امیر عابدزاده در رئال مادرید؟

[ad_1]

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از چند فصل حضور در تیم ماریتیمو پرتغال، امسال تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در تیم پونفرادینا اسپانیا گرفت. تیمی دو بازی در لالیگا انجام می دهد و همچنان شانس صعود به لالیگا را دارد.

اگرچه عابدزاده تصمیم دارد از لیگ برتر پرتغال جدا شود و به این تیم اسپانیایی در لیگ دو تیمی اسپانیا برود، اما شنیده ها حاکی از آن است که حضور رئال مادرید در این تیم اسپانیایی منبع الهام این کشور بوده است.

عابدزاده پس از بازی برای تیم ملی ایران مقابل امارات، پونفرادینا را در حضور «بازار اسپانیا» انتخاب کرد و در لالیگا دیده شد. با این حال، تنها چند روز قبل از اینکه برخی از رسانه های اسپانیایی این پیشنهاد را گزارش کنند، سویا دومین قهرمانی لالیگا را به این تیم داده بود.

بر اساس این گزارش ها تیم سویا قصد دارد در زمستان امسال با سرویس دهی به ابیدزاده آستان خود را تقویت کند. این خبر از سوی امیر نیز تکذیب نشد. وی در گفتگو با «فوتبال» گفت: من مستقیماً با دانشگاه ارتباط نداشتم، اما دو، سه دانشگاه به همین سبک با پونفرادینا صحبت کردند. به مدیر برنامه گفتم دوست دارم، فصل را در پونفرادینا تمام می کنم و الان وقت تغییر نیست. انشاءالله تبستان مسابقه خوبی است.»

عابدزاده امیدوار است به روند خوب خود در پونفرادینا که کمتر از یک سال است در ابتدای راه است ادامه دهد و احتمالا با پیشنهادات بهتر لالیگا تا پایان فصل به این تیم صعود کند. در این صورت انتقال عابدزاده به لالیگا از نظر مالی و شرایطی بهتر و بهتر از پیشنهادات زمستانی گذشته خواهد بود.

امیر که دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران نیز به حساب می آید، حالا برای انتقال به رئال مادرید محتاطانه تری به خرج می دهد تا دیگر تیم های بزرگ اسپانیایی مانند بارسلونا و اتلتیکو را از دست ندهد. و در آخرین مصاحبه حاشیه‌ای در این زمینه داشت: «چهار، پنج سال پیش گفتم من عاشق کدام تیم هستم؟ هر چه خدا بخواهد.»

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما