(فیلم) طرح «امنیتی» در مجلس فوران کرد

[ad_1]

در رفتن جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی بر سر یک طرح امنیتی کلید خورد و بین نمایندگان بحث و تبادل نظر شد. طرفداران پرونده او تلاش کرده اند تا متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. از سوی دیگر، مخالفان اقدام این کمیسیون بر غیرقانونی بودن تصویب آن تاکید داشتند.

مهرداد گدرزوندچگینی نماینده مردم رودبار گفت: در این خصوص جلسه ای با کارشناسان برگزار شده است اما از آنجایی که این طرح در صحن علنی مطرح نشده، توهین بزرگی به مجلس بوده است.

وی افزود: از هیئت رئیسه می خواهم این طرح را در صحن علنی مجلس بررسی کنند تا از این گونه توهین های همکاران جلوگیری شود. چند تن از اعضای کمیسیون ویژه تنظیم مقررات نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در جلسه دیروز حضور نداشتند و علیرغم اینکه این طرح در مجموع 19 رای آورد، مجلس مورد اهانت شدید قرار گرفت.

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: تقاضا دارم این طرح در صحن علنی مطرح شود تا مردم بدانند چه چیزی در حال تصویب است، سکوت نمی شود.

اما حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر اقدام کمیسیون ویژه را غیرقانونی دانست و گفت: حرف اول و آخر آیین نامه است. و به قانون اساسی احترام بگذارند.

وی افزود: اگر هر اقدامی در مجلس بر خلاف منشور اخلاقی و قانون اساسی باشد، توسط یک فرد یا یک روشنفکر نقض می شود.

نماینده مردم ملیر گفت: بر اساس اصل 85 قانون اساسی، نمایندگان مجلس به بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون های ویژه رأی دادند، قبل از ارائه آن، مطالبی را که در اختیار مجلس است، بررسی کنید، رأی دادند: در واقع طرح را مخدوش کرده اند. “

او به قالیباف گفت: اگر اشتباه است، آن را اصلاح کنید، اما غیر از این، مشکل این است که آنچه در کمیسیون ویژه به آن رای دادیم، نشد.

هادی بیگم نیزاد از حامیان این طرح در جلسه علنی مجلس درباره برخی انتقادات وارده به پروژه “حفاظت” اظهار داشت: خواستار رای گیری و رفراندوم شد کمیسیون مشترک بررسی شود اما امروز عده ای سوپرمن بازی می کنند. بازی و انتقاد از طرح.»

وی افزود: علیرغم اینکه کمیسیون تلفیق جلسات متعددی را برای بررسی این طرح برگزار کرد، معاون حقوقی وزیر گفت که باید از دستور کار خارج شود، چرا خودمان را با دست خودمان تخریب می کنیم، بله این چه رفتاری است؟ ” در این راستا از رئیس و تیم رسانه گلایه داریم. تا کی باید به این نگرش ها پاسخ دهیم و بارها به یک مشکل پاسخ دهیم؟

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نیز نسبت به این اظهارات واکنشی نشان نداد و لایحه بودجه را برای بررسی تقدیم مجلس کرد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما