در یک هفته؛ از گمنامی تا امضای مخاطب!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، علیرغم حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان جهان 2021 که توسط اسپانیا و نروژ برگزار می شود، این مسابقات قهرمان شد اما بازیکنان ایران در این مسابقات درخشش را از خود به نمایش گذاشتند. مسابقات پر سر و صدا است مطالب زیادی در فضای مجازی راه اندازی شده است.

فاطمه خلیلی، دروازه بان 25 ساله تیم ملی هندبال بانوان ایران که در خط دروازه خود درخشید؛ درخشش تیم ملی هندبال بانوان نروژ در مقابل دختران ایرانی علیرغم باخت دو بار مقابل المپیک، سه بار قهرمان جهان و هشت بار قهرمان اروپا با نتیجه 41 بر 9 بود. بهترین بازیکنان زمین. خلیلی در تمام دنیا خاص شد.

به همین منظور با این دروازه بان گرانقدر هندبال بانوان ایران گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

* ما مشتاقانه منتظر حضور در مسابقات جهانی هستیم

ما همیشه در بازی های آسیایی شرکت می کردیم اما این بار همه چیز فرق می کرد. چون قرار بود در جام جهانی که بالاترین سطح مسابقات است و همه قوی ترین تیم های دنیا در آن حضور دارند شرکت کنیم. ما خیلی هیجان زده بودیم چون قرار بود با بزرگترین تیم های جهان بازی کنیم، در اولین بازی خود مقابل رومانی که در بین 10 تیم برتر جهان قرار دارد، ملاقات کردیم. ما تحت تنش بازی کردیم که کاملا طبیعی بود چون بازی دوستانه ای نداشتیم و این اولین تجربه حضور ما در این مسابقات بود.

* لحظه بازی با نروژ تجربه خوبی بود

بازی دوم مقابل تیم محبوبم و 90 درصد بازیکنان ایرانی بود. انجمن ملی نروژ چون بازی با آنها لذت بخش بود، می توان گفت که هر دقیقه ای که مقابل آنها بازی می کردیم برای من پر از تجربه و احساسات خوب بود. هدف ما این بود که بهترین باشیم و بهترین بازی را انجام دهیم.

* تصویر ذهنی من بالاخره محقق شد!

در واقع، هرگز فکر نمی‌کردم در بازی مقابل نروژ این اتفاق بیفتد (بهترین بازیکن زمین شود). همیشه تصور و فکر می کردم که بهترین ورزشکار زمین در بازی های جهانی و المپیک باشم. این موضوع سال هاست که دغدغه جدی من بوده اما فکر نمی کردم بتوانم در اولین سال حضورم در جام جهانی مقابل تیم نروژ به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم.

* بعد از انتخاب نروژ نتوانستم احساساتم را کنترل کنم

وقتی نام من را برای سال صدا زدند، من واقعاً متوجه نشدم زیرا داشتم با یکی از هم تیمی هایم صحبت می کردم که کدام بازیکن نروژی بهترین بازیکن زمین خواهد بود، به عنوان مثال، کدام بازیکن بیشترین دوش را به ثمر رساند و او احتمالاً بهترین زمانی که ناظر مسابقه به تیم ما و بچه های تیم من نزدیک شد وقتی من را در آغوش گرفت فهمیدم که بهترین بازیکن هستم. ابتدا شوکه و خوشحال شدم، اما بعد نتوانستم احساساتم را کنترل کنم، زیرا سال ها به آن فکر می کردم.

* نروژی ها پیراهن هایی با امضای همه بازیکنان به من دادند

در آن لحظه با دیدن آنچه در ذهنم بود گریه کردم. بازیکنان نروژی هم با دیدن این لحظه احساساتی شدند و گریه کردند و همچنین تماشاگران در طول سال احساساتی شدند و مرا تشویق کردند. در آن لحظه احساس خوبی داشتم، واقعاً خوب بود و در پایان وقتی با تیم نروژ عکس تیمی گرفتیم، تیم نروژی پیراهنی از تیم خود را به من داد که امضای همه بازیکنان بود.

* تماشاگران اسپانیایی با من قرارداد بستند!

بیشتر تماشاگرانی که به بازی ما آمده بودند برای من کف زدند و حتی یکی از آنها نام مرا روی مقوا نوشت. آنها احساس خیلی خوبی داشتند و بعد از بازی با من قرارداد امضا کردند. من فقط می توانم خدا را شکر کنم و از تو برای تمام کارهای خوبی که برای من انجام دادی تشکر کنم.

* با 3 همکار ایرانی در ترکیه چیز عجیبی نمی بینم

این حس بسیار خوبی در مورد تیم آنادولوی ترکیه است که اکنون برای اولین بار در خارج از ایران بازی می کنیم و 4 بازیکن در یک تیم داریم (راضیه جانباز الناز قاسمی، نوری عباسی). چون من اصلا احساس بیگانگی نمی کنم، چون وقتی تنها هستی دلم برایت تنگ می شود، اما خوشبختانه این چیزها اینطور نیست و از این نظر خیلی خوب است. علاوه بر این، ما چهار نفر در تیم آنادولو عملکرد خوبی داشتیم.

* دوست دارم در لیگ مجارستان، رومانی یا روسیه بازی کنم، اما …

در نیمه های فصل و شانس جدایی ام، باید بگویم که دوست دارم برای باشگاهی در مجارستان، رومانی یا روسیه بازی کنم، زیرا سطح بازی در آن لیگ بسیار بالا است و من به این لیگ علاقه زیادی دارم. اما هنوز تصمیم جدی برای ترک آنادولو نگرفته ام. .

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما