گل محمدی: پرسپولیس باید می برد اما باخت.

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: اما امروز اینطور نبود. روز خوب. “

وی افزود: تیم حریف فقط یک بار به دروازه ما نزدیک شد و دو گل زد البته به آنها تبریک می گویم چون تلاش کردند و زحمت کشیدند اما ما مستحق این باخت نبودیم و موقعیت های زیادی داشتیم خلق کردیم اما باختیم. .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که احساس می کرد تیمش مستحق شکست مقابل صنعت نفت نیست، گفت: البته این اتفاق ممکن است در طول فصل بیفتد و ما از عملکرد بازیکنان خود انتقاد نمی کنیم، بله، چون آنها کار کردند. برنده شدن سخت است.” 9 هفته تا پایان بازی ها باقی مانده است، ناامید نخواهیم شد و برای پیروزی تلاش می کنیم. می دانم که سخت خواهد بود، اما ما سخت تلاش می کنیم تا به هدف خود برسیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه کم قدرتی سرخپوشان در نیم فصل تیمش را تحت تاثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: بعد از شکست است و ممکن است برخی برداشت های متفاوتی از صحبت های من داشته باشند، اما بسیاری از مشکلات به خاطر مشکلاتی است که وجود دارد. مشکلات مالی تیم. ما از اول فصل درگیر بودیم. آنقدر به ما تهمت زدند و مشکلاتی داشتیم که من واقعاً نمی خواستم در مورد آنها صحبت کنم. اتفاقی برای ما افتاد که بازیکنی نگرفتیم یا بازیکن گرفتیم و پنجره بسته شد و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اینها مسائلی است که بسیاری از مردم درباره آنها می دانند و اکنون زمان صحبت در مورد آنها نیست.

وی در مورد آلترناتیوهایی که در این بازی ایجاد کرد، گفت: در بحث آلترناتیو تا جایی که امکان داشت سیستم را تغییر دادیم و حتی افرادی را وارد خط حمله کردیم اما شرایطی که ما داشتیم، دروازه بان ها هم. خیلی خوب کار کرد و دفاع صنعت نفت خوب بود، اما گل بدی زدیم و گل اول بد بود، اگر تغییر نکنیم فشار و تنش بیشتر می شود و اگر داشتیم. نیمی از موقعیت ها را به گل تبدیل کرد و حالا بازی برنده می شد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما