نام مستعار: لطفا قضاوت کنید، خوب قضاوت کنید!

[ad_1]

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در سوپرجام گفت: از تیم فوتبال سیرجان و گلغر تشکر می کنم که این شرایط را فراهم کردند تا فردا بازی خوبی انجام شود. خوشحالیم که اینجا هستیم و به حضور در سوپرجام افتخار می کنیم. ما تنها تیم ایرانی هستیم که امسال در جام پنجم حضور داریم. هر کدام 3 فنجان جست‌وجو کردیم و تا رسیدن به موفقیت این کار را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: این بازی برای دو تیم سخت و جدی است. یک بازی و یک جام وجود دارد، همین موضوع بازی را بسیار مهم می کند. دو تیم در آخرین بازی لیگ برتر مقابل هم به میدان رفته اند و شناخت کافی دارند. در این بازی باید از اشتباهات و موقعیت های حریف استفاده کنیم و قبل از بازی باید تمرکز زیادی داشته باشیم و خوب بازی کنیم تا به نتیجه برسیم. به بازیکنان گفتم باید روی این بازی تمرکز کنیم و مقابل تیم حریف خوب بازی کنیم تا در نهایت خوشحال باشیم.

ناکونام توضیح داد: همانطور که شنیده ایم فردا آقای اکبریان قضاوت نهایی را خواهد داشت و بعد از این بازی با کمک او از دنیا خداحافظی می کند. از قضاوت خوب آنها در فوتبال ایران تشکر می کنم و امیدوارم در آینده و در زندگی شخصی خود موفق باشند. تنها چیزی که ما می خواهیم این است که فرد مانند سایر داوران بهترین قضاوت را داشته باشد، زیرا در بازی تیم های بزرگ نگاه ها متفاوت است و فرد یکسان خواهد بود. امیدواریم هر تیمی که برنده می شود فردا برنده شود.

سرمربی فولاد درباره زمان برگزاری این بازی با عنوان: برنامه سازماندهی تا پایان فصل را نداریم اما معمولا این بازی (سوپرکاپ) در ابتدای فصل یا نیم فصل برگزار می شود. با توجه به تصمیم تیم ملی، این دیدار فردا برگزار می شود.

وی ادامه داد: جا دارد از مدیریت مدرسه و آقای ابراهیمی رئیس کارخانه و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم که بعد از دو سال نمی توانیم بازیکن جذب کنیم، همچنان تعداد کمتری جذب می کنیم. “او گفت. تحت تعقیب است. بازیکنانی که ما جذب کرده‌ایم بهترین‌ها هستند و سایر بازیکنان طرف مقابل بسیار از تیم حمایت می‌کنند. فردا حتما از آنها استفاده خواهیم کرد و امیدوارم فردا موفق باشیم.

او گفت: «دو نکته داریم، یکی اینکه دو پنجره بازی نکردیم و سال های سختی را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا رسیدیم و الان کمترین حق را داشتیم، بیایید بازی کنیم. تیم های دیگر در این مدت بارها و بارها بازی می کنند و بازیکنان را جذب کرده اند. چیزی به نام نیم فصل وجود ندارد که بگوید ما باید هر ذره بازی را جذب کنیم. در مقایسه با بازیکنانی که می توانستیم جذب کنیم، بهترین ها را جذب کردیم و قطعا بهترین ها را در تیم خود می خواستیم. اسم دوستی ندارم اما بازیکنان خیلی در فولاد احیا شدند و بازیکنان بزرگ به فوتبال ایران تبدیل شدند. این بازیکنان به این نکته هم توجه دارند که بزرگ هستند و در زمین های بزرگ هم بازی می کنند و می خواهند در فولاد موفق شوند. ما هنوز اشتیاق بازی داریم و بعد از سوپرجام به صحبت هایمان ادامه خواهیم داد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما