عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب

[ad_1]

در رفتن تصاویر جدیدی از گوشی Realme 9 Pro Plus منتشر شده است که نشان از قابلیت تغییر رنگ قاب این دستگاه دارد.

به گزارش فرارو، این کمپانی فیلمسازی هفته آینده از سری Realme 9 رونمایی خواهد کرد و قبل از عرضه آن ها، اطلاعات زیادی از این گوشی ها در فضای مجازی منتشر شده است. در گزارش های قبلی قیمت احتمالی این گوشی های هوشمند منتشر شده بود و حالا تصاویر جدیدی از آن ها منتشر شده است.

تصاویر جذابی از بهترین مدل این سری Realme 9 Pro Plus منتشر شده است. این عکس ها توسط Realme India فاش شده است. در این تصاویر طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند و رنگ آبی طلوع آفتاب آن را مشاهده می کنید. پنل پشتی دستگاه دارای رنگ بازتابنده است و مجهز به سیستم دوربین سه گانه است. جالب اینجاست که رنگ قاب پشتی گوشی به نور خورشید تغییر می کند.

همانطور که در رندر قبلی مشاهده شد، این دستگاه دارای دو لنز است که به صورت عمودی در بالا و پایین یکدیگر قرار گرفته اند. سنسور سوم در سمت راست آنها قرار دارد. این دستگاه دارای فلاش LED نیز می باشد. اگر به تصاویر دقت کنید، می بینید که یکی از سه دوربین دارای لنز 50 مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که این لنز دوربین اصلی این دستگاه خواهد بود.

عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب // آماده عرضه
علاوه بر موارد فوق، به لطف اطلاعات ارائه شده در وب سایت های صدور گواهینامه و شایعاتی که تاکنون در مورد این دستگاه منتشر شده است، از ویژگی های این گوشی مطلع هستیم. گوشی هوشمند Realme 9 Pro Plus به صفحه نمایش 6.43 اینچی FHD + AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز مجهز می شود. این دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد داشت. در پنل پشتی یک سیستم دوربین سه گانه با لنزهای 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار دارد.
این دستگاه مجهز به تراشه Dimension 920 است که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. Realme 9 Pro Plus دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می کند. برای امنیت، دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش است.

عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب // آماده عرضه

عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب // آماده عرضه

منبع: gizmochina

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما