با طب سنتی به جنگ اومیکرون بروید

[ad_1]

کارشناس و مدرس پزشکی ایران گفت: به افرادی که آبریزش بینی دارند توصیه می شود در سه روز اول دویدن را قطع نکنند. زیرا راهی برای خلاص شدن از شر این ویروس وجود دارد. بوییدن گلاب یا سرکه، شانه زدن موهای سر برای کاهش آبریزش بینی مفید است.

به گزارش ایسنا، مریم نواب زاده گفت: یکی از مشکلات رایج آمیکرون گلودرد و گلودرد است که برای درمان آن استفاده از جوشانده گل ختمی یا تخم گشنیز توصیه می شود. از هر کدام یک قاشق غذاخوری را در سه لیوان آب بریزید و پس از 15 دقیقه جوشیدن هر چهار یا شش ساعت به عنوان غرغره یا غذا استفاده کنید.

وی در ادامه گفت: جوشانده جوجوبا و انجیر یا عدس به همراه پودر گشنیز، حریره بادام و نشاسته نیز برای گلودرد مفید است. به افرادی که آبریزش بینی دارند توصیه می شود در سه روز اول آبریزش بینی خود را قطع نکنند. زیرا راهی برای خلاص شدن از شر این ویروس وجود دارد. بوییدن گلاب یا سرکه، شانه زدن موهای سر برای کاهش آبریزش بینی مفید است.

نواب زاده مصرف تخم گشنیز و بابونه و پرهیز از غذاهای تند و تند را از دیگر توصیه ها دانست و افزود: یکی دیگر از مشکلات رایج آمکرون سردرد است که برای افرادی که برای سردرد مخصوصاً در ناحیه میگرن با گلاب ماساژ می دهند توصیه می شود. روغن.” پیشانی سرخ تو

این متخصص طب سنتی گفت: برای کاهش سردرد می توان کف پا را در روغن زیتون نیز خیس کرد و 15 دقیقه خیساندن پا در آب ولرم نیز مفید خواهد بود.

نواب زاده درباره کاهش بدن درد و دردهای عضلانی و خستگی و زخم گفت: افراد می توانند از چوب دارچین استفاده کنند و معمولا در طول روز آن را با مقداری عسل میل کنند.

این متخصص و مدرس طب ایرانی با بیان اینکه باید 15 دانه بخور را با دو قاشق غذاخوری مرزنجوش بجوشانند و بخور دهند، تصریح کرد: ماساژ بدن با روغن بابونه مفید است.

وی افزود: استفاده از مالت طبی برای کاهش تب توصیه می شود، یک فنجان جو را در 15 فنجان آب به مدت 45 دقیقه صاف کرده و روزانه میل کنید.

نواب زاده با بیان اینکه مصرف سوپ های حاوی توت، اسفناج و گشنیز نیز در کنترل و کاهش تب مفید است، گفت: به عنوان مثال اسهال، استفراغ یا حالت تهوع شدید، سرگیجه و خواب آلودگی حتما باید به پزشک مراجعه شود.

وی گفت: از آنجایی که علائم سرماخوردگی مشابه علائم سرماخوردگی است، هر سرماخوردگی می تواند سرماخوردگی باشد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما