اگر حقایق جامعه را نگویید، دشمن دروغ می گوید

[ad_1]

در رفتن رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) صبح امروز در دیدار جمعی از پرستاران و خانواده های شهدای حافظ سلامت، رفتار و گفتار ایشان را مظهر عظمت، معنویت و عقلانیت ایشان دانستند. قدرت. بانوان به تبیین ابعاد مختلف «ارزش پرستاری و درد و تلخی این کار افتخارآمیز» پرداختند، ارگان های مختلف تقویت جامعه پرستاری را خواسته اصلی پرستاران دانستند و این وظیفه مسئولان بود که این خواسته منطقی را برآورده کند. و لازمه حال و آینده کشور و جامعه است.

بر اساس اطلاعیه مقام معظم رهبری، ایشان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به تمامی پرستاران و فعالان عرصه درمان و سلامت، گفتند: بانوی بزرگ کربلا ثابت کرده است که تمام وجود دارد. بشریت. و تاریخی که وجود تمام تلاش‌های کوته‌بینانه گذشته و حال با «زن» از جمله غربی‌های دیکتاتور برای تحقیر زنان، می‌تواند دریای وسیعی از خویشتن‌داری و اوج بزرگی از خرد و تدبیر باشد. .

رهبر انقلاب، خویشتنداری حضرت زینب (س) را در برابر ناملایمات وصف ناپذیر توصیف کردند و افزودند: در مواجهه با ذلت اراذل و اوباش که به آن زن بزرگوار اهل بیت پیامبر جسارت کردند، مسئولیت بزرگ را به انجام رساندند. جمع آوري و «حفظ زيبا در تربيت امام سجاد(ع)» مظهر عظمت معنوي است، حضرت زينب زن است.

وی در تبیین رفتار حکیمانه و شایستگی فکری آن بانوی بزرگ، به رفتار متفکرانه و سخنان شگرف حضرت زینب در برابر حاکمان نادانی چون جابر و ابن زیاد و یزید اشاره کرد و گفت: پس موجب می شود. عنصر توبه در کوفه.

رهبر معظم انقلاب از «جهاد نقل و تبیین» به عنوان یکی دیگر از معیارهای درایت و تدبیر عمیق حضرت زینب (س) یاد کردند و افزودند:

وی با تاکید بر تاکیدات گذشته خود بر واقعیات جامعه، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و لزوم روایت واقعی از حوادث مختلف 42 سال اخیر گفت: ظالم و ظالم، از اعمال ظالمانه دائمی او حمایت می کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دوم سخنان خود درباره ارزش‌های پرستاری گفتند: هدف اصلی این ارزش‌ها کمک به نیازمندان، بیمارانی است که در همه امور نیازمند توجه و کمک پرستار هستند. .

رهبر انقلاب، پرستاری را موهبت مضاعف الهی دانستند و افزودند: ایجاد امنیت روانی برای بیمار، بستگان بیمار و همه مردم از دیگر ارزش‌های اساسی پرستاری است و جامعه پرستاری حق دارد تمام ملت.”

وی با اشاره به شادی استکبار جهانی از مصیبت ملت ایران که در حوادثی از جمله «کمک به صدام در انجام بمباران شیمیایی و تحمیل درد و رنج شدید مردم در شهرهای مرزی ایران» تجلی یافته است، اشاره کرد. مثل تحریم مواد مخدر ملت ایران. با توجه به این حقایق، وقتی پرستاران با تلاش و از خودگذشتگی لبخند بر لبان بیماران و نزدیکانشان می نشانند، با نفس مبارزه می کنند، نفرت که ارزش مضاعف جامعه پرستاری در اسلام است. ایران.”

رهبر انقلاب ماهیت کار پرستاری را نظارت بر مصائب بیماران و رسیدگی شبانه روزی به آنان تلخ و سخت توصیف کردند و فرمودند:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: همانطور که پزشکان، پرستاران و امدادگران در دوران جنگ سرد زیر بمب کار می‌کردند، پرستاران نیز در دوران تصدی کرونا ساعات کاری را افزایش دادند، مرخصی‌ها را کاهش دادند، در تعطیلات نوروزی در بیمارستان حضور یافتند و مرگ بیماران را با جدیت زیر نظر داشتند و خطر ابتلا به بیماری‌های کشنده را افزایش دادند. .

وی با تاکید بر اینکه ملت باید این چالش ها را درک کرده و ارزش قائل شود، حضور جمعی از دانشجویان، دانش پژوهان و جوانان در کرونا برای کمک به پرستاران را مورد توجه قرار داد و افزود: این تعهد و احساس مسئولیت در زمان های مختلف است، تعارض به وجود آمده، نشان دهنده آن است. هویت سرزنده، بانشاط و مخلص ملت ایران است.

رهبر معظم انقلاب حرکت عظیم علمی کشور را نشانه و محصول این هویت رو به رشد دانستند و گفتند: قهرمانانی چون شهید سلیمانی، فخری زاده و شهریری از این حقیقت و هویت بزرگ بیرون آمده اند.

وی با اشاره به خالی بودن روایت هنری از سختی ها و مشکلات پرستاری و عرصه ها و مضامین هنری فراوان برای پرداختن به این اتفاقات، گفت: هنرمندان مسئولیت پذیر و متعهد باید به میدان آمده و به عنوان این سرمایه عظیم فرهنگی به نمایش درآیند. هنرهای متفرقه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعداً بر لزوم وجود پرستار تأکید کردند و گفتند: «در یک جمله خواسته اصلی پرستاران «تقویت جامعه پرستاری» است که برای حال و آینده کشور ضروری است.

وی افزود: پرونده کرونا نشان می دهد که اگر جامعه پرستاری تقویت نشود در نهادها آسیب خواهیم دید.

رهبر معظم انقلاب اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را یکی از مطالبات خاص پرستاران خواندند و با اشاره به سخنان قبلی خود در این زمینه، خاطرنشان کردند: این قانون 14 سال پیش تصویب شد، اما متاسفانه به پایان رسید. در دولت قبل هم اصرار داشتم که در این دولت وزارت بهداشت موضوع عوارض را پیگیری و اجرا کند.

«کمبود پرستار و نیاز به تامین سرانه آن نسبت به تخت‌های بیمارستانی» و «مسئله امنیت شغلی» دو خواسته دیگری بود که رهبر معظم انقلاب ضروری دانستند و گفتند: اما توافق‌های کوتاه‌مدتی وجود دارد. ” اگر با پرستاران به نتیجه رسید و بعد از مدتی اخراج شدند، پرستار باید امنیت شغلی داشته باشد و به عنوان کارگر فصلی دیده نشود.

«تجدید ساختار شبکه بهداشت و درمان کشور» و «توزیع عادلانه پزشکان» دو موضوع دیگر مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص نظام سلامت بود.

وی با تمرکز بر نتایج و دستاوردهای بسیار خوب نظام سلامت در اوایل دهه 60 و 70، بهداشت و پیشگیری، گفت: البته نیاز به درمان است، اما پیشگیری بهتر از آن است و باید شبکه های بهداشت بازسازی شود و مردم سلامت بیشتری کسب کنند. با هزینه کمتر.” تقویت شده برای ارائه.

حضرت آیت الله خامنه ای توزیع پزشکان در مناطق مختلف را ناعادلانه خواندند و افزودند: در مورد کمبود یا کفایت پزشک اظهار نظر نمی کنم، اما توزیع پزشک در نقاط مختلف کشور عادلانه نیست و باید به این موضوع توجه شود. “

رهبر معظم انقلاب در پایان سخنان خود با ایمان به خداوند متعال، وعده کار و تلاش، برکت الهی و یاری در همه امور زندگی و کشور، ابراز امیدواری کردند که فردا این توفیق حاصل شود. بهتر از امروز باشید و خداوند به ملت ایران رحم کند. پیروز شدن و سربلندی در همه عرصه های رویارویی با دشمنان.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما