رونمایی از مجموعه فرش ماشینی 1500 شانه

[ad_1]

فرش یلدا خاویار کاشان با چشم انداز نخ یکپارچه روی فرش پس از 30 سال سابقه موفق در ساخت انواع فرش ماشینی و صادرات و عرضه محصولات در 70 کشور مختلف این بار با تولید 1500 شانه و راه اندازی بندر محصول خود. برگه تکمیل شد. 9 رنگ با تراکم 4500. بیش از هر زمان دیگری قادر به پاسخگویی به تمام سلیقه های مشتریان خود هستیم.

دارای فرش 1500 شانه

یکی از محصولات نوظهور و برجسته در صنعت و یا در زمینه فرش ماشینی فرش 1500 شانه است که در کنار پیشرفت تکنولوژی روز مزایای زیادی به دست آورده است. این فرش نسبت به سایر محصولات بافت بهتری دارد و در نتیجه دست بافت به نظر می رسد. این ویژگی زیبایی و کیفیت آن را دو چندان کرده است.

مهمترین ویژگی های فرش 1500 شانه عبارتند از:

زیبایی و ظرافت آن.

فرش 1500 شانه به دلیل تراکم بالا از ظرافت و زیبایی بی نظیری برخوردار است. علاوه بر این به دلیل بافت دست بافت گونه ها از طراحی و شخصیت زیباتری نسبت به سایر محصولات برخوردار است.

ابعاد مختلف

از آنجایی که 1500 شانه در اندازه ها یا شکل های مختلف موجود است، می توانید بسته به دکوراسیون خود برای هر مکانی، بزرگ یا کوچک از آن استفاده کنید.

استفاده از الیاف با کیفیت بالا

نخ فرش 1500 نخ از پنبه خالص و نخ پود از کنف یا جوت و نوع نخ آن استات است. استفاده از الیاف مرغوب باعث افزایش ماندگاری فرش می شود.

جابجایی آسان

یکی دیگر از ویژگی های بارز فرش 1500 شانه وزن سبک آن است. بنابراین به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و دکوراسیون منزل خود را به راحتی تغییر دهید.

– نوع رنگ بالا

یکی دیگر از مزایای خرید فرش 1500 شانه، رنگ بالای آن است. این فرش در 9 رنگ ساخته شده است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود آن را به دو صورت سنتی و مدرن خریداری کنید.

رونمایی از مجموعه فرش ماشینی 1500 شانه

ساخته شده با جدیدترین ماشین آلات

برای بافت فرش 1500 شانه از دستگاه های پیچیده (HCI2) استفاده می شود و نخ به کار رفته در آن بسیار نازک و نازک است. به همین دلیل است که فرش ریز بافته شده و بافت آن یک دست و زیبا است.

خرید فرش 1500 شانه.

خرید فرش 1500 شانه تراکم بالا قطعا می تواند انتخاب خوبی برای تمامی دکوراسیون ها باشد. همانطور که می دانید، هرچه اندازه شانه فرش ماشینی بزرگتر باشد، فرش ظرافت بیشتری خواهد داشت. به عبارتی از نظر بافت بهتر است و می تواند جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل شما بدهد.

اما در کنار این موارد برای انتخاب این نوع محصول در دکوراسیون مدرن باید ویژگی های دیگر آن را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، برای یک فضای کوچک، می توانید یک فرش 1500 رنگ با رنگ های روشن تر و طراحی خلوت تر در نظر بگیرید تا محیط خود را بازتر و بزرگتر کنید.

به خاطر داشته باشید که فرش های عمیق عمدتاً برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد است مناسب هستند.

نکته دیگر در مورد فرش 1500 شانه ضخامت نازک آن است. با افزایش تراکم، ضخامت فرش کاهش می یابد، بنابراین بهتر است از قرار دادن اجسام سنگین مانند بوفه روی آن برای استفاده در دکوراسیون مدرن خودداری کنید. اگر چمدان های سنگین حمل می کنید، از دوام و طول عمر فرش شما کاسته می شود. پس همیشه این را در نظر داشته باشید.

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه.

در اینجا برخی از مزایای خرید فرش به صورت آنلاین آورده شده است:

– دسترسی آسان به فرش فروشی ها

همانطور که می دانید بهترین و استاندارد فرش ماشینی در کاشان ساخته می شود. شما می توانید به راحتی به فروشگاه های فرش ماشینی کاشان در ایران و حتی هر جای دنیا دسترسی داشته باشید و محصولات مورد نظر خود را بیابید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را در یافتن محصول مورد نظر خود راهنمایی کنند، مثلا فرش 1500 شانه.

قیمت و کیفیت را مقایسه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های خرید اینترنتی فرش، مقایسه محصولات از نظر کیفیت یا قیمت است. از آنجایی که انواع مختلفی از این محصولات از نظر رنگ و کاراکتر وجود دارد، لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید و در دسترس بودن آنها را بررسی کنید. شما به راحتی می توانید فرش مورد نظر را در منزل خود بیابید و پس از بررسی تمامی استانداردهای لازم آن را خریداری کنید.

کم هزینه

یکی از مزایای عمده خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان قیمت مناسب آن نسبت به فروشگاه های شهری است. از آنجایی که این محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه تحویل داده می شوند، هیچ دلالی و واسطه ای وجود ندارد و قیمت آن برای شما بسیار مناسب است. به علاوه، در زمان و هزینه شما به عنوان خریدار صرفه جویی می کند.

امکان خرید 24 ساعته

از آنجایی که امروز همه ما سرمان شلوغ است و زمان زیادی برای رفتن به فروشگاه ها نداریم، شما می توانید به راحتی و در 24 ساعت شبانه روز به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی فرش مراجعه کرده و تمامی جوانب خرید نهایی خود را بررسی کنید. کردها پس از گرفتن آن.

نتیجه

همانطور که از موارد بالا مشخص است انتخاب و خرید فرش 1500 شانه به دلیل زیبایی و کیفیت بالا می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون مدرن باشد. فرش 1500 شانه با استفاده از الیاف اکریلیک مرغوب و ماشین آلات مدرن قطعا انتخابی عالی خواهد بود.

سایت خاویار یلدا کاشان با بیش از 30 سال سابقه در ساخت و عرضه انواع فرش ماشینی همواره پیشتاز رقبا بوده و محصولات با کیفیت و متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فرش 1500 شانه نیز یکی از بهترین محصولات این شرکت است که با خرید آن می توانید نهایت زیبایی و ظرافت را به خانه خود ببخشید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما