اولین رویداد معرفی محصولات سامسونگ در سال 2022

[ad_1]

در رفتن سرانجام زمان برگزاری رویداد مهم Samsung Galaxy Unpacked اعلام شد. این مراسم در 9 فوریه 2022 ساعت 10 صبح به وقت شرقی (8 فوریه 2014 ساعت 6:30 بعد از ظهر) آغاز خواهد شد.

به گزارش فرارو، اولین رویداد بزرگ سال سامسونگ همیشه اولین رویداد Samsung Galaxy Unpacked این شرکت است که بین ژانویه و مارس هر سال برگزار می شود. چند روز پیش، سامسونگ تایید کرد که میزبان رویداد Galaxy Unpacked در فوریه 2022 خواهد بود، اگرچه این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده است. با این حال، به نظر می رسد برخی از اطلاعات به بیرون درز کرده است زیرا کاربران تاریخ دقیق انتشار رسمی را به صورت آنلاین منتشر کرده اند.

طبق آخرین گزارش ها، اولین رویداد Samsung Galaxy Unpacked سال 2022 طبق زمان از پیش تعیین شده در تاریخ 9 فوریه ساعت 10 صبح (8 فوریه، ساعت 18:30) به طور رسمی برگزار می شود. این اطلاعات از طریق برخی از کاربران آنلاین به دست آمده است. به گفته این کاربران، آگهی مربوط به رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2022 در اینستاگرام برای آنها ارسال شده است. آنها باید فرم ثبت نام پیش سفارش را برای این آگهی تکمیل کنند. پس از پر کردن فرم، در یک پیام پاپ آپ، سامسونگ اعلام کرد که طیف جدیدی از محصولات نوآورانه خود را از طریق Samsung.com در 9 فوریه 2022 ساعت 10:00 صبح به وقت شرقی معرفی خواهد کرد. همانطور که می دانید، سامسونگ معمولاً میزبان یک رویداد زنده در وب سایت Samsung.com است که محصولات خود را برای فصل بهار ارائه می دهد.

اولین رویداد معرفی محصولات سامسونگ در سال 2022
Samsung Galaxy Unpacked قرار است چندین مدل از محصولات خود را در رویداد 2022 رونمایی کند. این محصولات شامل پرچمداران سری گلکسی اس 22 سامسونگ و سری گلکسی تب اس 8 پرچمدار این شرکت خواهد بود.

گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا و همچنین سری گلکسی تب اس 8 آینده به طور رسمی برای رزرو پیش خرید در دسترس هستند. برای کسانی که تصمیم دارند زودتر رزرو کنند، این شرکت کره ای تخفیف ها و جوایز جذابی ارائه می دهد. سامسونگ در حال تبلیغ یک پیشنهاد ویژه و انحصاری است. جزئیات این پیشنهاد هنوز مشخص نیست، اما اعتبار معمولی 50 دلاری برای کاربران در نظر گرفته شده است.
انتظار می رود سری گلکسی اس 22 با جدیدترین چیپست چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 کوالکام عرضه شود. با این حال، برخی از مدل ها در برخی مناطق با چیپست Exynos 2200 در دسترس خواهند بود. این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، مدل پرچمدار بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ اجرا می شود. جذاب ترین محصول در این معرفی، نسخه برتر گوشی های سری گلکسی اس خواهد بود. گلکسی اس 22 اولترا به قلم S اختصاصی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 45 واتی مجهز شده است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما