ایالت نیویورک به ماسک خود برای مدارس پایان می دهد.

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
دولت، کتی هوچول، اعلام کرده است که دانش آموزان و معلمان از روز چهارشنبه در مدارس نیویورک ملزم به پوشیدن ماسک نخواهند بود.اعتباراعتبار …مریم التفر / آسوشیتدپرس

دانش آموزان و معلمان مدارس نیویورک از روز چهارشنبه دیگر مجبور به پوشیدن ماسک نخواهند بود. کتی هوچول روز یکشنبه اعلام کرد که این یک نقطه عطف در مبارزه دو ساله این ایالت با ویروس کرونا و خوشایندترین نشانه خروج از ویروس است.

او گفت: «دوستان من، آن روز فرا رسیده است. هوچول بار دیگر تاکید کرد که این تصمیم با مشورت مقامات بهداشت عمومی و آموزش و پرورش گرفته شده است. تصمیم ایالت جایگزین مناطق و شهرستان‌های منفرد نمی‌شود که همچنان می‌توانند دستورات ماسک و سایر اقدامات محدودکننده را اجرا کنند.

اریک آدامز، شهردار نیویورک، هفته‌ها گفته است که از حذف محدودیت‌های مرتبط با ویروس در سراسر شهر، از جمله ماسک در مدارس، ناامید شده است و به نظر می‌رسد با کمترین موارد در چند ماه اخیر، بزرگترین مدرسه در کشور است. منطقه از دولت الگو خواهد گرفت.

شهردار و نمایندگان اداره آموزش و پرورش شهر بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

خانم هوچول با اعلام این خبر گفت که این مأموریت نقش مهمی در مبارزه با رشد omikron داشته است. او گفت: “وقتی به گذشته نگاه می کنم به اتفاقات چندی پیش، خوشحالم که در آن زمان به ماسک برای مدارس نیاز داشتیم.” هوچول گفت. به این ترتیب می‌توانیم از بدتر شدن این اعداد جلوگیری کنیم.»

این تصمیم یک روز پس از آن اتخاذ شد که نیویورک میانگین نرخ مثبت هفت روزه در سراسر کشور را کمتر از 2 درصد و کمتر از 2000 پذیرش در بیمارستان را برای اولین بار از زمان افزایش Omicron اعلام کرد. این کاهش بخشی از کاهش ملی در موارد کرونا است. در سراسر ایالت، بیمارستان‌هایی که در نتیجه ویروس مجبور به محدود کردن روش‌های اختیاری شده‌اند، مجاز به از سرگیری فعالیت‌های عادی خود هستند.

به نظر می رسد اعلام مدرسه به فصل تلخ و تفرقه انگیز در تاریخ همه گیر این ایالت پایان دهد. در یک گفتگوی ملی قطبی بین معلمان، والدین، دانش‌آموزان و سیاستمداران، مدارس به طور فزاینده‌ای به میدان جنگ در مورد اقدامات مناسب برای محافظت در برابر ویروس تبدیل می‌شوند.

خانم. از زمانی که اجازه داد تا اوایل ماه جاری مهلت کسب و کار منقضی شود، هوچول برای لغو قوانین دولتی در مورد ماسک در مدارس تحت فشار قرار گرفته است. در آن زمان، فرماندار قول داده بود که در اوایل ماه مارس زمانی که دانش‌آموزان از تعطیلات اواسط زمستان برگشتند، در مورد ماسک در مدارس تجدید نظر کند، اما پس از مدتی، او خود را تحت فشار فزاینده ای دید ایالت‌های دارای فرمانداران دموکرات، از جمله کانکتیکات، نیوجرسی و دلاور، اعلام کرده‌اند که قصد دارند وظایف خود را لغو کنند.

سپس، روز جمعه، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در واشنگتن دستورالعمل‌های جدیدی را صادر کرد که بیان می‌کرد ماسک و فاصله اجتماعی فقط در مناطقی ضروری است که خطر ابتلا به عفونت بالا است، که منجر به اقدامات ضد ویروسی بسیاری می‌شود. راه را باز می‌کند، از جمله ماسک زدن در مدارس

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که آژانس استراتژی خود را به ارزیابی خطر بر اساس شمارش موارد تغییر می دهد، که بر بیمارستان های بیماران کروناویروس و همچنین بیش از 100000 نفر در هفته گذشته فشار وارد می کند. اما موارد جدید نیز شامل می شود. این دستورالعمل تشخیص این ویروس را در سراسر کشور به طور اساسی تغییر داده است، به طوری که 95 درصد از شهرستان ها در معرض خطر قرار می گیرند که اکثر آمریکایی ها می توانند بدون ماسک یا فاصله اجتماعی زندگی کنند.

انتظار می رود که اعلامیه روز یکشنبه مورد استقبال بسیاری در سراسر ایالت قرار گیرد. راب اورت، سناتور ایالتی، یکی از رهبران جمهوری خواه و اقلیت که خواستار لغو این حکم شده است، گفت: “پرده برداری از دانش آموزان ما یک پیروزی طولانی مدت برای کودکان و والدین، مربیان و عموم مردم است.”

در حالی که تصمیم خانم هوچول صدها مدرسه را در این ایالت فاقد قدرت واقعی برای اجرا گذاشته است، این اعلام لحظه مهمی در تلاش‌های نیویورک برای باز نگه داشتن مدارس دولتی خود در میان همه‌گیری‌ها است. این امر به ویژه در شهر نیویورک صدق می کند، که سیستم گسترده خود را با حدود 1600 مدرسه برای اولین بار در مارس 2020 تعطیل کرد و از زمان بازگشایی مدارس در سپتامبر 2020 اقدامات ضد ویروسی سختگیرانه ای را حفظ کرده است. این شهر تنها هفته گذشته دستور ماسک در فضای باز را برای مدارس افزایش داد.

اندرو پلوتا از اتحادیه معلمان ایالت نیویورک، اعلامیه فرماندار را ستایش کرد و گفت: “ما از این گام به سوی عادی شدن استقبال می کنیم. فرماندار با قدرت بخشیدن به مقامات محلی برای استفاده از داده ها تعادل درستی را ایجاد می کند. برای تعیین اینکه چه زمانی استراتژی های کاهش نیاز به تغییر در مناطق آنها

و در حالی که بسیاری از والدین از لغو این حکم حمایت می کنند، این تغییر تقریباً به طور قطع باعث نگرانی برخی از خانواده ها و مربیان خواهد شد که آن را زودرس می دانند. یک نظرسنجی اخیر توسط موسسه تحقیقاتی کالج سیانا نشان داد که 58 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده نیویورک معتقدند که ایالت باید تا اوایل ماه مارس برداشتن ماسک را در مدارس متوقف کند تا داده ها را بررسی کند. همین نظرسنجی که دو هفته پیش انجام شد، نشان داد که 45 درصد از پاسخ دهندگان از لغو دستور ماسک دولت در مشاغل خصوصی خودداری کردند.

توانایی ایالت برای اجرای چنین دستوری موضوع یک پرونده معلق در دادگاه ایالتی است. ماه گذشته، توماس ردمیکر، قاضی شهرستان ناسائو، دستور ماسک را رد کرد و آن را خلاف قانون اساسی دانست. لیتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، فوراً نسبت به این تصمیم تجدیدنظرخواهی کرد و این مأموریت در انتظار نتیجه درخواست تجدیدنظر مجدداً به کار گرفته شد. انتظار می‌رود این پرونده که به عنوان آزمونی برای قدرت دولت تلقی می‌شود، بدون توجه به خانم خانم ادامه یابد. تصمیم هوچل

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما