این یک عکس باورنکردنی است؛ حمله توپ به مغز دروازه بان!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در سال های اخیر ورزش بانوان در بسیاری از رشته ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و هندبال یکی از پرطرفدارترین ورزش های دنیاست. اما در دیدار نیمه نهایی جام جهانی هندبال بین دانمارک و فرانسه برخورد توپ آلتیا راینهارت صحنه عجیبی را رقم زد. شدت ضربه به حدی بود که برای لحظه ای آلتیا راینهارت گریه کرد و دونده اشک ریخت.

در این صحنه آلتیا راینهارت با چهره خود مانع از گلزنی آلیشیا توبلان بازیکن فرانسوی شد و این تصویر جالب توجه هواداران را به خود جلب کرد. البته آلتیا راینهارت خیلی زود پس از برخورد توانست به کار خود در زمین ادامه دهد. اگر یک عکاس نروژی این عکس بی انتها را بگیرد، یک دروازه بان 25 ساله شگفت زده می شود. در ادامه گفتگوی آلتیا راینهارت درباره این صحنه را مرور می کنیم.

– آیا تصویر توپ را روی صورت خود دیده اید؟

– آره، به نظر من، BT هم برای من مناسب نیست.

– اوضاع خیلی بد به نظر می رسد!

– بله، انگار توپ صورتم را می خورد. می توانم بگویم که این عکس بسیار خوب گرفته شده است و معنای دروازه بانی همین است. روی تمرینات تمرکز زیادی دارم و از نزدیک با مربی بدنساز تیم ملی دانمارک تمرین کرده ام.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم پزشکی تیم در حال کار است و تاکنون هیچ مشکل و سردردی نداشته ام. ابتدا گردنم شل بود و کمی درد داشتم اما در بازی یکشنبه مقابل دانمارک مقابل اسپانیا قرار دارم.

آلیسیا توبلان بازیکن فرانسوی نیز از دروازه بان دانمارکی عذرخواهی کرد و پس از بازی گفت: “وای نه. من احتمالاً خیلی محکم شلیک کردم. بلافاصله او را دیدم که گریه می کند و بابت کشتنش عذرخواهی کردم.

البته لازم به ذکر است که انتشار این تصویر در رسانه ها مورد انتقاد نشریه سوئد قرار گرفته و انتشار چنین تصویری را خشونت آمیز توصیف کرده است.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما