ماجراجویی جدید آلن ماسک ساخت ربات های انسان نما

[ad_1]

مالک تسلا، آلن ماسک گفته است که این سازنده خودروهای الکتریکی امسال مدل خودروی جدیدی را به دلیل اختلالات زنجیره تامین عرضه نخواهد کرد، بلکه بر روی توسعه یک ربات انسان نما به نام Optimus تمرکز خواهد کرد که ماسک می گوید در آینده کمبود برق وجود خواهد داشت. در جهان.

به گزارش ایسنا، ماسک به سرمایه گذاران گفت: از نظر اولویت محصول، فکر می کنم مهم ترین توسعه محصولی که امسال انجام می دهیم، ربات انسان نما Optimus است. به نظر من این توانایی مهمتر از تجارت خودرو در طول زمان است.

Optimus که با نام تسلا بوت نیز شناخته می شود، اولین بار در آگوست 2021 در رویداد روز هوش مصنوعی تسلا معرفی شد. این ربات انسان نما 5.8 اینچ قد، 125 پوند وزن دارد و می تواند حداکثر سرعت راه رفتن 8 کیلومتر در ساعت و وزنه بلند کردن 20 کیلوگرم را داشته باشد.

ماسک در این مراسم گفت: این ربات به قدری ضعیف طراحی شده است که بیشتر انسان ها می توانند در صورت نیاز با آن کار کنند. Optimus بر فناوری هوش مصنوعی تسلا تمرکز دارد که برای سیستم های خودروسازی خود توسعه داده است.

ماسک گفت اولین استفاده از Optimus احتمالاً در کارخانه‌های تسلا است که کارهای ساده‌ای مانند جابجایی قطعات در اطراف کارخانه را انجام می‌دهند. در درازمدت، روبات‌های انسان‌نما ممکن است راه‌حلی برای کاهش نرخ تولد و کمبود نیروی کار باشند.

ماجراجویی جدید آلن ماسک  ساخت ربات های انسان نما

مدیرعامل تسلا بارها در شبکه های اجتماعی درباره خطر انقراض جهانی هشدار داده است. او در گزارشی در جولای 2021 در وال استریت ژورنال درباره توقف رشد جمعیت آمریکا نوشت که کاهش جمعیت بزرگترین تهدید برای آینده تمدن است.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که نرخ زاد و ولد در ایالات متحده در سال 2020 به پایین‌ترین سطح خود رسیده است و در اوایل فوریه بازنشر شده است: «ما باید بسیار نگران کاهش جمعیت باشیم». اگر به اقتصاد فکر کنید، اساس اقتصاد کار سخت است.

ماسک گفت: فناوری‌های زیادی در خودروهای تسلا وجود دارد که می‌توان از آنها برای ساخت ربات‌های انسان‌نما استفاده کرد.

سهام تسلا پس از تایید این شرکت مبنی بر اینکه هیچ وسیله نقلیه جدیدی، به ویژه کامیون های سایبری، تا سال 2023 آماده نخواهد شد، سقوط کرد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما