تمیز کردن: هزینه تحویل شخصی بسیار بالا است – سه تمرین.

[ad_1]

کد خبر: 1814567 |
19 اسفند 1400 08:33 |
89 بازدید |

0
نظرات

شیما صفایی می گوید هیچ حامی مالی ندارد و هزینه شرکت در تورهای بین المللی آنقدر زیاد است که امکان اعزام حضوری برای او وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، رقابت های تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شد و شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو با شکست رقبای خود به عضویت تیم ملی درآمدند. پیش از این ندای شهسواری، رنکینگ ترین بازیکن ایرانی جهان، محروم شده و به عضویت تیم ملی درآمد.

شیما صفایی که در اولین دوره این رقابت ها قهرمان تیم ملی شد، درباره این مسابقات گفت: مسابقات در سطح کشوری برگزار شد، من وارد شدم. تیم ملی ابتدا نسبت به سال های گذشته آمادگی بیشتری داشتم و مسیر هموار بود.

وی در خصوص احتمال حضور تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی هنگ کنگ گفت: سطح بازی های آسیایی بسیار بالاست چرا که آنها قهرمان پینگ پنگ آسیا هستند و در این بازی ها شرکت می کنند بنابراین کسب مدال سخت است اما اگر ما اگر شرکت کنیم برای کسب نتایج خوب و پیشرفت تلاش خواهیم کرد.» از طرفی تجربه کسب می کنیم که در مسابقات بعدی کمک کننده است.

صفایی که برای اولین بار در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشت، درباره این تجربه گفت: مسابقات انتخابی المپیک رزومه ای برای هر ورزشکاری است و هرکسی فرصت حضور پیدا نمی کند. به من اعتماد به نفس می دهد اما هدف اصلی من حضور در المپیک است و امیدوارم در بازی های 2024 شرکت کنم.

او درباره مسابقات لیگ بانوان گفت: با شهرداری بابک قرارداد دارم و دو بازی دیگر داریم. ما 70 درصد شانس قهرمانی داریم اما باید تا پایان صبر کنیم تا ببینیم چه می شود.

صافی با اشاره به مسابقات پیش روی خود گفت: مسابقاتی در قطر داریم که با بانوان شاهسوری، اشتری و صمت اعزام خواهیم کرد. پس از سفر به ایران، همچنان در تور جوانان و جوانان سلیمانیه در عراق شرکت خواهیم کرد. از طرفی دیگر اسطوره شده ام و در دو دوره آخر لیگ ترکیه برای آنکارا بازی خواهم کرد.

او درباره احتمال اعزام به تور بین المللی با هزینه شخصی گفت: هیچ حامی مالی ندارم که به من کمک کند. هزینه تحویل شخصی هم خیلی بالاست و فعلا بهش فکر نمی کنم.

صفایی در پایان از فدراسیون تنیس روی میز، کادر فنی تیم ملی، مربیان، هیئت استان حمدان و اولیای آنها تشکر کرد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما