بازی رومیزی با موضوع اتاق فرار!

[ad_1]

بدون شک بازی های اتاق فرار یکی از بزرگترین دستاوردهای این دهه است. افراد بسیار کمی فکر می کردند در اتاقی که محیط آن با مکان های روزمره متفاوت است، در یک موقعیت خاص و ظریف گرفتار شوند.

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید.

در نگاه اول، ممکن است این سوال پیش بیاید که بازی‌های رومیزی اتاق فرار تا چه اندازه می‌توانند شور عمیق اسکیپورام واقعی را تقلید کنند.

صحنه‌ها، محیط‌ها، مکانیسم‌های جالب، سرنخ‌هایی برای یافتن، قفل‌های رایج در اتاق‌های فرار، پازل‌های چالش برانگیز، چگونه همه چیز را در یک بازی رومیزی تجربه کنیم؟

بهترین پاسخ به این سوال را Skipbox محصول جدید سایت Skiporum.ir می دهد.

البته تفاوت Skipbox و Skiporum Real غیرقابل انکار است، اما این محصول تا حد زیادی توانسته این وضعیت را تقلید کند. داشتن اپلیکیشن با این بازی امکان کپی بهتر آن را فراهم می کند.

این شبیه سازی را می توان از زوایای مختلف آزمایش کرد.

فضا ایجاد کنید:

فضاهایی که روی یک سری کارت ظاهر می شوند به شما این امکان را می دهند که به زوایای مختلف اتاق نگاه کنید و خود را در آن فضا تصور کنید. به نظر می رسد شما آنجا هستید و به دنبال سرنخ های لازم هستید …

سناریوها:

برخلاف بازی های رومیزی معمولی که در آنها سناریو قسمتی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، می توان گفت یکی از مزیت های اتاقی که از روی میز فرار می کند این است که معماها را حل می کند و صحنه را در حین بازی تنظیم می کند. جعبه فرار یک نمونه عالی از این موضوع است و قطعا شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

روش پازل و پازل:

این مکانی است که ممکن است بارها و بارها شما را شگفت زده کند. حقایق جالبی که می تواند کاستی های دیگر بخش های علمی تخیلی واقعی را به طور کامل پوشش دهد. وجود عناصر فیزیکی جالب که مطمئنا شما را برای ادامه بازی و باز کردن قفل های مختلف آن هیجان زده می کند را می توان از جمله ویژگی های کلیدی جعبه فرار برشمرد.

سبک:

این بخش شباهت کمی به عقرب واقعی دارد، زیرا ویژگی هایی که می توان در یک عقرب واقعی در نظر گرفت قطعا با یک اتاق فرار رومیزی قابل مقایسه نیست.

اگر بخواهیم مثالی در این زمینه بزنیم، مثلاً قوانین بازی ممکن است بگوید شمع را در مکانی کم نور روشن کنید تا بیشتر در دل داستان احساس کنید.

موسیقی:

با کمک اپلیکیشن بازی می توانید به موسیقی متن بازی گوش دهید تا حس عمیق بازی را درک کنید. این موسیقی برای لحظات و موقعیت های مختلف می تواند متفاوت باشد.

تایمر و ابزار راهنمای:

یکی از مهم ترین ویژگی های اتاق فرار، وجود تایمر و ابزاری برای کمک یا راهنمایی شما در حل معماها و چالش ها است.

این برنامه که به این بازی اختصاص دارد به شما کمک می کند هر زمان که نیاز دارید حرکت کنید. نگاهی به زمان سپری شده بیندازید یا مراحلی را که در نظر دارید دنبال کنید.

یکی از قوانینی که می توان آن را مخصوص بازی های رومیزی در نظر گرفت این است که زمان به شما محدود نمی شود. این قانون برای Skipbox نیز صدق می کند و می توانید ساعت ها به بازی ادامه دهید. اما اگر می خواهید همان استرس و هیجان گذراندن وقت در اتاق فرار را تجربه کنید، از زمان تعیین شده توسط طراحان بازی پیروی کنید و البته از نکات کمتری استفاده کنید. با خودت انتخاب کن

بازی رومیزی با موضوع اتاق فرار!

تعداد بازیکنان:

از ویژگی های این سبک بازی اتاق فرار، انعطاف پذیری در تعداد افراد شرکت کننده در بازی و امکان انجام آن برای گروه های کوچک است. این بار می توانید یک اتاق فرار برای یک یا دو نفر را تجربه کنید. با این حال، کار دشواری در پیش رو دارید.

البته گروه های 4 تا 6 نفره سبک بازی ایده آل را لمس خواهند کرد.

در نهایت می توان اشاره کرد که ترکیب این قسمت ها اتاقی کامل و جذاب را برای شما می سازد. ولی

نتایجی که اظهار شده:

نکته بسیار مهم برای بازی های رومیزی اتاق فرار، میراث آنهاست.

بازی‌های این سبک دارای رویدادها و فرآیندهای خاصی هستند که باعث تغییر دائمی آن‌ها می‌شود و به همین دلیل این نوع بازی‌ها را می‌توان تنها یک بار برای هر فرد یا گروه انجام داد.

اما در طراحی این نوع بازی ها همیشه این در نظر گرفته می شود که در عین حال تجربه ای بسیار منحصر به فرد، جذاب و عمیق را برای بازیکن ایجاد می کند.

به طور خلاصه، فرار از جعبه تجربه اتاق فرار در جعبه است و لذت اتاق فرار اساساً یک تجربه یک بار مصرف است. اما شک نکنید که لمس این تجربه کاملا متفاوت، جالب، جالب و مطمئنا دور ریختنی خالی از لطف نخواهد بود.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما