بایدن به شهروندان آمریکایی می‌گوید که اوکراین را ترک کنند و گفت ارتش آنها را نجات نخواهد داد

[ad_1]


ایالات متحده با استناد به “افزایش تهدیدات نظامی روسیه” به شهروندان خود می گوید که اکنون اوکراین را ترک کنند. به دلیل تنش‌ها، اوکراینی‌های معمولی در مورد استفاده از سلاح و آموزش بقا درس می‌خوانند – مانند این مرد که روز پنجشنبه توسط یکی از اعضای واحد داوطلب شبه‌نظامی لژیون ملی گرجستان به او آموزش تیراندازی داده بود.

کریس مک گراث / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

کریس مک گراث / گتی ایماژ


ایالات متحده با استناد به “افزایش تهدیدات نظامی روسیه” به شهروندان خود می گوید که اکنون اوکراین را ترک کنند. به دلیل تنش‌ها، اوکراینی‌های معمولی در مورد استفاده از سلاح و آموزش بقا درس می‌خوانند – مانند این مرد که روز پنجشنبه توسط یکی از اعضای واحد داوطلب شبه‌نظامی لژیون ملی گرجستان به او آموزش تیراندازی داده بود.

کریس مک گراث / گتی ایماژ

پرزیدنت بایدن می گوید که ایالات متحده برای کمک به شهروندانش برای خروج از اوکراین برنامه ریزی نمی کند و آنها باید این کار را به تنهایی انجام دهند. در حالی که روسیه یک نیروی نظامی در اطراف همسایه خود جمع آوری می کند، بایدن گفت: «شهروندان آمریکایی باید اکنون آنجا را ترک کنند.

بایدن این اظهارات را در مصاحبه با لستر هولت، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز، بیان کرد و از او پرسید در صورت حمله روسیه، چه نوع سناریوهایی باعث انجام یک مأموریت نجات ایالات متحده می‌شود.

“وجود ندارد [one]بایدن گفت: «این یک جنگ جهانی است – وقتی آمریکایی‌ها و روس‌ها شروع به تیراندازی به سمت یکدیگر می‌کنند، ما در دنیایی بسیار متفاوت از همیشه هستیم.»

بایدن گفت که تخلیه توسط ارتش بسیار پیچیده خواهد بود، از جمله چالش استقرار شهروندان آمریکایی در این کشور.

بایدن با اشاره به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، افزود: “امیدوارم اگر در واقع به اندازه کافی احمق است که وارد خانه شود، به اندازه کافی باهوش است که عملاً کاری را انجام ندهد که بر شهروندان آمریکایی تأثیر منفی بگذارد.”

بایدن بعداً افزود: «او این را می داند. “آنچه من خواسته ام این است که شهروندان آمریکایی باید ترک کنند – باید همین الان بروند.”

بایدن این وضعیت را در مقابل تسلط طالبان بر افغانستان قرار داد، که شاهد آن بود که ایالات متحده تلاش های چند روزه ای را برای خروج شهروندان آمریکایی و برخی از افغان ها به خارج از این کشور انجام داد.

بایدن گفت: «ما با یکی از بزرگترین ارتش های جهان روبرو هستیم. این یک وضعیت بسیار متفاوت است و ممکن است همه چیز به سرعت دیوانه شود.»

وزارت امور خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه یک توصیه “سطح 4: سفر نکنید” را برای اوکراین صادر کرد و گفت: شهروندان آمریکایی در اوکراین “هم اکنون باید از راه های تجاری یا خصوصی خارج شوند” تا حد زیادی به دلیل تهدید بالای اقدام نظامی روسیه ( مشاوره همچنین به “سطح بسیار بالای” موارد COVID-19 در اوکراین اشاره کرد).

وزارت امور خارجه آمریکا گفت: «در صورت ماندن در اوکراین، به دلیل جنایت، ناآرامی‌های داخلی و عملیات‌های جنگی احتمالی در صورت اقدام نظامی روسیه، احتیاط بیشتری را به کار بگیرید».

به گزارش رسانه های روسی، روسیه حدود 140000 سرباز را در نزدیکی مرز خود با اوکراین و در کریمه مستقر کرده است. ارتش پوتین در حال حاضر در مانورهای مشترک با بلاروس در حال انجام آنچه بزرگترین رزمایش از زمان جنگ سرد نامیده می شود. روسیه همچنین کشتی‌های جنگی خود را برای مانورهای دریایی به دریای سیاه فرستاده است که نگرانی از محاصره یا تهاجم احتمالی را افزایش داده است.

به دلیل تنش ها، بایدن هفته گذشته 2000 سرباز آمریکایی را به اروپا اعزام کرد تا متحدان خود در ناتو را تقویت کند. او همچنین دستور داد 1000 سرباز دیگر که در آلمان مستقر هستند به رومانی بروند.

اگر روسیه از فشارهای بین المللی سرپیچی کند و تهاجمی را انجام دهد، بلاروس ممکن است بخشی از این طرح باشد. یک تحلیل اخیر توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی نشان داد که ارتش روسیه می‌تواند تلاش کند «با نزدیک شدن از بلاروس، دفاع اوکراین را در اطراف کیف دور بزند».



[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما