شارژ بالای 9 سریع، یک فنجان قهوه بنوشید

[ad_1]

همه ما روزانه با دستگاه های دیجیتال و الکترونیک سر و کار داریم و حتی کار و فعالیت های ما کاملاً به آن ها مرتبط است. از تلفن همراه و لپ تاپ گرفته تا تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری و بسیاری دستگاه های دیگر. بین همه این ابزارها یک مخرج مشترک وجود دارد و آن مشکل باتری است. این دستگاه ها تحت عنوان تغذیه نیاز به باتری دارند و موضوع باتری یکی از بزرگترین چالش ها در طراحی و ساخت این محصولات می باشد. از طرفی اگر باتری حجم بالایی داشته باشد به ناچار وزن آن بالا می رود و اگر محصول سبکی بخواهید با ظرفیت باتری مشکل خواهید داشت. حتی در این زمینه، یک چالش وجود ندارد، اما با دو چالش، ظرفیت باتری برای تامین انرژی و سرعت شارژ مجدد باتری مواجه هستیم. علاوه بر تولیدکنندگان بزرگ و معتبر دستگاه های دیجیتال، موضوع شارژ از نظر ظرفیت باتری نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

گوشی موبایل هواوی 9 به عنوان جدیدترین عضو خانواده ناوا محسوب می شود، از جمله محصولاتی که توانسته اند باتری و وزن هدفون را به خوبی متعادل کنند و همچنین سرعت باتری قابل شارژ را افزایش دهند. هواوی در این مدل از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در نگاه اول از ظرفیت آن فراتر نمی رفت. با این حال کمتر از پنج سال پیش ظرفیت باتری های هوشمند به 2000 میلی آمپر رسید و ظرفیت آن خوب بود. اما اکنون با ظهور تلفن های همراه، همه شرکت ها باتری های 4000 یا حتی 5000 میلی آمپر ساعتی را ردیابی می کنند. به همین دلیل مصرف فوق می تواند علاوه بر امکانات مربوط به اتصالات و شبکه، ابزار قوی و حتی دوربین های دوچشمی پیشرفته، صفحه نمایش ها را بزرگ کرده، نور را افزایش داده و قیمت روز را افزایش دهد.

شارژ بالای 9 سریع، یک فنجان قهوه بنوشید

اما در بین محصولاتی مانند Nova 9، هواوی مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا ظرفیت بالای باتری زیاد نیست، عمر باتری بسیار خوب است. تا جایی که به این مدل مربوط می شود، ظرفیت باتری بیش از 5000 میلی آمپر ساعت و شارژرهای بیشتری دارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا این چنین است. صفحه نمایش دارای نرخ روزانه 120 هرتز از نوع پویا یا متغیر است. قابلیتی که زیاد در گوشه و کنار بدن مشاهده نمی شود. این توانایی به گونه ای عمل می کند که تنها زمان مورد نیاز و در حالی که بینندگان فیلم یا اجرای نرم افزارهای خاص در حال گوش دادن هستند، میزان آن به 120 و در زمان های دیگر این عدد به 60 افزایش می یابد. همچنین Nine 9 دارای رابط کاربری بسیار خوش دست EMUI 12 است که مبتنی بر اندروید 11 است، اما عملکرد و جذابیت نسخه اصلی اندروید 11 را ندارد. این موضوع از طریق گرمای بدن به صورت فیزیکی قابل حل است. برای اینکه حتی در حین بازی بتوانید بازی کنید، لاله گوش داغ می شود اما لک نمی شود و از این نشانگر تا حد ممکن از جمله سخت افزار و گرافیک مرکزی استفاده نمی شود. نتیجه این قابلیت دوام باتری از 9 تا بیش از 25 ساعت در حین پخش ویدیویی است که باتری های مجهز را به ظرفیت باتری بیش از 5500 میلی آمپر ساعت مجهز می کند.

شارژ بالای 9 سریع، یک فنجان قهوه بنوشید

اما اجازه دهید با آن روبرو شویم – چالش دوم سرعت گرفتن است. باتری تا زمانی که عمر می کند دوام می آورد و باید دوباره آن را شارژ کنید. فکر کنید اگر دو روز با شایعات کار کنید و شارژ مجدداً تمام شود، شارژ باتری از 2 ساعت از صفر به 100 درصد سریعتر افزایش می یابد؟ اگر این عدد کمتر از یک ساعت باشد چه؟ ناوا 9 قابلیت سوپرشارژ هواوی و استفاده از شارژر 66 وات را دارد و کابل شارژ 6 آمپر به تنهایی کمتر از 40 دقیقه یا به صورت یک دقیقه، 38 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ می کند. حتی اگر عجله دارید، می توانید شارژ 18 دقیقه ای را از صفر به 60 درصد کاهش دهید و در تمام طول روز از آن استفاده کنید. تصور کنید صبح از خواب بیدار می شوید و فقط 20 دقیقه فرصت دارید تا آماده شوید و یک فنجان چای یا قهوه بنوشید تا زمانی که از خانه خارج شوید. در عین حال کافی است بیش از 60 درصد از کل مبلغ را از شما شارژ کند. نکته اصلی این است که حتی اگر نیاز به رسیدن به چنین سرعت بالایی داشته باشید، لازم نیست فقط هزینه های بالا را پرداخت کنید و شارژر و کابل را جداگانه خریداری کنید. در بسته بندی شارژر ناوا 9، سوپر شارژ 66 واتی هواوی به همراه کابل USB Type-C با قدرت 6 آمپر عرضه می شود.

اگر چنین است، ممکن است بخواهید پیوند زیر را دنبال کنید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما