(فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس 2-0 آلومینیوم گل های جایگزین به ثمر رسید

[ad_1]

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس حمید پاکدیل در دقیقه 75 و رضا اسدی در دقیقه 4 + 90 گلزنی کردند.

قرمزها با این برد 41 امتیازی شدند و با فاصله 3 امتیازی از ایستگال در رده دوم قرار دارند.

نیمه اول

12 دقیقه: بازیکنان آلومینیوم پشت محوطه جریمه پرسپولیس در موقعیتی قرار گرفتند که شریفات در موقعیت تک به تک با حمید لاک در فاصله بین مدافعان علیرضا نقی زاده قرار گرفت اما ضربه این بازیکن در اوت به پایان رسید.

16 دقیقه: ارسالی از سمت چپ به سمت دروازه آلومینیوم اراک انجام شد که تنها امیری توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما کمک داور پرچم خود را در سمت آف به اهتزاز درآورد و دروازه پرسپولیس را نادیده گرفت.

17 دقیقه: مهدی عابدی در موقعیت مناسبی صاحب توپ شد و می توانست دروازه آلومینیومی را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 43: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس توسط مهدی ترابی در محوطه جریمه ارسال شد که توپ پس از برخورد خطرناک به زمین از بالای دروازه به بیرون رفت.

45 دقیقه: داور مسابقه میلاد فخرالدین را با کارت زرد جریمه کرد.

1 + 45 دقیقه: واکنش پور حمیدی به توپ ارسالی به دروازه آلومینیوم این بود که پرسپولیسی ها در شلوغی محوطه جریمه به موقعیت خوبی رسیدند اما این موقعیت به کرنر تبدیل شد.

نیمه دوم

دقیقه 51: علی آل کثیر قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه این بازیکن داخل چارچوب نبود.

دقیقه 58: حمله سریع پرسپولیس با سه بازیکن به سمت دروازه آلومینیوم پشت محوطه جریمه به رامین رضایین رسید که مرداد ماه از بالای دروازه به این بازیکن ضربه زد.

دقیقه 63: رامین رضاییان بار دیگر پشت محوطه جریمه آلومینیومی صاحب توپ شد که محسن پور حمیدی آن را مهار کرد.

دقیقه 68: اسماعیل شرافت در دفاع از توپ با اشتباه وحدت حینانوف که توسط حمید لاک مهار شد در موقعیت قرار گرفت.

دقیقه 69: مهدی ترابی با یک موج از سمت چپ دروازه آلومینیوم را تهدید کرد اما یک بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند و در اوت توپ به شکل خطرناکی از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: رامین رضاییان یک پاس از سمت راست به تیرک دروازه داشت که توسط مدافعان آلومینیومی به کرنر ارسال شد.

دقیقه 75: حمید پاکدیل روی یک حمله تند با پاس مهدی عابدی صاحب توپ شد که پس از ورود به محوطه جریمه دروازه تیم سابقش را باز کرد.

دقیقه 87: وحید امیری با کارت زرد داور جریمه شد.

90 + 4 دقیقه: علی شجاعی سعی کرد با ضربه ای دروازه آلومینیوم را باز کند اما پور حمیدی توپ را برگشت داد تا رضا اسدی توپ دوم را به گل دوم پرسپولیس برگرداند.

سنتز تخت جمشید: حمید لک، فرشاد فرجی، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، سعید آقایی (69 – حمید پاکدیل)، کمال کماب نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (84 – علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (80 – سیدجلالی) )

ساختار آلومینیومی: حسین پور حمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، امیر نوری (46 – محمدعلی نژاد)، مصطفی احمدی، علی رضا نقی زاده (71 – محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدین، اسماعیل شریفات (71 – امید سنکامی) ، 4 علی کتیر) و محمود قیضامتی (84 – میثم مجیدی).

داور: پیام حیدری

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما