خرید آسان بیت کوین و اتریوم از ایکس نوین

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

بیت کوین و اتریوم دو مورد از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بین معامله گران هستند. این دو ارز دیجیتال سهم زیادی در بازار معاملات ارزهای دیجیتال دارند. اما تفاوت بیت کوین و اتریوم چیست؟ کدام ارزش سرمایه گذاری را دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

چگونه می توانیم بیت کوین یا اتریوم بخریم؟

اگر به دنبال راهی آسان برای خرید بیت کوین و اتریوم هستید؛ فقط به وب سایت X جدید مراجعه کنید. در این پلتفرم فقط باید یک پروسه ساده ثبت نام و احراز هویت را طی کنید تا وارد دنیای خرید و فروش بیش از ۴۰ ارز دیجیتال معتبر شوید.

در ایکس نوین می توانید در هر زمان از شبانه روز معامله کنید و موجودی حساب خود را به صورت آنی برداشت یا به حساب های بانکی خود واریز کنید. در ضمن در این پلتفرم صورتحساب و حذف کدهای ارزی به صورت خودکار انجام می شود تا مشکل تراکنش نداشته باشید. پشتیبانی 24 ساعته X جدید به شما در تمام مراحل کمک می کند.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر تاریخ

از نظر تاریخی، بیت کوین قدیمی تر از اتریوم است. شاید به همین دلیل است که همه این را می دانند. دلیل اصلی محبوبیت بیت کوین عدم نیاز به سیستم بانکی برای تراکنش های مختلف است.

اما آنچه باعث محبوبیت اتریوم در بین معامله گران بازار ارزهای دیجیتال شده است. عدم تمرکز کلیه معاملات و خدمات مالی و غیر مالی. بنابراین، همه در این دنیا از حقوق مساوی برخوردارند و سرمایه بیشتر برای کسی حقوق اضافی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، ممکن است از دخالت یا کلاهبرداری شخص ثالث در برنامه های در حال اجرا در شبکه اتریوم جلوگیری کند.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر فنی

توسعه دهندگان بیت کوین و اتریوم از روش های مختلفی برای ایجاد و توسعه این ارز دیجیتال استفاده کرده اند. به همین دلیل است که دو متغیر دیجیتال از نظر فنی متفاوت هستند. تفاوت های فنی اصلی بین دو ارز دیجیتال به شرح زیر است:

  • تفاوت در زبان برنامه نویسی: الگوریتم هش در بیت کوین بر اساس SHA-256 و اتریوم Ethash است.
  • تفاوت بین برنامه ها: برنامه بیت کوین در شبکه بانکی خرده فروشی و سرگرمی است، اما برنامه اتریوم در سیاست و رانندگی خودکار ماشین است.
  • تفاوت‌های بین الگوریتم‌های اجماع: اگرچه در ابتدا الگوریتم اجماع هر دو کد ارز مدرکی بود. اما توسعه دهندگان اتریوم نشان داده اند که قصد دارند الگوریتم اثبات سهام را تغییر دهند.
  • تفاوت در سخت افزار استخراج: استخراج بیت کوین با استفاده از دستگاه Asic انجام می شود، اما برای استخراج اتریوم از کارت گرافیک استفاده می شود.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر نقدینگی

نقدینگی ارز دیجیتال نشان دهنده تمایل مردم به خرید است. به عبارت دیگر، هرچه بازار ارزهای دیجیتال گسترده تر باشد، فروش آن سریعتر و موفق تر خواهد بود. از این نظر، تفاوت بین بیت کوین و اتریوم چندان زیاد نیست. زیرا هر دو در بازار بسیار محبوب هستند.

اما خرده فروشان و فروشگاه های آنلاین اکنون از تجارت بیت کوین پشتیبانی می کنند و امکان پرداخت با استفاده از این ارز دیجیتال را در درگاه های خود فراهم کرده اند. بیت کوین در حال حاضر طرفداران نسبتا بیشتری دارد.

البته به طور کلی باید بگوییم که مصرف برق اتریوم از دید برخی معامله گران کم است; به همین دلیل به نظر می رسد که گزینه بسیار خوبی برای تراکنش های مالی باشد.

تفاوت بیت کوین و اتریوم در نحوه معامله آن است

تفاوت اصلی بیت کوین و اتریوم در نحوه معامله آنهاست. معاملات بیت کوین مستقیما انجام می شود و نیازی به بستن قرارداد یا تعیین شرایط نیست. اما در دهلیز، معامله مستلزم انعقاد قراردادی است که شرایط معامله را تعیین می کند.

تفاوت سرعت تراکنش های بیت کوین و اتریوم چیست؟

اگر می خواهید اتریوم و بیت کوین را از نظر سرعت تراکنش مقایسه کنید. باید بگوییم که مدت زمانی که برای برداشت یک بیت کوین صرف می شود می تواند به مقدار زیادی اتر منجر شود. این به این دلیل است که بیت کوین منسوخ شده است و بسیاری از آن در حال حاضر حفاری شده اند. در نتیجه، زمان زیادی طول می کشد تا یک واحد جدید حذف شود. زمان تقریبی برداشت بیت کوین حدود 10 دقیقه است.

اما زمان زیادی در زندگی کارنیکا نمی گذرد. بنابراین می توان دهلیز را در چند ثانیه برداشت. تخمین زده می شود که می توانید اتر را در 12 ثانیه حذف کنید.

چند بیت کوین و اتریوم در جهان باقی مانده است؟

یکی از مواردی که استخراج بیت کوین را طولانی می کند؛ تعداد محدود است. تعداد کل بیت کوین های دنیا ۲۱ میلیون است و پس از رسیدن به این عدد، دیگر بیت کوین تولید نخواهد شد. این محدودیت ها به دلیل تعادل بین عرضه و تقاضا اعمال می شود.

اما یکی از تفاوت های بین بیت کوین واترمین محدودیت های آنهاست. اکنون به نظر می رسد که اتر به طور مداوم در حال تکامل است. اما اگر با دقت بیشتری به این روند نگاه کنیم; خواهیم دید که سرعت تولید اتر در طول زمان کند شده است. توسعه دهندگان این ارز دیجیتال همچنین اعلام کرده اند که تعداد کل کوین های اتر از 100 میلیون بیشتر نخواهد شد. اما هنوز راه زیادی در پیش است.

تفاوت بیت کوین و اتریوم از نظر مصرف انرژی

فرآیند استخراج بیت کوین یک فرآیند بسیار پیچیده و زمان بر است. به همین دلیل باید از دستگاه هایی با قدرت محاسباتی بالا برای این منظور استفاده شود. این امر استفاده از برق را برای این منظور بسیار افزایش داده است. در نتیجه استخراج بیت کوین در سطح فردی دیگر رایج نیست. اما الگوریتم ضد کار اتریوم حذف غیرمتمرکز را برای شما امکان پذیر می کند و انرژی کمتری مصرف می کند.

بالاخره بیت کوین بهتر از اتریوم است؟

بیت کوین و اتریوم هر دو مزایا و معایب خود را دارند. اگر به دنبال نقدینگی بیشتر هستید؛ بدون شک بیت کوین یک گزینه عالی برای شماست. اما تراکنش های اتریوم سریعتر است. بنابراین قبل از انتخاب بین این دو گزینه، باید هدف خود را از خرید و فروش ارزهای دیجیتال تعیین کنید. علاوه بر این باید منابع موجود و میزان سرمایه خود را در نظر بگیرید و پس از مشورت با کارشناسان، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما