اولین ابرخودروی تمام الکتریکی فراری

[ad_1]

در رفتن شایعاتی در مورد اولین خودروی اسپرت تمام الکتریکی فراری به گوش می رسد، اما اخیرا اطلاعاتی در مورد پتنت این شرکت به بیرون درز کرده است که نشان می دهد این سازنده ایتالیایی برای اولین خودروی اسپرت تمام الکتریکی خود یکی را خریداری کرده است.در حال توسعه یک پلت فرم کاملا جدید است. این یک برند است. .

به گزارش فرارو، در اواسط سال گذشته، جان آلکان، مدیر عامل فراری تایید کرد که این شرکت اولین خودروی اسپرت برقی خالص خود را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. فراری در حال پیشرفت در این خودرو است، زیرا این شرکت به تازگی پتنت یک خودروی الکتریکی جدید را ثبت کرده است. یک پلت فرم خودروی اسپورت که امیدواریم مبنایی برای رقبای الکتریکی آینده تسلا رودستر باشد. این پتنت همچنین ایده ای از طراحی آینده این خودرو را به ما می دهد.

این یک درخواست ثبت اختراع فراری برای کف و شاسی با فضایی برای دو بسته باتری است. یک واحد بزرگ در عقب خودرو و یک بسته پهن و مسطح در زیر محفظه سرنشین نصب شده است که به گونه ای طراحی شده است که فضای کافی برای سرنشینان ایجاد کند. هر دو باتری به طبقات مربوطه خود که جدا از شاسی اصلی خودرو هستند و از پایین به خودرو متصل می شوند، متصل می شوند. شکل نمونه اولیه در طرح ثبت اختراع فراری نیز نشان می‌دهد که اولین مدل تمام الکتریکی این برند از طراحی خودروهای موتور احتراقی خود دور نخواهد شد. بسته های باتری و موتورهای الکتریکی در قسمت عقب خودرو قرار دارند که معمولاً فضایی را برای موتور احتراقی و گیربکس اشغال می کنند.

اگرچه طراحی اختراع شده فراری نشان می دهد که پلت فرم جدید با در نظر گرفتن تمام نیروی محرکه الکتریکی طراحی شده است، این شرکت می گوید که فضای کافی در معماری پیشنهادی برای یک خودروی اسپرت هیبریدی مبتنی بر موتور احتراقی دارد. که بر همین اساس است. این احتمال وجود دارد که به زودی در اواسط دهه و در زمانی که این شرکت اولین خودروی الکتریکی خود را روانه بازار می کند، شاهد مدل هیبریدی دیگری از فراری باشیم.

فراری می گوید فضای زیادی برای موتورهای احتراقی، هم در جلو و هم در پشت پلت فرم وجود دارد. اما با نگاهی به این تصاویر، قسمت جلویی پلت فرم مشابه F8 Tributo و 296 GTB خواهد بود که به این معنی است که فضای کافی در جلو برای موتور بنزینی وجود نخواهد داشت. با این حال، اگر فراری یک موتور احتراقی در پلت فرم پیشنهادی داشت، به احتمال زیاد در پشت محفظه سرنشین قرار می گرفت و فضای محدود جلو برای موتورهای الکتریکی استفاده می شد.

مدل های هیبریدی لافراری، GTB 296 و SF90، محصولاتی هستند که به عنوان یک خودروی هیبریدی برای دنیای پویا خودروهای اسپرت عرضه می شوند. جان آلکان در خصوص ساخت خودروهای برقی از همکاری با برندهای فعال در این زمینه خبر داد و گفت: معتقدیم همکاری با برندهای فعال در صنعت خودروسازی و ایجاد برنامه های مشترک با آنها بازخورد مثبتی به ما خواهد داد. هنوز خبری در مورد خودروی تمام الکتریکی فراری منتشر نشده است اما انتظار می‌رود این خودرو در رده خودروهای سوپر اسپورت قرار گیرد و شباهت زیادی به MCR 20 MC داشته باشد.

اولین ابرخودروی تمام الکتریکی فراری

اولین ابرخودروی تمام الکتریکی فراری

اولین ابرخودروی تمام الکتریکی فراری

اولین ابرخودروی تمام الکتریکی فراری

منبع: Auto Express

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما