بهترین سریال اکشن کره ای

[ad_1]

در رفتن درام های کره ای معمولا ترکیبی از ژانرهای مختلف هستند و یکی از دلایل جذابیت آن ها همین است. در بسیاری از سریال‌های کره‌ای، می‌توانید ترکیبی از موضوعات مختلف، از عاشقانه و ماورایی گرفته تا اکشن و رازآلود را ببینید.

به گزارش فرارو؛ ده سریال کره ای برتر که علاوه بر مضامین مختلف، جنبه اکشن و جنایی هم دارند را در ادامه می بینید.

1. شهر بی دل

بهترین سریال اکشن کره ای

داستان این سریال در مورد زنی است که با کمک یک جاسوس وارد یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر می شود. او خود را در دنیایی پر از رمز و راز می بیند و تشخیص درست و نادرست برایش سخت می شود.

این سریال با فیلمبرداری متمایز و فضای تاریک و مرموز خود بینندگان را به اعماق دنیای جنایت می برد. پیچ و خم های سریال آن را کاملا غیرقابل پیش بینی و قانع کننده می کند و ریتم تند داستان، مخاطب را بی تاب و هیجان زده نگه می دارد.

بازی های سریالی (مخصوصا جونگ کیونگ هو) قوی و جذاب هستند. شخصیت ها عمیق و چند لایه هستند و بیشتر قسمت ها پر از صحنه های اکشن و هیجان انگیز هستند.

. عروس خوشگل من

بهترین سریال اکشن کره ای

داستان سریال درباره مردی است که به دنبال نامزد گم شده خود می گردد. اما اوضاع زمانی پیچیده تر می شود که او متوجه می شود این داستان متعلق به دنیایی پر از رمز و راز است. دنیایی که در آن نمی توان به کسی اعتماد کرد.

این سریال یک ماجراجویی واقعی است. حس تعلیق و معما در اوج است و نحوه روایت داستان منحصر به فرد و خلاقانه است. لایه‌های زیادی در داستان زوج جوان فیلم وجود دارد که به تدریج برای بینندگان آشکار می‌شود و در نهایت تصویری کامل از یک عشق عمیق ایجاد می‌کند. این سریال از آن دسته مواردی است که مضامین عاشقانه را با مضامین اکشن و جنایی به شکلی جذاب ترکیب می کند.

3. واحد پلیس 38

بهترین سریال اکشن کره ای

این سریال درباره چندین کارمند دولتی و جنایتکار است که برای شناسایی و کلاهبرداری از فرارهای مالیاتی بزرگ توطئه می کنند.

«واحد پلیس 38» یکی از پرطرفدارترین نمونه های ژانر جنایی در بین سریال های کره ای است. تنش و هیجان سریال واقعا بالاست و نقشه هایی که این گروه برای کلاهبرداری تدارک می بینند جذاب و درخشان است. آدم واقعاً دوست دارد ببیند این افراد تا کجا حاضرند برای تحقق برنامه هایشان پیش بروند.

داستان های فرعی سریال هم به این موضوع می افزایند و سریال را به بخش هایی با داستان های کاملا مجزا تقسیم نمی کنند. سه داستان اصلی در این مجموعه وجود دارد که مرتبط هستند و هر کدام پر از پیچش های غیرمنتظره است.

4. اولاد خورشید

بهترین سریال اکشن کره ای

شخصیت های اصلی این سریال یک کاپیتان نیروهای ویژه و یک پزشک هستند که عاشق یکدیگر هستند و رابطه آنها در کانون حوادثی مانند بلایای طبیعی و ناآرامی های اجتماعی است.

“مسابقه خورشید” به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز است! این سریال با بودجه کلانی ساخته شده و فیلمبرداری و جلوه های ویژه آن شگفت انگیز و فوق العاده است. آهنگ های جونگ کی و سونگ های کی نیز اجراهای بسیار خوبی داشته اند. پخش این سریال در سال 2016 آغاز شد و مانند یک بمب به صدا درآمد.

شخصیت های اصلی در دل مجموعه ای از تراژدی ها زندگی می کنند که اتفاق می افتد و به همین دلیل است که صحنه های اکشن زیادی در سریال وجود دارد. اما این تراژدی ها فرصتی است برای این قهرمانان تا یکدیگر را دوست داشته باشند و یکدیگر را بشناسند.

این سریال مضامین اکشن، عاشقانه و گاهی طنز را با هم ترکیب کرده و داستانی پر از چالش و هیجان را خلق کرده است.

5. زمان بین سگ و گرگ

بهترین سریال اکشن کره ای

داستان سریال در مورد مردی است که وارد یک شبکه جنایی تایلندی می شود که مسئول مرگ مادرش است. چیزی که او نمی داند این است که زنی که دوستش دارد در واقع دختر یک رهبر باند است.

«گرگ و میش» در ایجاد فضایی پر از تعلیق و هیجان بسیار موفق است و داستانی منسجم و جذاب دارد. قسمت هایی از داستان یکی یکی با ریتم مناسب کنار هم چیده می شود و هر چه جلوتر می رویم سریال جذاب تر می شود.

لی جون یکی از بهترین شخصیت های بازیگری سریال است. در این سریال به قدری جنبه های مختلف شخصیت او وجود دارد که توانسته همه آنها را نشان دهد.

6. دو هفته

بهترین سریال اکشن کره ای

«دو موم» داستان مردی است که به دروغ متهم به قتل شده و تنها دو هفته فرصت دارد تا بی گناهی خود را ثابت کند و دختر سرطانی اش را نجات دهد.

این سریال یک ماجراجویی جالب و شگفت انگیز است و هر چه قهرمان این سریال زمان کمتری برای انجام وظایف خود داشته باشد، هیجان و شور داستان بیشتر می شود. Lee Jun-gui نیز در این سریال نقش محوری دارد و در اینجا نیز توانسته است ماجراهای بیرونی شخصیت را با رشد و تکامل درونی خود ترکیب کند. شخصیت های دیگر سریال نیز باورپذیر هستند و به دل داستانی منسجم متصل هستند.

7. شفا دهنده

بهترین سریال اکشن کره ای

این سریال داستان یک خبرنگار زن به نام چای یانگ شین را روایت می کند که با یک درمانگر مرموز و جنایتکار وارد رابطه می شود. او قرار است اسرار زیادی را فاش کند، اما خودش بخشی از این داستان های مرموز درباره این شفا دهنده می شود.

مجموعه “هلر” تقریباً هر ژانر و موضوعی را که می توانید به آن فکر کنید لمس می کند: اکشن، درام، معما و عشق. نحوه پیش‌برد داستان درخشان است و معماهای زیادی وجود دارد که بینندگان را به سمت آن می‌کشاند. بازیگران نیز درجه یک و کامل هستند. به ویژه زوج اصلی سریال، پارک مین یینگ و جی چانگ ووک که رابطه آنها در این سریال واقعاً نمونه درخشانی از یک رابطه عاشقانه در قلب یک سریال اکشن است.

8. علامت

بهترین سریال اکشن کره ای

داستان این سریال درباره دو جاسوس امروزی است که از طریق یک رادیو قدیمی با یک جاسوس سابق ارتباط برقرار می کنند و از طریق آن پرونده های جنایی را حل می کنند. اما به تدریج متوجه می شوند که با گذشت زمان، بازی می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

«سیگنال» یکی از سریال هایی است که بلافاصله شما را به داستان فوق العاده و پیچیده و بازی های طبیعی و قدرتمندش می کشاند. شیوه خاص تدوین سریال و موسیقی زیبا، احساسات شما را به داستان متصل می کند و شما را از ابتدا تا انتها به سمت آن می کشاند.

این سریال واقعا سریال جنایی کره ای را یک قدم جلوتر برد. کلیت چندوجهی داستان و جزئیات دقیق و عالی آن بسیار خوب عمل می کند و «سیگنال» را به سریالی ماندگار و فوق العاده تبدیل می کند.

9. شکارچی شهر

بهترین سریال اکشن کره ای

این سریال داستان مردی است که به یک اداره دولتی نفوذ می کند و به دنبال انتقام از سیاستمداران فاسد مسئول مرگ پدرش است.

«شکارچی شهر» جنجالی ترین سریال کره ای سال 2011 بود. موضوع سریال ترکیبی از اکشن، انتقام و عشق است. به خصوص داستان انتقام در این سریال با ریتمی مناسب و روایتی عالی جلو می رود و هیجان سریال را از ابتدا تا انتها حفظ می کند. رابطه پیچیده بین لی مین هو و پارک مین یینگ نیز یکی از جنبه های داستان است.

10 ماسک عروس

بهترین سریال اکشن کره ای

این سریال حماسی داستان مردی نقابدار را روایت می کند که برای آزادی مردم کره در زمان اشغال این کشور توسط ژاپنی ها در دهه 1930 مبارزه کرد.

این قطعا یکی از بهترین سریال های اکشن کره ای است. سریالی با قهرمانی مرموز و ناشناخته و داستانی عالی و پر از علاقه و هیجان. این سریال پر از صحنه های اکشن است و واقعا هیچ صحنه اضافی و بیهوده ای وجود ندارد.

جو اوون یک بازی عالی برای خودش انجام داده است و رابطه عشق و نفرت بین او و پارک ونگ فوق العاده عالی بوده است. «ماسک عروس» به طور خلاصه سریالی نفس گیر و غیرعادی است و هیچکس نباید تماشای آن را از دست بدهد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما