باشگاه: با بهترین تیم ایتالیا بازی می کنیم :: بازی سوم

[ad_1]

شرایط در لیورپول خوب است.

یورگن کلوپ با ارزیابی موقعیت لیورپول برای بازی فردا مقابل اینتر، این تیم را بهترین تیم ایتالیا خواند.

کد خبر: 1810812 –
26 بهمن 1400 ساعت 17:52 –
411 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول فردا در سن سرو میهمان اینتر است و یک هشتم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. قرمزها در سال 2019 قهرمان این رقابت ها شدند و با بازگشت به بهترین فرم سال گذشته خود به فینال این دوره فکر می کنند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری درباره وضعیت کاپیتان جردن هندرسون گفت:مصدومیت جردن خوب است، او از ناحیه زانو آسیب دید و امروز دومین روز بهبودی او و بسیاری از بازیکنان دیگر بود.» فکر نمی کنم در بازی فردا مشکلی پیش بیاید.

بازی مقابل اینتر: آنها یک تیم بزرگ با مربیان درجه یک هستند. اینتر احتمالاً در این فصل دوباره بهترین تیم ایتالیایی خواهد بود. تیمی با بازیکنان خلاق و بسیار سازماندهی شده که باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید.”

بی اثر بودن گل زده شده در زمین حریف:ما به آنجا می رویم تا نتیجه بگیریم، ما تا آخر نمی دانیم که یک نتیجه خوب، یک برد یا یک تساوی می تواند باشد.”

یک تیم کامل بودن: شرایط خوبی بر تیم حاکم است. ما برای این بازی به بازیکنان جدید نیاز داریم، اما مهمتر از آن، ما موفق شدیم پنج بار در این بازی سوئیچ کنیم که معمولاً به دلیل شرایط سخت (اپیدمی کرونا) تصمیم درستی بود.

ما در آخرین بازی مقابل برنلی پیروز شدیم، اما به دلیل آن پیروزی، فردا آن ترکیب را تکرار نمی کنم. این چیزی است که باید با هم یاد بگیریم و بسیار جالب است.»

باشگاه در مورد بهبودی صلاح و مانه پس از جام ملت های آفریقا گفت:هر دو به طور طبیعی قوی هستند و من از آمادگی جسمانی آنها شگفت زده شدم.

باشگاه در نهایت گفت:ما هر 6 بازی مرحله گروهی را بردیم و این یک دستاورد بزرگ بود، اما در تاریخ ماندگار شد و کمکی به بازی فردای ما نخواهد کرد. ما دو بار در سال های 2018 و 2019 به فینال رسیدیم، اما نتایج ما در مرحله گروهی متوسط ​​بود.

بازی برگشت در آنفیلد خواهد بود، اما تعیین کننده نیست. البته جلب حمایت هواداران نکته مثبتی است اما نباید زیاد روی آن تکیه کرد.»

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما