتقاد می کنند. جو آنقدر داغ شده که مثلا اگر تیم X از موضوعی انتقاد کند، تیم مقابل هم همان جو را به راه می‌اندازد و شروع به انتقاد می‌کند.

وی افزود: به جرات می توانم بگویم که بزرگترین ظلم و ضایعات لیگ امسال با تیم صنعت نفت بوده است اما یک مورد را نشان دهید که باشگاه ها، کادر فنی و بازیکنان ما شکایت کرده اند، ما اعلام نشده ایم. 100% سالم در دو بازی به تایید برنامه های خوب صدا و سیما و کارشناسان داوری 100% پنالتی نگرفته ایم اما پذیرفته ایم که مناسب است این قسمتی از توپ است همانطور که من مربی و فوتبالیست داور هم اشتباه می کند اما ما هرگز آن را بخش مهمی از فوتبال ندانستیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت افزود: می توانم در یک مستند نشان دهم که گل ها و پنالتی های درستی برای صنعت نفت اعلام نشد. به عنوان یکی از جوان ترین هواداران فوتبال از همه می خواهم شرایطی را برای زمین بازی فراهم کنند تا به تفریح ​​خود بازگردند و مردم از تماشای فوتبال لذت ببرند. شکایت مداوم درست نیست. این یک مسابقه نیست، یک مسابقه عینی است که قبل از بازی با هم دوست باشیم و در زمین مسابقه برای رسیدن به هدف و حفظ قداست بعد از بازی تلاش کنیم. این توهین ها و اعتراضات به PML-N درست نیست.

یکی از پیروان ادامه داد: از سهیل مهدی و دوستانش که تحت فشار بازی می کنند تشکر می کنم. دو هفته پیش با آلومینیوم اراک بازی کردیم. با توجه به اینکه امکان پرواز شبانه برای صنعت نفت وجود نداشت رسماً از سازمان لیگ درخواست کردیم که این دیدار به جای ساعت 15 ساعت 14 برگزار شود تا تیم ما شبانه به میدان برود و آبادان توانست برگردد. از پرواز اما آنها به دلیل موجهی این درخواست را نپذیرفتند و ما شکایت نکردیم، اما به دلیل این یک ساعت پرواز خود را از دست دادیم، فردای بازی در تهران ماندیم و هیچ آموزشی برای بهبودی ندیدیم. بالاخره با 24 ساعت تاخیر از تهران به آبادان برگشتیم.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت های عروق کرونر و سایر مسائل نتوانستیم توانبخشی خود را تمرین کنیم. باشگاه های ما تکنولوژی ریکاوری مانند لباس مخصوص و حمام یخ و سرد ندارند. بازی ها نیز هر 5 روز یکبار برگزار می شود و در صورت غیبت حتی یک روز با مشکل مواجه خواهیم شد. در دیدارهای هفته گذشته هر دو تیم خواستار تغییر بازی شدند که مورد توافق قرار گرفت. ما حتی آن را اعلام نکردیم.

مربی تیم فوتبال نفت سنت تصریح کرد: به هر حال سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات محدودیت هایی دارد که ما هم پذیرفتیم. همه باید به هم کمک کنیم تا مردم به خاطر مشکلات مالی و بیماری قلبی از فوتبال لذت ببرند و شاد باشند. چرا فرهنگ اعتراض در فوتبال ایران برملا شده است؟ برخی تیم ها به خاطر مشکلاتشان نگاه ویژه ای پیدا کردند که مشکلی نیست. اما انشاالله همه این تیم ها ببینند.

یکی از دنبال کنندگان گفت: امیدوارم فوتبال ما به جایی برگردد که همه بتوانند از آن لذت ببرند. محدودیت ها شرایط سختی را برای مسابقات ایجاد کرده است. در برخی شهرها برخی به دلیل مشکلات فرودگاهی به سفر می روند که کار را برای تیم ها سخت می کند. من به همه تیم ها حق می دهم اما امیدوارم در بحث ترمیم به سمتی برویم که فوتبال ما حرفه ای شود. اگر تیم ها و بازیکنان با تجهیزات مناسب ترمیم شوند، این مشکلات حل می شود.

وی افزود: امیدوارم همه مردم ایران برای پایان دادن به این بیماری شوم و مرموز دعا کنند و شاهد حضور هواداران در همه شهرها باشیم. در نهایت باید بگویم صحبت من با سیرز پورموسوی هماهنگ بود و به دلیل مشکلات پروازی ابتدا به تهران آمده بودم و اگر تیم ما به موقع پرواز می کرد، سرمربیان صنعت نفت به نشست خبری می آمدند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما