(ویدئو) خلاصه استقلال 2 – “خانم رفسنجان” در بازی پنالتی ها آب بگیرید

[ad_1]

تیم فوتبال استقلال از ساعت 4 بامداد امروز (شنبه) در چهاردهمین دوره مسابقات تیم فوتبال استقلال به ورزشگاه آزادی در حوالی خانم رفسنجان رفت. کوین یاماگا (1 پنالتی و 2 پنالتی) و امین قاسمی نژاد (2) برای روز استقلال گلزنی کردند و گل های این تیم نیز توسط گادوین منشا (1-پنالتی) و محمدرضا سلیمانی (5+1) به دست آمد.

استقلال با این پیروزی بعد از چند سال در هفته چهاردهم جدول ایستاده با طلسم رئیس جمهور؛ فاصله استقلال و پرسپولیس در دور دوم 3 امتیازی است و تنها شکست استقلال در هفته پانزدهم و برتری پرسپولیس برای جبران اختلاف این دو می تواند مانع از صعود این تیم به نیمه نهایی شود.

نیمه اول
5 دقیقه:
کوین یاماگا یک پاس کوتاه از سمت راست به سمت دروازه فرستاد که امیرحسین حسین زاده برای باز کردن در یک قدم به عقب رفت.

5 دقیقه: میس مدافعان با پاسی بالا به کوین یاماگا رسید که در ضربات پنالتی توسط مهدی ترکمان متوقف شد تا اینکه داور اعلام پنالتی کرد.

5 دقیقه: کوین یاماگا یک ضربه پنالتی به ثمر رساند و برنده بازی شد و به میدان رفت.

5 دقیقه: منبع گادوین ناگهان و از راه دور شوتی را از دروازه فعلی آزاد کرد و توپ را در فاصله بسیار کمی بالای دروازه رها کرد.

5 دقیقه: جعفر سلمانی حمله سریعی روی موقعیت گلزنی انجام داد، اما ضربه خورد و از دست رفت و از زمین خارج شد.

5 دقیقه: استقلالی‌ها که حملات خود را با نقشه یامگا و جناحین روی بال‌ها و از سمت راست طراحی می‌کردند، همچنان همان مسیری را برای رسیدن به دنبل از دروازه‌ها داشتند که قبل از استفاده سبحان خاقانی از این موقعیت، مدافعان توپ مسی را برداشتند.

5 دقیقه: مدافعان استقلال با پاس دادن به پشت بالا به مجید علیاری رسیدند که محمدحسین مرادمند با هدف متعادل کردن این بازی، یک پنالتی مرتکب شد.

5 دقیقه: گادوین منشا از یک ضربه پنالتی دفاع کرد و صاحب ضربه پنالتی شد.

5 دقیقه: استقلالی ها پس از چندین دور انجام ماموریت های دفاعی، با یک سوم ماموریت های دفاعی که توسط یاماگا در مسیر درست فرستاده شد و با قیچی برگشت به رودی جستاد، به موقعیت رسیدند، اما نوشی صوفیانی موفق به مهار توپ شد.

5 دقیقه: امیرحسین حسین زاده به سرعت اقدام به ضد حمله کرد و از فاصله نسبتاً کوتاهی شلیک کرد و دروازه بان را به کرنر زد.

دو و نیم
5 دقیقه: توپ به سمت داوود نوشی سفیان شلیک شد و دروازه بان ها گل را از دست دادند که فرشاد محمدی مهر به اشتباه متوقف شد.

5 دقیقه: یاماگا از سمت راست به سمت راست در پیغام داد که این بار مجید نصیری در محوطه رودی زست جلوی جریمه را گرفت تا اینکه ترابیان برای سومین بار در این دیدار اعلام پنالتی کرد.

5 دقیقه: کوین یاماگا با یک ضربه پنالتی پشت سر هم، برای دومین پاس موفق، دروازه را از دست داد.

5 دقیقه: مجید علیاری ابتکار عمل را در دست گرفت و از کنار دروازه استقلال را به ثمر رساند.

5 دقیقه: بازیکنان اور سوم با یک پاس از استقلال دفاع کردند و منبع حمایت قذافی بودند که توسط حسین حسینی دفع شد.

5 دقیقه: حمله مسیا این بار با پیام مهدی حسینی در دروازه استقلال همراه بود.

5 دقیقه: امین قاسیمی نژاد پس از یک اشتباه موفق شد با عبور از درب دروازه مس، عقیل کعبی را پشت دروازه تیماش باز کند.

1 + 1 دقیقه: اعزام مهدی کیانی از اداره پست به محوطه استقلال، دفاع از متهمان و ارسال اخطار کوتاه به در، توسط محمدرضا سلیمانی تبدیل شد.

1 + 1 دقیقه: مهدی مهدی پور با کارت زرد جریمه شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، کوین یاماگا، زبیر نیکانفس (2- آرش رضاوند)، جعفر سلمانی (3- ابوالفضل جلالی)، رودی جستاد (3- امین قاسمی نژاد)، محمد دانشگر. وریا غفوری) و امیرحسین حسین زاده (2 – روزبه چشمی).

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر (2 – حسن جعفری)، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی (3 – مهدی کیانی)، مهدی ترکمانا (3 – میثم تیموری)، محسن آذرباد (2 – فراز امامعلی) (مجید علیاری و گادوین منشا) (2 – محمدرضا سلیمانی).

قاضی: محمدحسین ترابیان

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما