باشگاه: ما بازنده خوبی نیستیم، پوتین مسئول وضعیت چلسی است – بازی سه

[ad_1]

کد خبر: 1814775 |
20 مارس 1400 ساعت 15:22
3,335 بازدید |

1
نظرات

یورگن کلوپ از روحیه بالای تیمش برای شکست دادن برایتون پس از شکست مقابل اینتر و همچنین در مورد وضعیت فعلی چلسی صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم دوم جدول رده بندی لیگ انگلیس، لیورپول، فردا از ساعت 16 به وقت تهران به مصاف برایتون می رود. سیتی با حداقل شش امتیاز یک بازی کمتر است و فردا شانس دیگری برای کاهش فاصله خواهد داشت. لیورپول که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر شکست خورد اما به دور بعد صعود کرد، فردا مقابل برایتون به دنبال کسب سه امتیاز است.

جیگنرگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس خبری گفت:“ما زمانی برای تلف کردن یا امتیاز دادن نداریم و باید سخت کار کنیم. نگرانی ما همچنان بازی با برایتون است. پس از آن، دوباره در آرسنال دور از خانه خواهیم بود. دو بازی واقعا دشوار. چرا باید فکر کنم؟” “این که ما نمی توانیم آن مسیر را طی کنیم؟ ما سعی می کنیم فوتبال خود را ارائه دهیم و اگر روز ما نبود باید از فرصت هایمان استفاده می کردیم. ما همه چیز را امتحان می کنیم. “تا زمانی که از سیتی عقب باشیم.” ما نمی توانیم آن را مسابقه قهرمانی بنامیم.”

باشگاه ادامه داد: برایتون بهترین تیم جهان نیست اما تیم بسیار خوبی است. ما بهترین تیم دنیا نیستیم و حرف های گراهام پاتر به نفع اوست. او سبک فوتبال خود را می شناسد و می داند که شانس زیادی برای به دردسر انداختن ما دارد. آنها تیم خوبی هستند. پاتر مربی بزرگی است. او کاری را که انجام می دهد دوست دارد. اگر نگاهی به بازیکنان و نحوه بازی آنها بیندازید. “دیدن آنها جالب است.”

شکست 0-1 اینتر: ما بازنده خوبی نیستیم. البته بازی مقابل اینتر متفاوت بود. حداقل من اول از همه توضیح ندادم. بچه ها انگار گم شده بودیم ولی من فکر می کردم داریم بالا می رویم. مطمئن باشید به این باخت پاسخ خواهیم داد. اگر در مقابل برایتون به درستی از خود دفاع نکنید، دچار مشکل خواهید شد. پرس ما مقابل اینتر حتی به انتظارات من هم نزدیک نبود. می‌توانستیم به همان اندازه که مقابل اینتر داشتیم موقعیت‌های زیادی کسب کنیم، اما باختیم. ما باید درک کنیم که می توانیم راهی برای هدف قرار دادن هر تیمی در جهان پیدا کنیم.”

غایب:“ما مشکلاتی داشتیم اما هیچکس در تمرین غایب نبود. باید بدانیم که کرونا هم تمام نشده است. خبر خوب این است که فرمینو به تمرینات بازگشته است.”

قرارداد تمدید مشاوره: مطمئناً صلاح از ما انتظار دارد که جاه طلب باشیم. ما این ویژگی را قبلا و اکنون داریم. آیا خرید دیاز کمکی می کند؟ فکر نمیکنم. این تصمیم محمد است. باشگاه هر کاری که می توانست انجام داد و همه چیز خوب به نظر می رسد.

تحریم ها علیه آبراموویچ و چلسی“این وضعیتی نیست که کارکنان چلسی مسئول آن باشند. فقط یک نفر مسئول است و آن شخص کسی جز پوتین نیست. من چیزی در مورد نقش آبراموویچ در شرایط فعلی نمی دانم، اما او روابط نزدیکی با مقامات روسیه دارد.” من فکر می کنم دولت بریتانیا کار درستی انجام داد.»

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما