ژاوی: رئال مادرید بهترین تیم حال حاضر اسپانیاست اما …

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، فردا شب انتظارها برای دیدار سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا به پایان می رسد. در حالی که بارسا در بهترین فرم خود نیست، El Clसिsico مطمئناً مانند همیشه جذاب خواهد بود و شاگردان ژاوی را برای برنده شدن ترغیب خواهد کرد.

ژاوی سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل رئال مادرید گفت“این یک چالش برای ما است، فرصتی برای بازی در فینال و قهرمانی. این یک فرصت است و می تواند یک نقطه عطف باشد. ما سعی خواهیم کرد قهرمان شویم و خوب دفاع کنیم. مادرید در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، شاید. ” با این حال، El Clसिsico غیر قابل پیش بینی است. طبق تجربه من، ما باید با سلاح های خود بازی کنیم و رقابت کنیم، راه های آسیب رساندن به آنها را می دانیم.” برای ما تست کنید

این می تواند یک نقطه عطف باشد، برای ما بسیار مهم است. ابتدا شما را به فینال می برد و سپس اعتماد به نفسی که به پروژه می دهد بسیار زیاد است. فردا باید روی رقابت ها تمرکز کنیم و می توانیم دو بازی را ببریم. این یک امتیاز است. یک مرحله مهم این یک بازی بسیار مهم برای ما است.»

وضعیت فران تورسخبر خوب برای ما این است که تست تاج او و پدرش منفی بوده است. ما مشتاقانه منتظر امضای قرارداد فران هستیم و فکر می کنم به زودی این اتفاق خواهد افتاد. او نیز اینجاست و این بازیکنان می توانند به ما کمک زیادی کنند. خبر خوب. است.

ما در حال آماده سازی پروژه هستیم و زمان می برد اما امتحان فردا خوب است. “پدر، آنسو، فرانکی، رونالد… آنها فردا و در آینده مهم خواهند بود.”

آسیب دیدگی بارسلونا و تاثیر کرونا: “ما مصدومیت داریم و کرونا روی ما تاثیر گذاشته است. اما این بهانه ای نیست و ما باریا هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم. می خواهیم رقابت کنیم و در بازی فردا نشان دهیم که کجا هستیم. این یک آزمایش است.” من فکر می کنم. دو ماه از انجام این کار می گذرد و من شاهد اتفاقات مثبتی بوده ام. ما پیشرفت زیادی داشته ایم.”

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما