سیتی 7-0 لیدز: یک قدم تا قهرمانی نیم فصل فاصله دارد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان پپ گواردیولا کاملا بر این دیدار مسلط شدند و در نهایت با گل های فیل فودن، جک گریلیش، کوین دی بروین (دو گل)، ریاض محرز، جان استونز و ناتان آکه به پیروزی رسیدند. دو هفته مانده به پایان نیم فصل اول به صدر جدول صعود کرده و جایگاه خود را در صدر جدول تضمین کنند.

سیتی شروع خوبی داشت و در دقیقه 7 روی یک ضد حمله نزدیک بود به گل برسد، اما پاس فیل فودن توسط برناردو سیلوا به توپی که در موقعیت خوبی قرار گرفته بود تبدیل شد.

اما تنها یک دقیقه بعد فودن اولین گل بازی را به ثمر رساند. تردید مدافع لیدز منجر به برخورد تن به تن شد اما دروازه بان لیدز توپ را پس داد. اما فودن شوت خوبی زد و ریباند را به گل تبدیل کرد.

حتی پس از این گل هم سیتی برتری خود را حفظ کرد و تنها 5 دقیقه بعد جک گریلیش اختلاف را به دو گل رساند. این بار روی ارسال راست ریاض محرز از سمت راست، گریلیش بدون مهار ضربه سر دو بر صفر پیش افتاد.

بعد از این گل بازی کمی متعادل بود اما باز هم سیتی موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت در دقیقه 32 گل سوم را به ثمر رساند. شوت محکم دی بروین از زاویه یک به یک روی دویدن های تمرینی و پاس های عمیق فاصله را به 3 گل افزایش داد.

فشار هجومی سیتی در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت و این تیم می توانست یکی دو گل دیگر به ثمر برساند اما در نهایت توپ دوم از خط دروازه عبور نکرد و نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید. .

سیتی در نیمه دوم شروعی تهاجمی داشت و در دقیقه 49 گل چهارم را به ثمر رساند. مهرز که از روی پاس گوندوگان صاحب توپ شده بود ضربه محکمی زد که با برخورد به پای مدافع حریف گوشه دروازه آرام شد.

سیتی برتری خود را حفظ کرد و این تیم به خلق موقعیت های گل ادامه داد، اما در دقیقه 55 لیدز توانست گل خورده خود را جبران کند اما ضربه دالاس به تیر دروازه برخورد کرد.

گل پنجم سیتی در نهایت در دقیقه 62 به ثمر رسید. این بار گوندوگان در نقش گلزن ظاهر شد و دی بروین که پشت محوطه جریمه قرار داشت با ضربه ای دیدنی و مهیب دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند.

این گل تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و در دقیقه 74 جان استونز نیز برتری سیتی را حفظ کرد تا اینکه در بین گلزنان مسابقه قرار گرفت. اولین ضربه سر قدرتمند امریت لاپورت روی ارسالی از سمت راست، دروازه لیدز بود، اما توپ به عقب برگشت. جان استونز سپس با یک ضربه محکم شانس خود را امتحان کرد اما باز هم دروازه بان لیدز توپ را دفع کرد اما در نهایت استونز ضربه محکمی به تیرک دروازه زد و گل ششم را به ثمر رساند.

اما قضیه تمام نشد و در دقیقه 78 ناتان آکه اختلاف را به 7 گل رساند. روی یک ضربه کرنر به سمت راست لیدز، اود با یک ضربه سر تک به گل رسید.

در دقایق پایانی کمی از گرمای بازی فروکش کرد و تا پایان بازی با برتری 7-0 سیتی فرصت کمی برای گل وجود داشت.

سیتی با این پیروزی با کسب 41 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. لیورپول و چلسی به ترتیب با 37 و 36 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما