باشگاه جانشینان مسی و رونالدو را اعلام کرد

[ad_1]

محمد صلاح زیبا ترین گل این هفته باشگاه باشگاهی انگلیس را مقابل واتفورد لندن به ثمر رساند ، تنها چند روز پس از بازی فوتبال در چمن مصنوعی در لیبی با پیراهن تیم ملی مصر.

این چهارمین گل لیورپول در دیدار امروز بود. وقتی صلاح توپ را وارد محوطه جریمه در منطقه مورد علاقه خود کرد و دو مدافع واتفورد را بعد از یک چرخش جادویی آزاد کرد ، او توپ را به سمت راست حرکت داد و نشان داد که می خواهد با پای راست توپ را بزند. صلاح در بازسازی این گل ؛ مانند به روزرسانی جدید آیفون ، نقاط جدیدی را به هدف قبلی خود در شهر اضافه کرد (که مشابه این حرکت بود) و میلیون ها طرفدار لیورپول را پذیرفت.

وقتی گل به ثمر رسید ، کامرون لحظه ای را به یورگن کلوپ نشان داد و در حالی که صورتش را با تعجب و نگاهی شاد با دو دست گرفته بود و به گل زیبای مهاجم تیمش واکنش نشان داد. بعد از گل ، او چهره عجیبی گرفت تا نشان دهد که از هنری که سالا برای به ثمر رساندن گل استفاده می کند ، کاملاً آگاه است. خود صلاح ، اگرچه این بار برای نشان دادن اندام و پولش پیراهن خود را در نیاورد ، اما با چهره ای متعجب از کارش ، آنقدر خوشحال بود که همه می دیدند از کاری که انجام می دهد لذت می برد.

غرق در حیرت. یورگن کلوپ که عادت به تراشیدن ندارد پس از گل صلاح صورت خود را اینگونه پوشاند!

صلاح با این گل آمار شخصی خود را در رقابت های لیگ برتر افزایش داد و در این فصل با 7 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و با انتشار مجدد گل های او توسط شبکه های اجتماعی ، تیم لندن را با اتوبوس راهی لیورپول کرد. یورگن کلوپ که از برد پنج گل تیمش خوشحال بود ، مقابل دوربین BT Sport ایستاد و از تیم و سپس محمد سال تمجید کرد. سرمربی لیورپول بازیکن مصری را یکی از ستاره های مسی و رونالدو توصیف کرد و گفت که محمد در حال حاضر بهترین فوتبالیست جهان است.

مثل همیشه ، باشگاه از بهترین عبارات برای این توصیف استفاده کرد. باشگاه گفت: آیا او مانند مسی است؟ نه اینطور است. شما نمی توانید عملکرد او را با بازیکن دیگر مقایسه کنید یا او را شبیه به هم بدانید. به نظر من ، موها بهترین در جهان هستند. من هر روز از نزدیک به او نگاه می کنم. لواندوفسکی ، مسی ، رونالدو ، امباپه و سایر بازیکنان کار خود را انجام می دهند ، اما در حال حاضر بدون شک این موارد زیباترین موارد جهان هستند.

باشگاه ادامه داد: رونالدو و مسی کارهای زیادی انجام داده اند و بدون شک همه چیز متعلق به آنها است. اکنون ، محمد به گروه آنها اضافه شده است.به برای رسیدن به رویاهایتان به بچه هایی با این کیفیت نیاز دارید.

این بحث در حالی صورت می گیرد که سالا در لیست نهایی توپ طلا قرار دارد. البته او سال گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت و افت کلی لیورپول در عملکرد این بازیکن چشمگیر بود.

حال باید دید آیا از این همه زیبایی و درخشش واقعاً قدردانی می شود. در زمانی که همانطور که باشگاه می گوید هلند ، لواندوفسکی ، امباپه و سه رقیب جدی ستاره های او هستند.

توییت لینکار پس از گل: خدای من ، داشتن مسی خوب است

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما