fastescobanner

اژه: هرگونه اقدام اسرائیل علیه ما به نابودی خود منجر خواهد شد.

[ad_1]

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل بیشترین دشمنی را با ایران دارند، گفت: اگر اقتدار جمهوری اسلامی نبود، حمله نظامی به ما را به تأخیر نمی انداختند، اما می بینید. ” این که اسرائیل از حمله به ما می ترسد، زیرا هر اقدامی علیه ما خود ویرانگر است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی ع.ع.، امروز، پنجم بهمن ماه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان در محل اداره کل دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: خداوند ما را بیامرزد و به ما حیات عطا کند. در زمانی که توفیق نفس کشیدن زیر پرچم، مقام معظم رهبری و ما در دوران حکومت ایشان، یعنی نائب خاصه بقیه الله (عج) جان گرفتیم. امروز نظام ما، ملت ما و کشور ما دارای نظام حکومتی عظیمی است که به دستور خداوند و تحت نظارت خاص امام زمان (عج) است. مسئولیت مدیریت عالی نظام بر عهده فردی بلند مرتبه، عاقل، عاقل و وارسته است و ما این امتیاز را داریم که زیر این پرچم خدمت کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر از این فرصت ها برای بهبود امور و خدمت بیشتر استفاده کنیم، خداوند اجر دنیوی و اخروی به ما می دهد. این فرصت خدمات ارزشمند است. به ویژه همه کسانی که مستقیم یا غیرمستقیم به این استان و این شهر مقدس خدمت می کنند، بدانند که اینجا مشهد امام رضا (ع) است و باید استان و شهر نمونه باشد. بنابراین کار ما در این استان از حساسیت بیشتری برخوردار است. برخی عیب ها و کاستی ها در این ولایت زشت تر است و بی عدالتی در اینجا زشت تر است.

رئیس قوه قضائیه گفت: برقراری عدالت اجتماعی وظیفه ماست و تا رسیدن به مقصد فاصله داریم. ما باید از فرصت های مختلف برای تحقق عدالت اجتماعی در هر جهت استفاده کنیم. برقراری عدالت اجتماعی یکی از اهداف نظام ماست. امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مقایسه کنیم که چقدر به این عدالت اجتماعی نزدیک هستیم و چقدر باید برای آن تلاش کنیم.

محسنی آ.غ گفت: امروز به لطف خداوند و همت مردم، لطف خاص خداوند بر این ملت و کشور نازل شده و سایه رحمت الهی بر سر این کشور موج می زند. در این بیش از 40 سال، دشمنان و شیاطین بزرگ و صهیونیست ها انواع فشارها را به این کشور وارد کردند. هر کشور دیگری تحت تأثیر این همه فشار بود.

وی با اشاره به فشارهایی که دشمنان از اول انقلاب بر ملت و کشور ما وارد کردند، گفت: از اول انقلاب تحت فشار اقتصادی دشمنان بودیم. از اول تا امروز همه گروه های حاکم علیه ما کار می کنند. آنها عملیات روانی انجام می دهند و به طرق مختلف سعی در ترویج فساد دارند. امروزه دشمنان به طور فزاینده ای از فضای مجازی برای مقابله با ارزش های ما استفاده می کنند. با وجود این همه اقدامات دشمن، امروز در سال 1400 از نظر موقعیت جهانی، علمی، اجتماعی، امنیتی و بازدارندگی کجا هستیم؟ خسته شدیم آنها ما را به دردسر انداختند اما رسیدن به قله بدون تلاش غیرممکن است. ایران با وجود همه مشکلات از برخی جهات رتبه سوم و چهارم جهان را دارد.

محسنی عج با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل بیشترین دشمنی را با ما دارند، افزود: اگر قدرت جمهوری اسلامی نبود حمله نظامی به ما را به تأخیر نمی انداختند اما می بینید که اسرائیل به ما حمله می کند. او از حمله و اقدام علیه ما می ترسد.» خود را به سوی نابودی سوق می دهد. ایران مثل کشورهای دیگر نیست که آمریکا بتواند آنها را فتح کند، جمهوری اسلامی در چنان قدرتی است که قدرت های بزرگ نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی جهان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی افزود: امروز باید با توکل به خدا و با هماهنگی و تلاش بیشتر و توکل به ارزش های الهی پیش برویم. پیروزی و شکست ما در رضایت یا نارضایتی خداوند است. امروز دولت ما یک دولت مصمم و انقلابی است که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات می کند، اما نمی تواند در کوتاه مدت همه مشکلات را حل کند. امروز همه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات تلاش کنیم. مسئولان در حال کار هستند اما ما نیاز به هماهنگی و هماهنگی بیشتری داریم.

رئیس کل دادگستری گفت: شما نماینده، ولی فقیه، استاندار، استاندار و سایر مسئولین در استان دارید. تشکیل یک کارگروه مشترک برای اولویت‌بندی موضوعات شمارش تا حد امکان و کمک گرفتن از مقامات دولتی برای حل مسائل باقی مانده. معتقدم بسیاری از مشکلات استان در خود استان قابل حل است. ما به رئیس کل دادگستری استان به اندازه ای که برای حل مشکلات اختیار داشته باشد می دهیم.

محسنی آگ با تاکید بر اینکه برخی مفاسد اجتماعی و فرهنگی امروز مضرتر از مفاسد اقتصادی است، گفت: زیرا مفاسد اقتصادی و مفاسد فرهنگی به هم گره خورده اند. اگر در مسائل فرهنگی و اسلامی کاسته شود، اثر خصومت و فساد دارد.

وی در بخشی دیگر از خطاب خود با بیان اینکه شهدا و خانواده شهدا بر ما حق بیشتری دارند، گفت: می‌رویم. شعبه نیز باید به کسانی که توانایی مالی وکیل ندارند کمک و راهنمایی کند.

رئیس قوه قضاییه ضمن درخواست از مدیران استانی برای مساعدت دستگاه قضایی گفت: در صورت فرصت به دادگستری مراجعه کنید. ما دوست داریم بعد از ورود به زندان اصلاحاتی داشته باشیم اما گاهی به دلیل کثرت زندانیان چنین اصلاحی برای ما امکان پذیر نیست.

محسنی آ.گ همجمین با تاکید بر لزوم کوتاه شدن روند قضایی گفت: باید در جذب، آموزش و به کارگیری نیروهای واجد شرایط برای کار در قوه قضائیه تحول اساسی ایجاد شود و در حال انجام این تغییرات هستیم.

وی افزود: باید از ابتدا برنامه ریزی شود تا پرونده هایی تشکیل شود که شاکیان زیادی داشته باشد تا حقوق مردم احقاق شود و کار سازنده روی زمین نماند. در شرایط فعلی باید از تولید و فعالان اقتصادی کشور حمایت کرد و برای رفع موانع اقتصادی تلاش کرد و از طرفی اگر مفسدان بخواهند از این شرایط سوء استفاده کنند و فشار بر مردم را افزایش دهند باید به شدت مجازات شوند. .

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما