ساخت بهترین سیستم پارک خودکار توسط هواوی

[ad_1]

در رفتن اوایل امروز (دوشنبه 16 دی) وبلاگ نویس معروف خودرو گاراژ 42 Weibo ویدیو جدیدی را در سایت شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت که می توانیم از آن برای خودکارسازی سیستم پارک خودکار هواوی ADS استفاده کنیم، در حالی که پارک کردن یک ماشین الکتریکی بسیار دشوار و پیچیده است.

طبق گزارشات فرارو، سیستم‌های پارک خودکار، اگرچه عملاً چندین سال قدمت دارند، هنوز در حال تکامل و گسترش هستند. این سیستم، در واقع، یافتن راه حلی برای مشکل دشوار خواهد بود. اولین گام ها به ویژه طراحی سیستم پارک خودکار توسط شرکت فرانسوی INRIA اتخاذ شد و امروزه تمامی سیستم های پارک خودکار در این تحقیق توسط شرکت فرانسوی استفاده می شود.

در حال حاضر، یک وبلاگ نویس برجسته ادعا می کند که هواوی بهترین سیستم سیستم خودکار جهان را گسترش داده است. در ویدیویی که این افشاگر منتشر کرد، می‌توانیم تمام خودروهای الکتریکی را ببینیم. Arcfox Alpha S. می بینیم که مجهز به سیستم عامل Huawei HarmonyOS است و با استفاده از سیستم پارک خودکار ADS، سازنده عملیات پارک را انجام می دهد. این تست توانایی سیستم را در ردیابی و کنترل خودرو نشان می دهد. سیستم جدید ADS که برای تسهیل پارکینگ طراحی شده است، راه حل جدید فناوری غول پیکر چینی را حتی در شرایط سخت نشان می دهد. کسانی که می خواهند ماشین خود را در این منطقه پارک کنند، این کار را انتخاب می کنند، زیرا طبیعتاً منطقه سختی وجود دارد و برای پارک به مانورهای پیچیده نیاز است.

ساخت بهترین سیستم پارک خودکار توسط هواوی

اما تصاویر نشان می دهد که سیستم پارک خودکار هواوی بهتر می تواند این عملیات پیچیده را انجام دهد و خودرو را در اولین زمان ممکن پارک کند. به گفته این وبلاگ نویس، این سیستم پارک خودرو بهترین سیستم فعلی بازار است. برای کسانی که نمی دانند، ArcFox Alpha S یک خودروی تمام الکتریکی است که توسط شرکت BAIC با نام تجاری Arcfox تولید می شود. گفته می‌شود که این خودروی جدید بیش از یک میلیارد دلار در تحقیق و توسعه خودروهای الکتریکی و تحقیقات مبتنی بر خودروهای خودران سرمایه‌گذاری کرده است. این دستگاه مجهز به پرتوهای لیزر، دو رادار اولتراسونیک و دو دوربین دوچشمی پانوراما است که قدرت تراشه Kirin 2A را برای کار با سیستم ADS جذب می کند. پیشرو این خودروی الکتریکی از یک موتور الکتریکی با یک “هیتر” تشکیل شده است که حداکثر “نیوتن متر” تولید می کند. این خودرو همچنین انواع باتری ها را با قابلیت بسته بندی ارائه می دهد که به آن اجازه می دهد حداقل 5 و حداکثر 3 کیلومتر حرکت کند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما