بهترین زمان برای مصرف قرص های ویتامین

[ad_1]

بر اساس آمار موجود، بریتانیایی ها در سال 2018 حدود 2442 میلیون برای مکمل های ویتامین و مواد معدنی هزینه کرده اند. حدود نیمی از مردم به طور مرتب آنها را خریداری می کنند.

در حالی که توافق بر این است که یک رژیم غذایی متعادل سالم تمام نیازهای غذایی شما را برآورده می کند، این واقعیت باقی می ماند که بسیاری از مردم مکمل ها را به عنوان یک شبکه ایمنی غذایی می دانند.

کارشناسان تاکید می کنند که نحوه و زمان مصرف ویتامین ها بر اثربخشی آنها تأثیر می گذارد و اشتباه در استفاده از آنها می تواند مزایای بالقوه آنها را خنثی کند. مطالعات نشان می دهد که مصرف ویتامین D با معده خالی کمتر مفید است زیرا به چربی روده نیاز دارد تا به خوبی جذب شود. قرص آهن نیز باید قبل از خواب و با معده خالی و همراه با ویتامین C یا A مصرف شود. از مصرف قرص آهن با لبنیات و چای خودداری شود.

ادن گوگینز، داروساز مستقر در لندن و مشاور مستقل در صنعت مکمل‌ها، می‌گوید: «آهن باید با معده خالی مصرف شود، زیرا برخی غذاها، به ویژه لبنیات، می‌توانند جذب آن را مسدود کنند.

وی می گوید: اما ویتامین C می تواند به جذب آهن در بدن کمک کند، بنابراین بهتر است این دو ترکیب را یا به عنوان مکمل یا با یک لیوان آب پرتقال مصرف کنید. این به این دلیل است که ویتامین C به ذرات آهن متصل می شود و به جذب کامل آن در روده کمک می کند. ویتامین A همچنین می تواند جذب آهن را بهبود بخشد، بنابراین یک مکمل آهن حاوی آن – یا پیش ساز آن بتاکاروتن – می تواند بسیار مفید باشد. بهترین زمان برای غذا خوردن ۲ ساعت بعد از شام و یک ساعت قبل از خواب است.

کارشناسان همچنین توصیه می کنند از مصرف چای خودداری کنید. زمانی که چای همراه با غذا نوشیده شود، می تواند تا 90 درصد مانع از جذب آهن غذا شود، بنابراین اگر قرص آهن همراه با چای مصرف شود، همان اثر منفی را دارد.

لیندسی کاس، متخصص تغذیه در دانشگاه هرتفوردشایر می‌گوید: «ویتامین‌ها و مواد معدنی که برای سالم ماندن به آن‌ها نیاز داریم، در یک تعادل ظریف و ظریف با هم کار می‌کنند. “در حالی که برخی برای بهترین عملکرد به یکدیگر نیاز دارند، برخی دیگر می توانند برای جذب در بدن رقابت کنند.”

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما