ایلان ماسک می گوید Starlink اینترنت سریع را برای خطوط هوایی – Zomit فراهم می کند

[ad_1]

الن ماسک روز پنجشنبه ، او توییت کرد که SpaceX از Starlink برای اتصال به Wi-Fi در پرواز استفاده می کند و با شرکت های هواپیمایی برای اتصال خدمات اینترنت ماهواره ای پرسرعت مذاکره می کند.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت یک کاربر در مورد برنامه SpaceX برای ارائه خدمات به خطوط هوایی ، گفت:

بله ، ما در حال مذاکره با خطوط هوایی برای راه اندازی Starlink هستیم. اگر می خواهید آن را در هواپیما خود به ما اطلاع دهید.

نصف اتصال گیگابیتی در آسمان ، کمی دیر!

Starlink یک پروژه SpaceX برای ایجاد یک شبکه اینترنتی بدون وقفه با استفاده از هزاران ماهواره به نام Satellite Star است. این شبکه برای ارائه اینترنت پرسرعت به کاربران سراسر جهان طراحی شده است.

SpaceX تا کنون 1740 ماهواره Starlink را در مدار قرار داده است و این شبکه بیش از 100000 کاربر از 14 کشور دارد که با 99 پوند در ماه در آزمایش عمومی بتا شرکت کردند.

مقالات مرتبط:

جاناتان هافلرنایب رئیس SpaceX قبلاً در مورد مذاکرات با خطوط هوایی صحبت کرده و آن را “محصول در حال توسعه هواپیما” نامیده است. هافلر در ماه ژوئن گفت: “تا به امروز ، ما نمونه های زیادی را نشان داده ایم و منتظر نهایی شدن این محصول و استفاده از آن در هواپیما در آینده نزدیک هستیم.”

این هواپیما با ارائه دهندگان اینترنت پهنای باند ماهواره ای برای ارائه WiFi در پرواز همکاری می کند. Whist و Intelst ، که اخیراً تجارت Gogo ، خدمات پرواز اینترنتی را به دست آوردند ، اینترنت هوایی را در طول پرواز به خطوط هوایی مانند Delta ، JetBlo ، American Airlines و United ارائه می دهند.

در حالی که سرویس های موجود از ماهواره ها در مدار دوربرد استفاده می کنند ، ماهواره های Starlink به زمین نزدیک می شوند و می توانند سرعت بیشتری را برای مسافران مسافرتی فراهم کنند.

بوئینگ 737 دلتا

هافلر بر پوشش جهانی اینترنت استارلینک تأکید می کند ، که می تواند ارتباطات اینترنتی را برای خطوط هوایی که در هر جایی تحت این پوشش جهانی پرواز می کنند ، فراهم کند. سهام Gogo ، که اکنون بر پروازهای کلاس تجاری تمرکز دارد ، پنجشنبه پس از این توییت 5 درصد کاهش یافت.

ماسک قبلاً گفته بود که تصویب مقررات اکنون زمان استفاده از خطوط هوایی Starlink را تعیین می کند. زیرا گواهی این خدمات باید جداگانه برای هر مدل هواپیما صادر شود. او در ماه ژوئن در توییتی نوشت: “تمرکز ما بر بوئینگ 737 و ایرباس A320 است که بیشترین مسافر را حمل می کنند.” “آزمایش محصول در جریان Gulfstream در حال انجام است.”



[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما