اولین Vivo Claim طراحی تلفن همراه را فاش می کند

[ad_1]

در رفتن Vivo قصد دارد اولین تلفن همراه ادعایی خود را عرضه کند. شماتیکی از Vivo X Fold به تازگی منتشر شده است که طراحی اولین تلفن همراه ادعایی Vivo را نشان می دهد.

به گفته فرارو، انتظار می رود Vivo X Fold در ماه مارس در چین عرضه شود. این گوشی اولین گوشی هوشمند تاشو Vivo خواهد بود که وارد بازار می شود. یکی از خوش‌گذرانی‌های پیشرو در دنیای فناوری، به نام Digital Chat Station، اخیراً از طرحی رونمایی کرده است که نشان می‌دهد طراحی X Fold چگونه خواهد بود.

شماتیک Vivo X Fold نشان می دهد که صفحه بیرونی آن دارای یک لبه منحنی و یک سوراخ پانچ مرکزی است. پنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دایره ای است که در داخل یک مستطیل قرار گرفته است. این گوشی به چهار دوربین پشتی و همچنین فلاش LED مجهز خواهد شد. یک کلید ناشناخته، یک دکمه تنظیم صدا، و یک دکمه روشن/خاموش در اطراف Xfold موجود است.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که Vivo X Fold می تواند مانند یک کتاب باز شود تا به صفحه نمایش تاشو داخلی آن دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش داخلی طراحی سوراخ پانچ را نشان می دهد. شایعه شده است که یکی از این دو صفحه نمایش مجهز به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش است. لازم به ذکر است تلفن های همراه ادعایی در دو مدل عرضه می شوند. برخی از گوشی ها مانند گوشی تاشو ویوو، همانطور که از نامش پیداست، طراحی کتاب مانندی دارند و لولاهای دستگاه در جلوی آن قرار دارند و مانند کتاب باز می شوند. در مقابل، در طراحی پوسته ادعایی، لولاها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. به این نوع طراحی به دلیل شباهت دهانه این نوع دستگاه ها با پوسته های بیلو، پوسته ادعایی می گویند.

اولین Vivo Claim طراحی تلفن همراه را فاش می کند
علاوه بر طراحی، برخی از ویژگی های مهم این دستگاه نیز منتشر شده است. انتظار می رود Vivo X Fold دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD + OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز در پنل جلویی باشد. این گوشی احتمالا با وضوح +QHD، صفحه نمایش داخلی 8 اینچی و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. این گوشی تاشو از پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 بهره می برد.

ماژول دوربین پشتی پشت Vivo X Fold یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت. یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر از این دوربین اصلی پشتیبانی می کنند. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این گوشی از شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قابلیت های دوربین های دیگر، رم و حافظه Xfold وجود ندارد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما