مهدی مهدوی کیا متهم به خیانت در امانت شد

[ad_1]

در رفتن مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید کشورمان در یک بازی دوستانه و نمادین درگیر شد که جنجال به پا کرد و حالا برخی نمایندگان مجلس خواستار برخورد با وی شده اند.

به گزارش فرارو، چند روز پیش مهاداویکیا به عنوان ستاره ستاره عرب به مصاف تیم منتخب جهان رفت و پیراهنی منقش به پرچم رژیم صهیونیستی به تن کرد. اورام گرانت سرمربی اسرائیل نیز مربی تیم منتخب ستاره بود.

برخی رسانه ها در ایران هدف اصلی این دیدار را عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل عنوان کرده و از حضور مهداوی در این نشست به شدت انتقاد کردند.

در دو روز گذشته نمایندگان مجلس نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده اند.

بیژن نوباوه وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: چرا که اقدامات وی خیانت به ملت ایران است.

علیرضا سلیمی، یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر مهدوی کیا نمی دانست و گیر داد، باید هرچه زودتر عذرخواهی کند.

وی افزود: «کسانی که با مهداویه مشورت کردند، این کار را دقیق انجام ندادند و او را به بن بست رساندند». خواسته یا ناخواسته برای مشروعیت بخشیدن به این رژیم قاتل و خونبار گام برداشته است. باید به زورگویان و فوتبالدوستان در ایران احترام گذاشت. مهدوی کیا شاید در تمام عمرش گفته باشد که «حسین حسین» با استبداد زاویه دارد. مهدوی کیا باید جبران شود. فکر می‌کنم او ناآگاهانه وارد این راه شده است، اما نمی‌دانم اگر وارد شود به او چه بگویم.»

اسماعیل حسینی، یکی دیگر از نمایندگان مجلس گفت: ما انتظار داریم ستاره ما از جهان عرب الگو بگیرد. این یک بازی غیررسمی بود و انتظار داشتیم مهدی مهدوی کیا در این مسابقه شرکت نکند زیرا به رسمیت نشناختن اسرائیل یکی از آرزوهای ملت بزرگ ما است.

سازمان بسیج ورزشکاران نیز با صدور بیانیه ای اقدام سرمربی تیم ملی امید را محکوم کرد. در این بیانیه از مسئولان فدراسیون خواسته شده تا در قبال رفتار مهداوی پاسخگو باشند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما