fastescobanner

اپل رندر جدیدی از هدست واقعیت افزوده – زومیت را منتشر کرد

[ad_1]

تاکنون شایعات زیادی در مورد نسل اول دستگاه های HMD (سردار) مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی منتشر شده است و گمان می رود اواخر سال 2022 محتمل ترین زمان برای رونمایی از این هدست باشد. . Apple Insider اکنون ارائه ای را بر اساس جزئیات فاش شده از محصول به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد هدست واقعیت افزوده اپل از زبان طراحی ساده ای استفاده می کند که باعث می شود دستگاه بسیار سبک تر از سایر محصولات مشابه باشد.

هدست در تصاویر شامل بدنه اصلی با نمایشگر یکپارچه، گریل و هدبند برای اتصال به صورت و سر کاربر است و در واقع طراحی آن یادآور دیگر محصولات اپل است. برای مثال، هدبند و شیشه بیرونی نمایشگر شبیه بند اپل واچ و محافظ صفحه نمایش هستند. کباب پزها ما را به یاد ایرپاد مکس گران قیمت می اندازند.

ارائه اعتباری هدست واقعیت افزوده اپل

به طور کلی، بزرگترین چالش اپل و سایر شرکت ها در فرآیند توسعه هدست وزن آنهاست. اگر هدست سنگین باشد، استفاده طولانی مدت از آن بسیار ناخوشایند بوده و خستگی را برای کاربر به همراه خواهد داشت. با این حال، با ظهور Metave، برخی از کاربران ممکن است انتظار داشته باشند که ساعات بیشتری در جلسات مجازی بمانند. انتظار می رود اپل برای کاهش وزن دستگاه به جای پلاستیک و آلومینیوم از پارچه سنگین در قاب و فریم دستگاه استفاده کند. تصاویر ارائه شده نیز به خوبی نشان می دهد که دستگاه برای وزن بسیار کم طراحی شده است.

جالب است بدانید که از اواخر سال 2015، اپل یک تیم مهندسی متشکل از هزار نفر را برای توسعه دو محصول AR و VR تشکیل داده است. با این حال، در نهایت، مخالفت با طراحی ماژولار باعث شد تا جانی ایو (مدیر طراحی سابق اپل) روند توسعه را متوقف کند. این به این دلیل است که طراحی شامل تجهیزات جداگانه ای برای قرار دادن اجزای سخت افزاری و پردازنده ها است.

ارائه اعتباری هدست واقعیت افزوده اپل

ظاهرا یکی از مشکلات طراحی هدست مستقل اپل که تیم توسعه را به سمت طراحی ماژولار سوق داد، این بود که تعبیه پردازنده باعث سنگین‌تر شدن دستگاه می‌شد و آزمایش اولیه باعث فشار بر گردن می‌شد. با این حال، گزارش های اخیر حاکی از آن است که این غول فناوری به طور کلی طراحی ماژولار را کنار گذاشته است و احتمالاً هدست نهایی بدون نیاز به تجهیزات ویژه به طور مستقل کار خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

ظاهرا اپل قصد دارد میانه نسل اول هدست های واقعیت افزوده دو تراشه ای خود را به ترتیب مخفی نگه دارد و به شدت پردازش شده است. گفته می شود تراشه دوم دارای همان قدرت بهترین تراشه های استفاده شده در مک است. توسعه دهندگان برای ساختن نسل بعدی تجربیات AR و VR به چنین قدرتی نیاز دارند. در واقع هدست واقعیت افزوده اپل محصولی گران قیمت خواهد بود که راه را برای تولید محتوا برای عینک های واقعیت افزوده به نام Apple Glass هموار خواهد کرد.

جاه طلبی های بلندمدت اپل به همین جا ختم نمی شود و انتظار می رود که این شرکت مهم ترین و پیشروترین فناوری را در قالب لنزهای تماسی با قابلیت واقعیت افزوده پس از سال 2030 روانه بازار کند. به گفته Mingchi Koch، این محصول الکترونیک را از عصر محاسبات مرئی تا محاسبات نامرئی پوشش می دهد. با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه این محصول باقی مانده است، جزئیات دیگری منتشر نشده است. اما برای اینکه دید کلی و پتانسیل این فناوری را به شما ارائه دهیم، تصور کنید که با استفاده از یک لنز کوچک روی چشمان خود می توانید از فناوری AR در میدان دید خود استفاده کنید و خود را در آن غرق کنید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما