ساخت نسخه کره ای سریال Money Hest با یک بازیگر بازی ماهی مرکب

[ad_1]

پارک نقش برلین را در نسخه کره ای He-Soo Money Hest بازی خواهد کرد. موفقیت بازی ماهی مرکب باعث شهرت جهانی Hae-soo شد که در آن نقش چو سانگ وو (2018)، رقیب و دوست سابق شخصیت اصلی سریال، سونگ گی هون یا بازیکن 456 را بازی کرد. این بازیگر کره ای که قبلا به عنوان بازیگر شناخته می شد، قبل از بازی در سریال محبوب نتفلیکس، برای بازی در درام کمدی کره ای Prison Playbook برنده جایزه سئول شد. Money Heist با نام اصلی La casa de papel یک سریال درام اسپانیایی درباره سرقت است که در آن گروهی از تبهکاران سرشناس با بازی مردی به نام پروفسور با بازی آلوارو مورته دست به سرقت های بزرگ می زنند.

پارک نقش برلین را در نسخه کره ای He-Soo Money Hest بازی خواهد کرد.  موفقیت بازی ماهی مرکب باعث شهرت جهانی He-su شد

در هر مورد، قهرمانان داستان سعی در انجام یک سرقت بسیار جسورانه دارند و در این بین باید با مسائل گروگانگیری، نیروی انتظامی و باند دست و پنجه نرم کنند. اکنون کانال رسمی یوتیوب سریال Money Hest که به تازگی 5 قسمت از قسمت دوم فصل پنجم را پخش کرده است، تایید کرده است که بازسازی این فیلم به عنوان یک سریال کره ای با بازی He-Soo در دستور کار قرار گرفته است. نقش اصلی داستان پخش خواهد شد. این بازیگر که در حالی که سریال معروف اسپانیایی Mask Dali را بر تن داشت، از این نقش هیجان زده بود، گفت: طی پنج سال گذشته، طرفداران در سراسر جهان عشق خود را به این سریال نشان داده اند. “امیدوارم نسخه کره ای ما نیز عشق و حمایت شما را جلب کند.”

پارک نقش برلین را در نسخه کره ای He-Soo Money Hest بازی خواهد کرد.  موفقیت بازی ماهی مرکب باعث شهرت جهانی He-su شد

او تایید کرد که شخصیت های نسخه کره ای مانی هست ماسک های مخصوص به خود را خواهند داشت که سال آینده رونمایی خواهد شد، بنابراین به جرات می توان گفت که نسخه کره ای مانی هست در سال 2022 منتشر خواهد شد. گفته می شود این بازسازی توسط تعدادی از بازیگران سرشناس کره جنوبی از جمله جون جئونگ سو از توکیو، لی وون جونگ از مسکو و یو جی تای از بازیگر سرشناس کره ای اجرا شده است. مال پروفسور بدون شک محبوبیت و موفقیت سری بازی های ماهی مرکب در تصمیم گیری برای ساخت نسخه کره ای بازی Money Hest از نتفلیکس نقش اساسی داشت.

پارک نقش برلین را در نسخه کره ای He-Soo Money Hest بازی خواهد کرد.  موفقیت بازی ماهی مرکب باعث شهرت جهانی He-su شد

نسخه کره‌ای این مجموعه به Money Hest اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت‌های موجود در درام‌های جنایی غربی به جلو برود و به تهیه‌کنندگان فرصت بیشتری برای داستانی تخیلی نزدیک‌تر به منبع اصلی می‌دهد. با انتشار پنج قسمت از قسمت دوم و آخر سریال Money Hest، این سریال به پایان می رسد، اگرچه نتفلیکس تایید کرده است که یک اسپین آف به نام برلین بر اساس شخصیت دزد جواهرات در حال شکل گیری است.


[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما