بنده عزیز: تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر فتح کرده ایم

[ad_1]

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید تیم ملی جوانان فوتبال آسیا را از هر نظر فتح کرده است.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از کسب عنوان قهرمانی کشور مقابل امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر، اظهار کرد: این پیروزی مهم را تبریک می گویم. هفته گذشته صعود نهایی شد و امیدوارم بازی های بعدی ادامه داشته باشد. به یاری خدا تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر فتح کرده ایم. از رحمت خدا شکل گرفته است. کادرفنی و بازیکنان عزیز تاریخ جدیدی را در فوتبال آسیا رقم زدند. تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی جزو رکوردداران بوده و این نکته بسیار مهم است. کار سختی است و نباید فراتر از انتظارات باشیم. رسانه ها باید فضاسازی کنند. بهترین های دنیا در جام جهانی می آیند. در زمان باقیمانده مهم ترین مسئله، فراهم شدن امکانات است. ما در شرایط سخت به فضل الهی و تلاش دوستان به شرایط مطلوب رسیده ایم اما نباید از حد انتظار فراتر برویم. دولت قول داده است که فرصت ها را فراهم کند. امیدواریم در این فضا مانند مسابقات مقدماتی جام جهانی بتوانیم شرایط مطلوب را ایجاد کنیم و دستورالعمل های جدیدی را ایجاد کنیم.

وی در ادامه گفت: هفته های ابتدایی این هفته جام جهانی را می سازیم. قطر جام جهانی برای ما از هر جهت متفاوت است. روابط تجاری که با کشور قطر داریم، شرایط متفاوت است و می خواهیم ابزارهای مختلف کمک لازم را بکنند تا بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب شرایط خوب را محاسبه کنیم. ما نمی توانیم خود را از برنامه های دیگر محروم کنیم. فکر می کنم در اوایل این هفته این گل میخ ایجاد شود تا بتوان یک برنامه منسجم را برنامه ریزی کرد. من دوست دارم همه شما را در دوحه ببینم.

عزیزی خادم درباره شرایط تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید کار خود را انجام داده است. در مسابقات آسیای میانه شرکت کردیم و به ازبکستان رفتیم. فدراسیون به این دلیل متمایز است که شروع تیم ملی برای المپیک پاریس قبلاً فهمیده است که تیم ملی قبلاً تشکیل نشده است. امیدوارم تیم ملی بهتر شود. یک شرایط کمی تحت تاثیر کرونا قرار گرفت و ما هم درگیر بازی های کمیت ملی شدیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که تیم ملی فیفا داشته باشد. برای صعود به فینال قهرمانی آسیا باید خردادماه به ازبکستان برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درباره سفر مهدی مهدوی کیا به ایران گفت: امیدواریم کسانی که چنین برنامه هایی دارند دوباره به کار خود ادامه دهند. ما توافق خوبی با قطر داریم و امیدواریم بتوانیم نیروهای خود را به قطر بفرستیم. با توجه به اینکه به جام جهانی صعود کرده ایم و سریع ترین صعود را در آسیا انجام داده ایم، امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد زیرا همه به این پیروزی ها عادت کرده اند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما