برنتفورد یونایتد 1-3: پیروزی با تجا جوان

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ که در بازی قبلی مقابل استون ویلا به هر دو تیم رفته بودند، در بازی امشب در خانه برنتفورد با گلزنی به ستاره جوان خود پیروز شدند.

تیم میزبان شروع خوبی داشت و در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی، امبمو با یک پاس دیدنی جنسن را در موقعیت قرار داد، اما ضربه او از کنار دروازه منچستریونایتد به بیرون رفت.

یانلت در دقیقه 12 پشت محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد اما ضربه او پس از برخورد به خط دفاعی حریف به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نورگارد می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از داخل محوطه جریمه با پاس خوب یانسن دفع شد و از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت.

بازی تا دقیقه 25 دوباره متعادل شد تا اینکه ضربه دیگو دالو به دروازه برنتفورد اولین موقعیت حساس یونایتد را رقم زد اما ضربه او نتوانست به چارچوب برود.

دقایقی بعد، برنتفورد بار دیگر در مسیر رسیدن به گل اول قرار گرفت، اما واکنش چشم نواز دکسیا به ضربه جنسن، دروازه یونایتد را نجات داد.

هر دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول به حملات خود ادامه دادند اما در نهایت توپ در این نیمه نتوانست از خط دروازه عبور کند و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یونایتد در نیمه دوم شروع خوبی داشت و در دقیقه 47 نزدیک بود به گل برسد اما پاس برونو فرناندس به تیر دروازه رونالدو برخورد کرد.

آنتونی آلگا در دقیقه 55 دروازه برنتفورد را باز کرد تا اینکه یونایتد به برتری رسید. اولاگا روی یک پاس خوب از پشت مدافعان برنتفورد به توپ ضربه زد و ضربه سر تکمیل شد.

مک امینی سه دقیقه بعد می توانست گل دوم یونایتد را به ثمر برساند اما لاسال به خوبی پاسخ داد و توپ را مهار کرد.

یونایتد در دقیقه 62 حمله کرد و میسون گرینوود گل دوم را به ثمر رساند. حرکت خوب برونو فرناندز باعث شد تا او و دروازه بان مقابل گرینوود تک به تک شوند و گرین وود روی پاس ستاره پرتغالی به راحتی دروازه را باز کند.

بازی متعادل بود و برنتفورد تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما یونایتد در دقیقه 77 گل سوم را به ثمر رساند. این بار نیز برونو فرناندز در حال فرار بود و در محوطه جریمه پاس رشفورد با یک ضربه کوبنده به گل تبدیل شد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش افتاد و در دقیقه 85 به گل رسید. توپ در مقابل اوان تونی از روی دروازه یونایتد به بیرون رفت و دروازه یونایتد را باز کرد.

یونایتد در آخرین دقیقه می توانست گل چهارم را به ثمر برساند اما در نهایت توپ دوم از خط دروازه عبور نکرد و بازی با نتیجه 3-1 به سود یونایتد به پایان رسید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما