بلوک پشتیبانی Sulher یکسان است! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، قبل از قطع بازی های ملی ، منچستریونایتد دو شکست تلخ را تجربه کرد. شیاطین سرخ برای اولین بار در جام حذفی مقابل وستهام شکست خوردند و زود و زود از دور رقابت ها کنار رفتند. چند روز بعد ، یونایتد در لیگ برتر انگلیس مغلوب استون ویلا شد تا روز سیاه این تیم را ادامه دهد.

با این حال ، پس از استراحت بین المللی ، منچستریونایتد امیدوار بود که به فرم خوب خود بازگردد و به کورس برگردد ، اما امروز باید با مانعی سخت به نام لسترسیتی روبرو شود. در واقع ، برندن راجرز با عملکردی فوق العاده 4 بر 2 یونایتد را شکست داد تا انتقادات از اوله گونار سولچر را برانگیزد.

منچستریونایتد در بازی امروز شروع خوبی داشت و میسون گرینوود گلزنی کرد. با این حال ، یوری تیلمنس به زودی موفق شد برای لستر بازی را مساوی کند. در نیمه دوم ، یک بازی متعادل ادامه داشت تا اینکه لستر در دقیقه پنجم گل برتری سوینزک را به ثمر رساند.

اما تنها چهار دقیقه بعد ، منچستریونایتد موفق شد با مارکوس رشفورد بازی را مساوی کند. ماجرا هنوز به پایان نرسیده بود و فقط یک دقیقه بعد لستر باز هم پیش افتاد. جیمی وارد دروازه شیاطین سرخ را باز کرد و در آخرین لحظات بازی پاتون داکا با ضربه ایستگاهی یونایتد را مقابل لستر با نتیجه 4-2 شکست داد.

این شکست سرانجام باعث شد تا لسترسیتی در سه بازی متوالی مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد. همچنین شکست امروز شیاطین سرخ رکورد 2 بازی بدون شکست اوله گونار سولشر در دیدارهای دور را به پایان رساند.

اما انتظار می رفت شکست در بازی امروز انتقادات سرمربی نروژی یونایتد را افزایش دهد. طرفداران تیم امیدوار بودند که یک جفت ستاره بزرگ مانند کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و گیدئون سانچو تیم را به عنوان یک رقیب ببینند ، اما حداقل آنها تا به حال این فصل را ندیده اند.

در ادامه برخی واکنش های هواداران به شکست امروز منچستریونایتد را مشاهده می کنید.

هر کس از اوله گونار سولشر دفاع کند ، من او را سریع بلاک می کنم.

اگر اوله گونار سولشر امروز حذف نشود ، باید فراموش کنیم که به زودی این اتفاق می افتد.

وت گونار سولشر مربی درجه یک جهانی است که باید بدون توجه به نتایج اخیر هواداران یونایتد از او حمایت شود. (تمسخر یکی از طرفداران تیم رقیب)

هیچ مربی دیگری بهتر از اوله گونار سولشر عمل نمی کند. منچستریونایتد مانند یک تیم پیش فصل است.

اوله گونار سولشر ، تو باعث شدی از فوتبال متنفر شوم.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما