با توقف ضرر در Valks – Zomit مقابله کنید.

[ad_1]

در این مقاله قصد داریم شما را با چیزی فراتر از «تنوع نمونه کارها» یا «اخبار بیت کوین دنبال کنید» آشنا کنیم. اگر با صرافی های پیشرو جهان آشنا هستید و با بازارهای تجاری آشنا هستید، قطعا این کلمه است “آسیب را متوقف کنید” به گوش شما رسیده است ویژگی مهم و موثر برای معامله گران که اخیرا صرافی ارز دیجیتال Velex به مشتریان خود معرفی کرده است.

برای آشنایی بیشتر با مفهوم توقف ضرر و کاربرد آن در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

توقف ضرر چیست؟

جلوگیری از آسیب (جلوی آسیب را بگیرید) ابزار معاملاتی محدود کردن ضرر معامله‌گر با برداشت خودکار دارایی‌های او پس از رسیدن قیمت به یک عدد مشخص است. با این ویژگی جدید، اگر ارز دیجیتال شما هزینه کمتری دارد، می‌توانید آن را با قیمت پیش‌فرض نقد کنید. همانطور که کلمه “stop loss” به معنی است، این ابزار فقط برای یک هدف خاص طراحی شده است: اگر بازار برخلاف انتظارات معامله‌گر پیش رفت، ضرر احتمالی خرید ارز دیجیتال را به حداقل برسانید.; پس بدون نگرانی از کاهش قیمت ها، با فعال کردن توقف ضرر در فولکس، خوابی راحت داشته باشید!

چه زمانی از Stop Loss در پیاده روی استفاده کنیم؟

فولکس

برعکس تیک سود (سود کنید.) با هدف بستن سود در بازارهای صعودی، دستور توقف ضرر همچنین برای محدود کردن ضررهای احتمالی در بازارهای در حال سقوط است. این نه تنها گام مهمی در حفاظت از دارایی های سرمایه گذاران است، بلکه به افراد این امکان را می دهد تا با کاهش ریسک معاملات، استراتژی داشته باشند. قبل از استفاده از Stop Loss در والاس، هر معامله گر باید رفتار بازار را ارزیابی کند و محدوده ضرر خود را بر اساس آن تنظیم کند. در غیر این صورت نه تنها می تواند مانع از دست دادن آن شود، بلکه آن را چند برابر می کند. ممکن است از خود بپرسید که چگونه توقف ضرر منجر به ضرر می شود؟ به طور کلی، بسته به دیدگاه معامله گر در بازار، ما سه نوع استراتژی توقف ضرر داریم:

  1. استاپ ضرر کامل
  2. توقف ضرر محدود / جزئی
  3. توقف ضرر متغیر

انواع استراتژی های ضرر در فولکس واگن

فولکس

اکنون که اصول اولیه Stop Loss را می دانید، بیایید نگاهی به تکنیک های مختلف معاملات بیندازیم. همانطور که در بالا ذکر شد، در مجموع سه نوع حکم ضرر وجود دارد:

  1. استاپ ضرر کامل

تصور کنید که یک بیت کوین در صرافی Volks خریداری کرده اید، اما نگران این هستید که فردا (در هر زمانی) قیمت از نرخ فعلی پایین بیاید. بنابراین توقف ضرر خود را تنظیم می‌کنید و به صرافی اطلاع می‌دهید که زمانی که قیمت از قیمت فعلی پایین آمد، به طور خودکار فروخته می‌شود. بنابراین تعیین حد ضرر در والکس، حتی در صورت سقوط ناگهانی بازار دارایی شما، آن را از بین می برد و متحمل زیان های سنگین نمی شوید. تصمیم گیری در مورد استاپ ضرر کامل در اینجا یک استراتژی مفید و دقیق برای شما بوده است.

حال یک موقعیت خاص را تصور کنید: زمانی که قیمت بلافاصله پس از کاهش مقطعی به شدت افزایش می یابد. همانطور که حداقل چند بار در بازار آلتکوین دیده ایم، اما اجازه دهید این مثال را با بیت کوین ادامه دهیم. در این صورت افت استاپ اولیه بیت کوین ضرر را فعال می کند و فروش بیت کوین می شود. بلافاصله رشد سریع بازار باعث ماندن معامله گر می شود و در این صورت برای حفظ سرمایه قبلی خود باید بیت کوین را با قیمت بالاتری خریداری کنید. بنابراین، استراتژی توقف ضرر کامل دیگر در اینجا موثر نیست.

  1. توقف ضرر محدود / جزئی

نوع دوم استراتژی حد ضرر، توقف ضرر محدود یا جزئی است. به این ترتیب، تنها در صورت کاهش قیمت، بخشی از دارایی خود را می فروشید. اینکه چه مقدار از دارایی های خود را در استاپ ضرر سرمایه گذاری می کنید به تحلیل شما از آینده بازار بستگی دارد.

در این روش، دارایی های فروخته شده، زیان های ناشی از سقوط بازار را جبران می کند و دارایی های باقی مانده نیز سود حاصل از رشد مجدد بازار را تضمین می کند. بنابراین، توقف ضرر محدود، انتخاب موثرتری نسبت به سایر روش‌ها در شرایط نوسانی است که روند بازار غیرقابل پیش‌بینی است.

  1. توقف ضرر متغیر

در استاپ ضرر متغیر، معامله گر با افزایش قیمت، توقف ضرر خود را تغییر می دهد. (مثلاً به ازای هر 5 درصد افزایش قیمت می توان حد ضرر را 5 درصد افزایش داد). توجه داشته باشید که آستانه ضرر متغیر فقط باید در جهت تجارت افزایش یابد. بنابراین اگر ارزش ارز خریداری شده شما شروع به کاهش کرد، نباید حد ضرر را تغییر دهید. به عنوان مثال، فرض کنید یک بیت کوین را به قیمت 35000 دلار خریداری کرده اید و ضرر اولیه را 32000 دلار تعیین کرده اید. سپس با افزایش قیمت به 38000 دلار، حد ضرر را به 35000 دلار افزایش می دهید. سپس با افزایش مجدد قیمت به 42000 دلار، این بار محدودیت ضرر 38000 دلار را تعیین می کنید. این روند تغییر حاشیه ضرر تا زمانی که به حاشیه سود خود برسید و از معامله خارج شوید ادامه می یابد.

در پایان باید هر یک از این سه مورد را لحاظ کنیم. راهبردهای پیشگیری از آسیب آنها مزایا و معایب خود را دارند و انتخاب آنها کاملاً به نوع رمزگذاری و تحلیل شما از شرایط بازار بستگی دارد. صرافی والکس به عنوان یک بازار معاملاتی پیشرو، همواره در تلاش است تا آخرین قابلیت ها و ابزارهای معاملاتی را به مشتریان خود ارائه دهد. پس اگر هنوز به پلتفرم ملحق نشده اید، می توانید از طریق Wallex.ir و. من در Walks ثبت نام کردم.وارد دنیای جذاب ارزهای دیجیتال شوید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو