توصیه های مهم برای صفحات سلامت

[ad_1]

به عنوان یکی از مهم ترین اعضای بدن که از اهمیت کمتری نسبت به سلامتی برخوردار است، به راحتی با انواع آلودگی ها و عفونت های باکتریایی در تماس است و به همین دلیل دانستن نکات بهداشتی برگ ها حائز اهمیت است. .

به گزارش ایسنا، خبرنامه «چیانگ ری تایمز» به معنای تخصصی به نکات مهمی برای حفظ صفحات سلامت اشاره می کند که باید هر روز انجام شود.

3. برگ های خود را تمیز و خشک نگه دارید

همه افراد زمان و فضای کافی برای تمیز کردن ناخن های خود را ندارند. با برگ های تمیز و خشک شروع کنید. پاهایی که خیس و مرطوب هستند، شرایطی را برای جذب کپک روی ناخن ها و ناخن ها فراهم می کنند. وقتی وارد خانه می شوید، برگ های خود را با آب و صابون خشک کرده و خشک کنید. همچنین به شرایط و فعالیت های روز توجه کنید، جوراب های مناسب و با کیفیت.

۲- ناخن ها را به درستی کوتاه کنید

ناخن ها نامناسب، کثیف و بلند هستند، اگرچه ظاهر زیبایی ندارند، اما مکان مناسبی برای جمع آوری قارچ نیز هستند. تجمع قارچ ها در طولانی مدت ممکن است نیاز به استفاده از داروهای ضد قارچ داشته باشد. به همین دلیل، بهتر است ناخن های خود را کوتاه و مشخص نگه دارید.

2- از پنهان کردن کفش از دیگران خودداری کنید

شما از میزان باکتری ها و آلودگی های کفشی که روزانه استفاده می شود اطلاعی ندارید. این باکتری ها می توانند به برگ های شما نفوذ کرده و باعث عفونت های پوستی شوند. بنابراین از پوشیدن کفش های دیگر و وام دادن به کفش خودداری کنید.

۲- کفش های تنگ انتخاب نکنید

اکثر مردم به جزئیات سلامتی خود توجهی نمی کنند. صندلی های تنگ و کفش های فرسوده ممکن است ظاهری لرزان داشته باشند، اما در پایان روز متورم و آسیب خواهند دید.

2- صفحات سلامت خود را بررسی کنید

هر هفته وضعیت خود را بررسی کنید. روی تغییر رنگ ناخن ها، کندن کف یا بین ناخن ها تمرکز کنید. با کاهش سلامت و مصرف دارو می توان یک مشکل نسبی را برطرف کرد و علائم را از بین برد.

2- سطح قند خون خود را کنترل کنید

نتایج مطالعه نشان می دهد که سطح قند خون در تماس مستقیم با برگ های سالم است. بنابراین با فعالیت بدنی بیشتر و رژیم غذایی متعادل می توانید عادات خوبی در زندگی خود ایجاد کنید. نه تنها به برگ ها بلکه به سلامت کل بدن نیز کمک می کند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما