بال و تیغ؛ دو گوشی مختلف برای خواب کل آیفون 13 پرومکس

[ad_1]

در رفتن آیفون 13 پرومکس گران ترین گزینه ممکن در بازار موبایل است. با پرداخت 37 میلیون و 500 هزار تومان می توانید یکی از آنها را بخرید و آن را چشم نواز و همسایه کنید و خود را قربانی نرم و لطیف سارقان و سارقان موبایل کنید. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی اس 21 اولترا نیز در رده های بعدی قرار دارند که 30 میلیون و 40 میلیون تومان قیمت دارند، اما ما به هر سه گوشی بسیار نگاه می کنیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید متفاوت به نظر برسید، موتورولا Razr و LG Wing بیشتر نظر شما را جلب می کنند. فکر نکنید که آنها را ارزان می فروشند! برعکس. موتورولا ریزر حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد و شاید برای خرید ال جی وینگ باید 25 میلیون تومان بپردازید. در این مقاله نگاهی می اندازیم به اینکه چقدر هزینه کرده اید و چقدر برای خرید چنین گوشی هایی زحمت کشیده اید.

موتورولا ریزر Demon and Sweetheart نسخه 40 میلیون

به گفته فرارو، نسخه موتورولا Razr 5G با 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم به معنای واقعی کلمه زیباست. می توان گفت که این زیباترین تلفن همراه بشر تا به امروز بوده است، اما برای درک این زیبایی باید از آن دور باشید. دور، دور، دور از دیده شدن. این فرم احتمالا هرگز به گوش شما نخواهد رسید که برای آن باید حدود 40 میلیون تومان هزینه کنید.

Motorola Razr 5G تلاشی برای پیشبرد رویای گوشی‌های انعطاف‌پذیر در قالب تلفن‌های کشویی قدیمی‌تر است. صفحه نمایش وقتی باز می شود 6.2 اینچ عرض دارد، اما وقتی گوشی را تا می کنید، به نظر می رسد یک جعبه کبریت در جیب خود دارید. در این صورت، همچنان می‌توانید چیزها را در صفحه دیگری ببینید و تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌ها را کنترل کنید. در این صورت شما یک گوشی با صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح تصویر 800 در 600 پیکسل خواهید داشت. خود تبلیغی بی شرمانه برای محصولات بالستیک و یک معامله عالی برای یک چاقوی کوچک و منظم برای شما. اشتباهی بزرگ و زشت و واقعاً بی کلاس که اگر گوشی های 4 میلیون و 500 هزار تومانی به آن نفوذ کرده بودند به سختی می توانستیم از آن چشم پوشی کنیم.

بال و تیغ؛  دو گوشی مختلف برای بهبود کل iPhone 13 PromexMotorola Razr 5G تلاشی برای پیشبرد رویای گوشی‌های انعطاف‌پذیر در قالب تلفن‌های کشویی قدیمی‌تر است.

ما فقط یک دوربین در پشت گوشی می بینیم. مثل 10 سال پیش سنسور 48 مگاپیکسلی است و قابلیت های آن تا حدودی اغراق آمیز است اما در عمل نمی تواند رضایت کاربر را جلب کند. در نور شدید عکس‌های بدی نمی‌گیرد، اما وقتی هوا تاریک می‌شود یا بسته به شرایط نوری محیط بدتر می‌شود، عکس‌هایی که می‌گیرید ناامیدکننده هستند.

سخت افزار اصلی گوشی با کمی احترام کنار هم قرار گرفته است. برای این کار ابتدا سراغ تراشه اسنپدراگون 765G رفتند که با نسل پنجم گوشی های همراه سازگار است که حتی از پس بازی های سنگین هم بر می آید. مطمئنا، Adreno 620 دارای 8 گیگابایت حافظه نهان و پردازنده گرافیکی است که اگر روی یک نوار صابون نصب شود مفیدتر خواهد بود، اما نه در موتورولا Razr اینجا! پاسخ منفی است. لطفا شکل گوشی را بررسی کنید! کدام شخص و چه گروهی از کاربران می توانند با تلفن پوسته ادعا بازی کنند؟ تقریبا هیچی! بنابراین استفاده از این سخت افزار تنها به ارزش گوشی موتورولا می افزاید و آن را به موجودی جدا و غرغر تبدیل می کند که حسابی بسیار ضعیف است. باتری 2800 میلی آمپر ساعتی آن اگرچه به ظرفیت شارژ سریع 15 وات مجهز شده است، اما در انجام وظایف محوله به تنهایی، خسته کننده و ناکافی است. این آخرین چیزی است که می توانید در مورد Motorola Razr حدس بزنید. اعصاب خردکن ترین چیست؟ با 37 میلیون و 500 هزار تومان می توانید پرومکس آیفون 13 مدل 13 با حافظه 128 گیگابایتی را خریداری کنید.

LG Wing نسخه 5G 25 میلیون اختلاف

نسخه LG Wing 5G با قیمتی در حدود 25 میلیون تومان وارد بازار شده است که البته اگر کمی جستجو کنید می توانید آن را با قیمت 23 میلیون پیدا کنید. این گوشی یکی از عجیب ترین گزینه های بازار است که با نمایشگر کشویی آن مشخص می شود.

طراحی بال ال جی خاص و متفاوت است. به طور معمول، این هیچ تفاوتی با یک گوشی هوشمند معمولی ندارد، اما زمانی که می خواهید از صفحه نمایش ثانویه استفاده کنید، صفحه اصلی به صورت افقی می چرخد ​​و صفحه نمایش ثانویه ظاهر می شود. این طراحی ممکن است در میان بسیاری از کاربران چندان مورد استقبال قرار نگیرد، اما همانطور که قبلا اشاره کردیم، برخی از کاربران به گوشی های هوشمند خاصی علاقه مند هستند. در پشت ما شاهد سه سنسور دوربین هستیم که به ترتیب ستون ها چیده شده اند. نکته جالب در طراحی چهره به چهره این است که هیچ علامت، برش یا حاشیه ای برای سنسور دوربین سلفی وجود ندارد. این گوشی به فناوری دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده است.

طراحی متمایز و متنوع ال جی وینگ شاید برای برخی افراد قوت داشته باشد اما به دلیل وجود دو صفحه نمایش و طراحی خاص وزن گوشی به 260 گرم رسیده که دست کاربر را از استفاده طولانی مدت خسته می کند. با صفحه نمایش 6.8 اینچی تمام صفحه HD، صفحه نمایش 3.9 اینچی ثانویه، همه موارد در نظر گرفته شده است. از آنجایی که دوربین سلفی از بدنه بیرون زده است، هیچ بریدگی، علامت یا حاشیه ای در صفحه اصلی نمی بینم، به همین دلیل است که 87 درصد از صفحه نمایش بالای گوشی پر است. این روی تمرکز بال تأثیر می گذارد.

در قاب پشتی بال ال جی یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با دیافراگم f/1.8 به همراه یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۱۷ درجه و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد. سنسور مشاهده می کند عکس های خوبی در دست می دهند. LG Wing به لرزشگیر اپتیکال تصویر 5G مجهز شده است که می تواند لرزش های ناخواسته تصویر را در حین ضبط ویدیو از بین ببرد.

بال و تیغ؛  دو گوشی مختلف برای بهبود کل iPhone 13 Promex دوربین سلفی LG Wing از بدنه بیرون زده است.

LG Wing مجهز به پردازنده اسنپدراگون است. پردازنده ای که با معماری هفت نانومتری ساخته شده است. مطمئناً انتظار پردازنده قدرتمندتری را داشتیم، اما با همان سخت افزار و هشت گیگابایت حافظه نهان ال جی Wing 5G به راحتی می توانست از پس بازی های سنگین برآید، اما در قسمت باتری به دلیل وجود دو صفحه نمایش 4000 میلی آمپر ساعت کافی است مگر اینکه شارژر یا پاوربانک آماده در جیب شما.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما