بلک بری با یک گوشی مرموز بازگشته است

[ad_1]

در رفتن شرکت کانادایی بلک بری گوشی هوشمند جدیدی مجهز به صفحه کلید فیزیکی را روانه بازار کرده است.

به گزارش فرارو، بلک بری اخیرا تایید کرده است که به پشتیبانی از تمامی گوشی های هوشمند کلاسیک خود پایان می دهد. گفته می شود دستگاه هایی که بر روی BlackBerry 10 کار می کنند دیگر پشتیبانی شرکتی ندارند.

در آگوست 2020، Onward Mobility که مجوز گوشی های برند بلک بری را صادر می کند، اعلام کرد که در سال 2021 یک گوشی جدید و خلاقانه بلک بری با قابلیت های 5G را عرضه خواهد کرد. با این حال، این اتفاق در سال 2021 رخ نداد. این شرکت آمریکایی اکنون در آخرین گزارش های خود تأیید کرده است که گوشی های بلک بری 5G آماده عرضه هستند و دیر یا زود، هرچند با تاخیر، در دسترس خواهند بود.

زمانی که بلک بری تاییدیه رسمی مبنی بر توقف پشتیبانی از گوشی های بلک بری دارای BB10 را صادر کرد، مردم فکر کردند که برند بلک بری از بین رفته است. اما Onward Mobility در یک پست وبلاگی اعلام کرد که سال 2021 آنقدر برای این شرکت چالش برانگیز بود که نتوانست گوشی جدیدی عرضه کند، اما این بدان معنا نیست که این برند از بین رفته است.

عرضه گوشی BlackBerry 5G پس از مدت ها وقفه
این شرکت با تاخیرهای متعددی مواجه شد که مانع از آن شد که اولین گوشی هوشمند بلک بری با پشتیبانی از 5G را در سال 2021 عرضه کند. Onward Mobility همچنین گفته است که از این ماه به‌روزرسانی‌های منظم گوشی‌های هوشمند جذاب و فوق‌ایمن 5G را منتشر می‌کند. می دانیم که این گوشی ها برای تجربه بهره وری عالی به صفحه کلید فیزیکی مجهز خواهند شد. با این حال، اطلاعاتی در مورد نام و ویژگی های دستگاه در دسترس نیست.

گوشی بلک بری که بین سال های 2016 تا 2018 با نام تجاری TCL عرضه شد، بر روی اندروید اجرا می شود. جالب است بدانید که قرارداد مجوز این سیستم عامل در سال 2020 به پایان رسیده است. اکنون به نظر می رسد که گوشی های جدید بلک بری آینده بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا شوند. امیدواریم که این شرکت اطلاعات جالبی را در مورد BlackBerry 5G در اواخر این ماه منتشر کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند در چندین بازار مانند آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه شود. گفته می شود این شرکت با FIH Mobile Foxconn همکاری می کند تا اولین گوشی مجهز به 5G خود را بسازد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما